וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו: האם כדאי לשלם עם הנייד בחו"ל?

בשיתוף max

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 10:56

מי שמקפיד לשלם באשראי בחו"ל מגלה שמדובר באמצעי תשלום נוח בהרבה ממזומן ומי שעושה זאת עם הטלפון הנייד מגלה שזה נוח עוד יותר ובטוח לא פחות. הפרכת כל המיתוסים הקשורים לתשלום עם הנייד בחו"ל

בחורה צעירה משלמת בבית קפה עם טלפון סלולרי. ShutterStock
רק מצמידים את הסמארטפון למסופון התשלום - והעסקה הושלמה/ShutterStock

מהו הדבר שחשוב ביותר לקחת אתכם כשטסים לחו"ל? בגדים נוחים? נעליים המתאימות להליכות ארוכות? ספר לקריאה בטיסה? מומלץ בהחלט לדאוג לכל אלו, אך ישנו פריט אחד חשוב וחיוני עוד יותר: הסמארטפון שלכם, כשעליו מותקנת אפליקציית תשלום באמצעות כרטיס אשראי.

כן, עברו חלפו הימים בהם לפני כל טיסה לחו"ל הלכנו לחלפן הכספים והמרנו שקלים בדולרים/יורו/כל מטבע אחר, תוך ניסיון הערכה (לא תמיד מוצלח) לסכום אותו נוציא במהלך החופשה ואף שילמנו עמלת המרת מטבע שמנמנה. עדיין טוב שיהיו עליכם כמה שטרות של כסף זר למקומות שלא מקבלים כרטיס אשראי, אך בעולם המערבי (ולא רק בו) לא רק שהמקומות האלו הולכים ומתמעטים - צצים עוד ועוד מקומות שכלל לא מקבלים כסף מזומן אלא רק תשלום באמצעים דיגיטליים. זה יכול להיות כרטיס האשראי שלכם, אפליקציית הסמארטפון דרכה ניתן לשלם באמצעותו ואפילו שעון חכם, הפועל באופן דומה לסמארטפון במצב זה.

מי שמקפיד לשלם באשראי בחו"ל מגלה שמדובר באמצעי תשלום נוח בהרבה. בניגוד למזומן שהמרתם, כאן לא צריך לחשב כל הזמן כמה נשאר. לא צריך להסתבך עם שטרות ומטבעות לא מוכרים ולנסות להבין כל פעם מחדש איזה מטבע מייצג איזה סכום. אין צורך לחכות לעודף או לדאוג שירמו אתכם בעודף כי יקלטו שאתם תיירים שלא מכירים את המטבע המקומי. וכמובן - התשלום פשוט יותר אפילו מלחיצת כפתור. רק מצמידים את הסמארטפון למסופון התשלום - והעסקה הושלמה.

אישה משלמת באמצעות טלפון סלולרי. ShutterStock
אין כל צורך להקיש את הקוד הסודי/ShutterStock

ובכל זאת, ישנן תפיסות שגויות רבות שעדיין רווחות בנוגע לתשלום דרך הסמארטפון/השעון החכם. בשביל זה אנחנו כאן, כדי להפריך את כולן:

אפשר לשלם בנייד רק בארץ

לא נכון! כפי שעם כרטיס אשראי בינלאומי ניתן לשלם בכל מקום בעולם, כך גם עם אפליקציית תשלום בה מוזנים פרטי אותו כרטיס אפשר לשלם בכל העולם.

צריך להקיש את הקוד הסודי בכל עסקה בחו"ל/בעסקאות בסכום גבוה

לא נכון! אין כל צורך להקיש את הקוד הסודי. עצם השימוש בסמארטפון, רק לאחר שהוקש קוד הפתיחה שלו, מייצר את האותנטיקציה הדרושה.

אין בקרה על התשלום בסמארטפון

לא נכון! כל עסקה שתבצעו תופיע מיד באפליקציית התשלום. כך תוכלו לראות בקלות את כל הוצאותיכם במהלך החופשה.

התשלום בעזרת הסמארטפון אינו בטוח כמו תשלום בצורה ישירה מכרטיס האשראי

לא נכון! אבטחת התשלום זהה בשני המקרים ומתבססת על סטנדרט בינלאומי.

אם הסמארטפון אבד או נגנב כל אחד יוכל לשלם איתו

לא נכון! מרגע בו מותקנת על המכשיר אפליקציית התשלום - אי אפשר לפתוח אותו ללא הקוד הסודי. לא רק שהגנב לא יוכל לשלם עם הסמארטפון שלכם - הוא לא יוכל להשתמש בו בכל צורה שהיא. ובכל מקרה, תוכלו לחסום את הכרטיס בקלות מיד עם היעלמות המכשיר.

בתשלום בסמארטפון לא מקבלים את הטבות כרטיס האשראי

לא נכון! כאשר משלמים באמצעות הסמארטפון מתקבלות בדיוק אותן ההטבות המתקבלות בתשלום כרטיס רגיל, באותם התנאים ובאותה הצבירה. יתרה מכך: יש מספר כרטיסי אשראי המותאמים במיוחד לטסים - דוגמת SKYMAX ו-MAXBACK של חברת MAX - המאפשרים צבירת נקודות לטיסות או לקניות על כל ההוצאות בחו"ל ובארץ. בנוסף לכך לחברת MAX הטבות רבות לטסים לחו"ל שמתחילות בנתב"ג, ממשיכות באטרקציות בחו"ל, ביטוח נסיעות לחו"ל ועוד. לקוחות כרטיסים אלה מרוויחים בכל פעם שהם משתמשים בהם - גם כשהתשלום נעשה בעזרת הכרטיס עצמו וגם כשהוא נעשה באמצעות סמארטפון או שעון חכם שפרטי הכרטיס מוזנים בו.

טסים לחו"ל עם כרטיס max ונהנים מהמון הטבות>>

בשיתוף max
  • עוד באותו נושא:
  • max
  • מקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully