וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפורים לפורים: הטיפים של SACARA לאיפור יצירתי בבית

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 12:45

פורים מתקרב והזמנות לחגיגות מתחילות לזרום. אם אתם מתכננים לצאת לחגוג במסיבת פורים ותחפושת מלאה מרגישה לכם יותר מידי, קבלו טיפים מהמאפרת הראשית של רשת SACARA ליצירת לוק ייחודי, מקורי ויצירתי בהשראת המסיבות החמות בעולם, שתוכלו ליצור בעצמכם בבית

הפסטיבל השנתי שילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד, מחכים לו כל השנה, מגיע אלינו ממש עוד מעט - פורים!

במהלך שבוע החגיגות הפורימיות, יהיו את אלו שתחפושת גוף מלאה תרגיש להם too much, והם יסתפקו במסיכת פנים, גלימה, כובע או כל אביזר אחר שיחבר אותם למתחפשים המשקיעים.

לאותם אלו שרוצים להפתיע, להשקיע להיות מקוריים אך לא מתכוונים להתאמץ מידי, מציעה רשת האיפור SACARA ליצור בעצמם "לוק פסטיבל" בהשראת הפסטיבלים והמסיבות החמות בעולם, עם נצנצים, גליטרים, מדבקות אבנים לפנים ולגוף ועם המון סטייל.

נועה סול מתן, המאפרת הראשית של SACARA, יצרה לוק ססגוני שיתאים לאווירה ושכל אחד ואחת יוכלו ליישם בבית.

רשת סאקרה מציגה - לוק פסטיבל לפורים. איילת ארד,
רשת סאקרה מציגה - לוק פסטיבל לפורים/איילת ארד

לוק פסטיבל

שלב 1 - הבסיס: תחפושת טובה מתחילה בשמירה על עור הפנים בעזרת מריחה של קרם לחות, פריימר ומייק אפ סופר מט מעליו יבוצעו הצללות של עצמות הלחיים וקווי המתאר של הפנים בעזרת פלטת קונטור קרם, אשר יחוזקו עם פלטת קונטור.

בסיס טוב יאפשר את עמידות האיפור והעצמת הפיגמנטים לאורך זמן. בעזרת הייליטינג שימר ניצור הארות מעל עצמות הלחיים ובגשר האף. על תפוחי הלחיים ניצור הסמקה עדינה בעזרת סומק קרם.

שלב 2 -עיניים וגבות: את העיניים נאפר תחיל עם בסיס קורטור סגול ובעזרת סט איפור פנים מטאלי של SACARA להבלטת העיינים, נוסיף איילינר עם כנף גדולה ליצירת מראה דרמטי, להעצמת הלוק נדביק ריסים ונאחד בעזרת מסקרה. את הגבות נמלא בעפרון גבות ונקבע בעזרת ג'ל שקוף לגבות.

שלב 3 - שפתיים: את השפתיים נתחום בעזרת תוחם ונמלא אותם בעזרת שפתון בגוון תואם ונסיים עם ליפ בוסטר.

שלב 4 - עיטורים: בעזרת מברשת תואמת, נוסיף אל הפנים והגוף מדבקות אבנים של SACARA ולאחר מכן נעטר את האבנים בעזרת ג'ל נצנצים בצבע הנבחר בפיזור באזור המצח, לחיים וחזה. בעזרת דבק מקצועי לקישוטי גוף נפזר באזור מדבקות האבנים ונפזר בנדיבות הנצנצים.

ללוק פסטיבלי שכזה מתאימה תסרוקת עם צמות או משולבת בתוספות צבעוניות לשיער. אנו ממליצים בחום להוסיף כמה אביזרים של תוספת שיער צמה.

טיפים נוספים: סיום כל מראה בהתזת פיקסר יבטיח הישרדות גבוהה של האיפור לאורך זמן ואת האבנים מומלץ להדביק בעזרת דבק לקישוטי פנים וגוף לחיזוק ההדבקה.

רשת סאקרה מציגה - לוק פסטיבל לפורים. איילת ארד,
רשת סאקרה מציגה - לוק פסטיבל לפורים/איילת ארד

ערפדים מסובבי ראשים

מיתוסים של ערפדות קיימים כבר אלפי שנים, וכמעט בכל תרבות ממפלצת אדומת עיניים ושיער ירוק או ורוד, עד לערפדית מפתה גברים בשנתם ואז סעדה את ליבה על דמם ובשרם. אז למי שרוצה להתעדכן הפורים הזה: ערפדים זה IN.

שלב 1 - הבסיס: תחפושת טובה מתחילה בשמירה על עור הפנים בעזרת מריחה של קרם לחות ופריימר, לאחר מכן ערבבו מייק אפ מט ומייק אפ פריימר לבן של SACARA. מעליו יבוצעו הצללות של עצמות הלחיים וקווי המתאר של הפנים בעזרת צללית שחורה ופלטת הקונטור. בסיס טוב יאפשר את עמידות האיפור והעצמת הפיגמנטים לאורך זמן.

שלב 2 - עיניים וגבות: את העיניים נאפר בעזרת פלטת צליליות של SACARA בצבע שחור מעושן מסביב לעיניים במאסיביות, נוסיף מתחת לעיניים מעט בטישוטוש צליית בצע צבע בורדו ובעזרת מברשת דקה וצללית בורדו נצור מראה של נימים. להעצמת הלוק נדביק ריסים ונאחד בעזרת מסקרה. את הגבות נמלא בעפרון גבות ונקבע בעזרת ג'ל שקוף לגבות.

שלב 3 - שפתיים: את השפתיים נתחום בעזרת תוחם בצבע שחור ובעזרת מברשת לשפתיים נוסיף 2 גוונים של הLIPSTAY, הגוון הכהה בחלק החיצוני של השפה ואת הגוון הבהיר במרכז השפתיים כדי לטשטש את המעבר בין השחור לאדום.

שלב 4 - עיטורים: נוסיף קעקועים לגוף ולצד השפה נטפטף מעט דם מלאכתי שישלים את המראה הערפדי.

טיפים נוספים: סיום כל מראה בהתזת פיקסר יבטיח הישרדות גבוהה של האיפור לאורך זמן ומומלץ לצבוע את השיער בעזרת צבעי גיר לשיער בצבע אדום ללוק אדג'י במיוחד לרסס וקס לשיער שיחזיק לאורך זמן.

רשת סאקרה מציגה - לוק ערפד לפורים. איילת ארד,
רשת סאקרה מציגה - לוק ערפד לפורים/איילת ארד
רשת סאקרה מציגה - לוק ערפד לפורים. איילת ארד,
רשת סאקרה מציגה - לוק ערפדית לפורים/איילת ארד

קשת בענן

היא מרהיבה, צבעונית ויפה ולא ניתן להפסיק ולהסתכל עליה, היא מייצגת את יופיו של הבורא ודבר אחד בטוח, בכל פעם שהיא מופיעה בשמיים אנו מברכים עליה ברכה וזו הקשת בענן.

שלב 1 - הבסיס: תחפושת טובה מתחילה בשמירה על עור הפנים בעזרת מריחה של קרם לחות, פריימר ומייק אפ סופר מט מעליו. בסיס טוב יאפשר את עמידות האיפור והעצמת הפיגמנטים לאורך זמן. בעזרת פלטה סט צבעי איפור ופנים וגוף של במספר 04 ניצור קשת על אזורי הלחיים והאף וגם על אזורי הצוואר והחזה בהתאם.

שלב 2 - עיניים וגבות: את העיניים נאפר בעדינות על מנת להשאיר את הפוקוס על הקשת. להעצמת הלוק נדביק ריסים בודדים ונאחד בעזרת מסקרה. את הגבות נמלא בעפרון גבות ונקבע בעזרת ג'ל שקוף לגבות.

שלב 3 - שפתיים: את השפתיים נמרח בגלוס בוסטר של SACARA שיחזיק לאורך זמן.

שלב 4 - עיטורים: בעזרת צבע מים לבן ומכחול מתאים ניצור צורות עננים על גבי הקשת שיצרנו בהתחלה ונתפח קלות בעזרת ספוגית משולשת ליצור טשטוש ונוצרה נפוחה. ניקח צללית התאומת לצבע הקשת ונטשטש בעזרתו את החלק התחתון של הענן על מנת ליצור מעבר נקי. נוסיף מסביב נקודות לבנות ונשלים את הלוק הצבעוני והשמח.

טיפים נוספים: סיום כל מראה בהתזת פיקסר יבטיח הישרדות גבוהה של האיפור לאורך זמן ומומלץ לרסס ספריי פיקסר על צבעי הפלטה צליליות הניאון על מנת ליצור פיגמנט חזק ועמיד יותר.

רשת סאקרה מציגה - לוק קשת בענן לפורים. איילת ארד,
רשת סאקרה מציגה - לוק קשת בענן לפורים/איילת ארד

את כל המוצרים והאביזרים ניתן להשיג בסניפי רשת SACARA בכל הארץ ובאתר https://www.sacara.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully