וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלמים עם היתרות בחנויות: PayBox בשירות חדש

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 14:45

אפליקציית התשלומים וניהול הכסף פייבוקס (PayBox) הודיעה כי תאפשר לשלם בחנויות ובאונליין ישירות מהיתרה האישית ומהיתרות הקבוצתיות הצבורות באפליקציה ללא צורך להעביר את הכסף דרך חשבון הבנק ומבלי שהתשלום יחייב את מסגרת כרטיס האשראי של הלקוח

מסך ראשי באפליקציית paybox. יח"צ,
מסך תשלומים ראשי באפליקציית paybox/יח"צ

עד כה, כדי לשלם בחנויות עם היתרות ב-PayBox (פייבוקס), המשתמשים נדרשו קודם למשוך את הכסף לחשבונם בבנק ומשם לשלם עם כרטיס האשראי או כל אמצעי אחר. מהיום, המשתמשים יוכלו לשלם עם הכסף שנצבר באפליקציה ישירות בחנויות - פיזיות או מקוונות - ללא צורך לעבור דרך הבנק.

על מנת להפעיל את השירות ולהתחיל לשלם מהיתרות, המשתמשים נדרשים להנפיק כרטיס אשראי דיגיטלי חינמי של פייבוקס (ללא דמי כרטיס לכל החיים). הכרטיס הדיגיטלי מונפק תוך דקות, ישירות מהאפליקציה.

מאחר שהתשלום מהכסף שנצבר בפייבוקס אינו מחויב ממסגרת כרטיס האשראי, ניתן להשתמש בו מבלי להגדיל את מסגרת האשראי של הלקוח, ללא עלות. בנוסף, תשלום ישירות מהיתרה הקבוצתית על ידי מנהלי הקבוצה יאפשר למנהלים להגדיל את השקיפות בניהול הכסף הקבוצתי ולבצע את ההפרדה המתבקשת בין הכסף הקבוצתי לבין כספם האישי - מאחר שהמנהל כבר לא יצטרך למשוך את הכסף אליו לחשבון לפני כל רכישה מכספי הקבוצה.

ברגע שיבוצע תשלום מהיתרה הקבוצתית, כל חברי הקבוצה יקבלו עדכון אוטומטי לגבי חיובים שבוצעו מיתרת הקבוצה - כמה יצא ובאיזו חנות.

אריק פרישמן. אילן בשור,
אריק פרישמן, מנכ"ל פייבוקס/אילן בשור

האפשרות לבחור ניתנת למשתמש

אריק פרישמן, מנכ"ל פייבוקס, אמר: "האפשרות לשלם בחנויות מיתרות הפייבוקס היא שלב נוסף בהתפתחות של פייבוקס מאפליקציה שמיועדת בעיקר להעברות ולאיסוף כסף, לארנק דיגיטלי אמיתי, שאפשר להחזיק בו כסף ולשלם איתו בכל מקום - בקלות ובחינם. זו יכולת שמנהלי הקבוצות ומשתמשים שנוהגים להשאיר את הכסף שלהם ביתרת הפייבוקס מחכים לה כבר תקופה ארוכה ואנחנו שמחים שסופסוף היא מתאפשרת".

האפשרות לשלם מיתרות הפייבוקס בחנויות יצאה לפועל בזכות פיתוח טכנולוגי חדשני ומשותף של פייבוקס וכאל, שבבסיסו כרטיס אשראי דיגיטלי, שמאפשר למשתמש לבחור אם הוא יחייב את היתרות בפייבוקס או את חשבון הבנק בסוף החודש.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פייבוקס, אפליקציית התשלומים מציעה לשלם עם היתרות הצבורות בחנויות. יח"צ,
פייבוקס, אפליקציית התשלומים מציעה לשלם עם היתרות הצבורות בחנויות/יח"צ

ישירות מהכסף הצבור באפליקציה

רישמן הוסיף: "האפשרות לשלם בחנויות ישירות מיתרות הפייבוקס היא שלב נוסף בהתפתחות של פייבוקס מאפליקציית העברות ואיסוף כסף קבוצתי לארנק דיגיטלי אמיתי, שאפשר להחזיק בו כסף ולשלם איתו בכל מקום - בקלות ובחינם"

עוד נמסר מפייבוקס, כי האפליקציה שהם מציעים היא היחידה בארץ שפועלת כ"ארנק דיגיטלי אמיתי", שמאפשר לצבור ולנהל כסף בנפרד מחשבון הבנק. הכסף יכול להיות מוחזק ביתרה אישית של המשתמש או במסגרת קבוצות שהוא או היא מנהלים.

השירות החדש יאפשר למשתמשים - פרטיים, עסקים זעירים, פרילנסרים ומנהלי קבוצות - לשלם ישירות מהכסף שצבור באפליקציה בכל חנות פיזית ובכל אתר אונליין.

פייבוקס. יחצ,
הוקמה ב-2014 כסטארט-אפ וכיום היא תאגיד עזר בנקאי עצמאי, פייבוקס/יחצ

השת"פ של דיסקונט ושופרסל

פייבוקס (PayBox) היא אפליקציה לתשלומים, לאיסוף כספים ולניהול כסף ליחידים ולקבוצות, עם למעלה מ- 3.5 מיליון הורדות ויותר מ- 1 מיליון משתמשים שונים בחודש. לקוחות פייבוקס יכולים לבצע מגוון רחב של פעולות תשלום.

בין הפעולות ניתן: להעביר ולקבל כספים; להקים קבוצות לאיסוף כספים למטרות משותפות; לצבור יתרות באפליקציה בנפרד מיתרה בחשבון הבנק; לשלם באמצעות כרטיס אשראי דיגיטלי חינמי בכל מקום; לצבור ולממש הטבות Supreme (מועדון הלקוחות של שופרסל) בלמעלה מ- 100 רשתות; להצמיד ולממש כרטיסי קנייה של תו הזהב מבית שופרסל; ועוד.

פייבוקס הוקמה ב-2014 כחברת סטארט-אפ וכיום היא תאגיד עזר בנקאי עצמאי, בבעלות בנק דיסקונט (50.1%) ושופרסל (49.9%). פייבוקס מנוהלת על-ידי אריק פרישמן ויו"ר החברה הוא אורי לוין, מנכ"ל בנק דיסקונט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully