וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוץ וורנבג מצטרף לצוות הסטארט-אפ Joyned

27.2.2023 / 14:41

וורנבג, סגן נשיא בכיר בענקית התיירות Amadeus, מצטרף לצוות הסטארט-אפ Joyned כמומחה לתעשיית התיירות

לוץ וורנברג. אמדיאוס,
לוץ וורנברג/אמדיאוס

חברת הסטארט-אפ Joyned מירושלים, שפיתחה את Joyned Booking, פתרון שהופך הזמנת בתי מלון באתרי נסיעות לחוויה חברתית, הודיעה היום על מינויו של לוץ וורנבג (Lutz Vorenweg), מנהל בכיר בענקית התיירות Amadeus, כמומחה של Joyned לענף התיירות. לוורנבג יש ניסיון של יותר מ-30 שנה בתפקידי ניהול בכירים בחברת אמדאוס ובתפקידו האחרון הוא משמש כסגן נשיא בכיר לבריתות אסטרטגיות ולשותפויות בקווי מוצרים.

יונתן אברהם, מנכ"ל Joyned, התייחס למינוי של וורנבג, ואמר: "לוץ נמצא כבר יותר מ-30 שנה בלב תעשיית התיירות העולמית. שחקנים משמעותיים רבים בענף הושפעו מהמנהיגות שלו בפיתוח ובאימוץ של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. הידע, הניסיון והקשרים שלו הם נכס אדיר וחסר תקדים לסטארט-אפ ישראלי בתחום הטראוול-טק כמו Joyned. אני מאמין שהוא יסייע לנו לממש את החזון שלנו להפוך לסטנדרט דה פקטו של אתרי הזמנות בינלאומיים בשוק שהיקפו השנתי הוא 1 טריליון דולר".

לוץ וורנבג, סגן נשיא בכיר לבריתות אסטרטגיות ולשותפויות בקווי מוצרים באמדאוס (Amadeus), אמר: "80 אחוזים מענף תיירות הפנאי מתרחשים בין חברים ובני משפחה. אני נלהב ממה ש-Joyned עושה בתחום זה - לעזור לחברים ולמשפחה לתכנן, להזמין ולשתף ביניהם נסיעות - תוך יצירה של תחושת ביחד לפני ואחרי הטיול עצמו. היכולת לעזור לצוות של חברה צעירה ודינאמית שמסייעת לעצב את העתיד של ענף התיירות שומרת אותי בחזית של כל החידושים האחרונים במגזר זה. בו בזמן, אני מצפה להשתמש בניסיון שלי בכדי לסייע ל-Joyned ליצור חוויות נסיעה שיתופיות עבור יותר ויותר חברים ובני משפחה, מה שיאיץ את צמיחתה של החברה".

פתרון Joyned Booking מאפשר תקשורת חברתית באתרי אינטרנט בתחומי הנסיעות והתיירות והופך את ההזמנה לחוויה שיתופית ומשותפת. המשתמשים מזמינים את החברים ובני המשפחה שלהם לצ'אט תוך כדי גלישה באתר או באפליקציה, בהם הם יכולים לצפות בתוכן, לדון בו, ולקבל החלטות משותפות לגבי הזמנה של טיסות, מלונות, טיולי ג'יפים, שיט ופעילויות נוספות.

עד כה, אתרי אינטרנט בענף התיירות שעשו שימוש ב-Joyned זכו בשיעור המרה (conversion rate) של פי ארבעה מרמת הבסיס שלהם, ולערך הזמנה גבוה מהרגיל ב-25%. פתרון Joyned Booking גם מספק שיעור הקלקה של 90% על הזמנות לאתר בזכות יכולתו לספק חוויית הזמנה חיה שחוצה אתרי אינטרנט, המאפשרת חיבור בזמן אמיתי בין משתמשים.

Joyned נוסדה בירושלים ב-2017 על ידי יונתן אברהם (מנכ"ל) ומיכאל לוינסון (סמנכ"ל מוצר), והיא מספקת פתרון תוכנה כשירות (SaaS) עבור אתרי אינטרנט בתחום התיירות, שמעודד חברים ובני משפחה להזמין חופשות ביחד, תוך הגדלת ההכנסות של אתר האינטרנט. המינוי של לוץ וורנבג מגיע בעקבות תקופה של צמיחה חזקה עבור Joyned, שבה היא חתמה על שותפויות משמעותיות עם חברות ענק בענף התיירות ובכללן שותפות עם ענקית התיירות OYO.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully