וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית הלימודים שפותחה בחסותה של גולדי הון עושה עלייה לישראל

27.2.2023 / 11:00

הון יזמה את התוכנית יחד עם מומחי חינוך וחקר המוח מתוך כוונה להתמודד עם טראומות לאומיות ואישיות כבר בגילאי הילדים והנוער. מדובר באחד ממערכי השיעור של התכנית הנלמדים במערכות החינוך, ע"י צוותי בתי הספר, שעוברתו והותאמו לתלמידי ישראל ע"י 'ואהבת'

יוזמת גולדי הון. יחצ,
היוזמה של גולדי הון עושה עליה/יחצ

תוכנית הלימודים של MindUp פותחה לאחר אירועי אסון התאומים. השחקנית, גולדי הון, יזמה את התוכנית יחד עם מומחי חינוך וחקר המוח מתוך כוונה להתמודד עם טראומות לאומיות ואישיות כבר בגילאי הילדים והנוער. התוכנית מעניקה לילדים ולנוער כלים חינוכיים להתמודד מבחינה חברתית עם אירועים קשים ומורכבים. התוכנית מחזקת את שרירי האמפתיה אצל ילדים ונוער.

התכנית מציעה שילוב יוצא דופן של לימודי מדעי המוח לכל הגילאים ותרגולי מיינדפולנס שעוזרים לילדים לפתח יכולת לויסות רגשי ולהתבונן על המציאות מנקודת מבט חיובית ואופטימית. מדובר באחד ממערכי השיעור של התכנית הנלמדים במערכות החינוך, ע"י צוותי בתי הספר, שעוברתו והותאמו לתלמידי ישראל ע"י 'ואהבת'.

במפגש מיינדאפ אליו הילדים ילמדו מושגי יסוד מתחום מדעי המוח, יכירו את מבנה המוח ואת האופן בו שלושה חלקים ספציפיים אחראים למחשבות, לרגשות ולהתנהגות שלנו. הילדים יכירו את המוח הגמיש - תכונה חשובה של המוח שמאפשרת להם לאמן את המוח לפעול בדרך חדשה שעוזרת להם להרגע, להתרכז ולנהל את מערכות היחסים שלהם בצורה טובה בכיתה ובבית. במהלך השנה, המורות, ינהלו עם הילדים שיח פתוח על תחושותיהם ומחשבותיהם בעקבות הלמידה בתכנית.

  • עוד באותו נושא:
  • גולדי הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully