וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשויות ביוון בחרו לנהל מו"מ עם קבוצה הכוללת את ח.מר בנוגע לחוזה הנאמד בעשרות מיליוני שקלים

אלי דניאל

2.3.2003 / 17:31

כך נודע ל-TheMarker; חטיבת המערכות של החברה הישראלית שותפה בקבוצה שניגשה למכרז לפרויקט מערכות עבור אולימפיאדת אתונה ב-2004



הרשויות ביוון הודיעו בימים האחרונים לקבוצה הכוללת את חברת ח.מר הישראלית, כי הם מתכוונים לנהל עמה משא ומתן בנוגע להתקשרות בעסקה בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, כך נודע ל-TheMarker.



חטיבת המערכות של החברה הישראלית שותפה בקבוצה שניגשה למכרז לפרויקט הקשור לאולימפיאדה שתתקיים ביוון בשנת 2004. חטיבה זו מספקת פתרונות רב תחומיים ליישומים מורכבים בתחומי המערכות לבקרת איכות הסביבה, מערכות צפייה ואבטחה (Security&Surveillance), מערכות תקשורת ספרתיות, ניהול תעבורה ברשת, ניהול מערכות וידאו ואודיו ותכנון ואינטגרציה של מערכות קשר ניידות ונייחות.



במהלך החודשים האחרונים הפנתה החברה הישראלית משאבים רבים לתחום ה- Security&Surveillanceבמטרה לנצל את חלון ההזדמנויות בשוק זה בארץ ובעיקר בחו"ל. בדו"חות הרבעון השלישי שלה ציינה החברה כי הגישה הצעות לפרויקטים בתחום ה-Security&Surveillance בהיקפים של עשרות מיליוני דולרים, והעריכה כי מקצת מהצעות אלה יתקבלו במהלך שנת 2003.



חברת ח.מר, הנמצאת בשליטת חיים מר, סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2002 עם הכנסות של כ-67.2 מיליון שקל. בשורה התחתונה הציגה החברה הפסד של כ-7.9 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully