וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובות השתיים: התאחדו והוזילו את מחיר התחפושות בעשרות אחוזים

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 10:05

רשתות הצעצועים עידן 2000 וכפר השעשועים מתאחדות לקראת פורים ומצליחות להשיג יחד, כוח קנייה משמעותי שמאפשר הוזלת מחירים. מהרשתות נמסר כי בתקופה שקדמה לחג, הן פעלו במספר מישורים שהביאו להגדלת המגוון ולחיסכון של 20-30% במחירי התחפושות

תחפושות מגוונות עידן 2000. יח"צ,
תחפושות מגוונות עידן 2000/יח"צ

התקופה שקודמת לחג פורים היא אחת מ"שש עונות השנה" הפופולאריות בענף חנויות הצעצועים לצד פסח, קיץ, חזרה ללימודים, חגי תשרי וחנוכה. תקופת החג מהווה בין 10-15% מהיקף ההכנסות השנתי בענף שנאמד בכ-1.3 מיליארד שקל בשנה.

והנה פורים מגיע ואיתו גם גוברת התחרות בשוק התחפושות. בעיתוי ראוי מדווחות רשתות הצעצועים "עידן 2000" ו"כפר השעשועים" כי הצליחו להוזיל את מחירי התחפושות ב 20-30% בהשוואה לשנים הקודמות.

לדברי בני גרינאפל מנכ"ל רשתות הצעצועים עידן 2000 וכפר השעשועים: "מדובר בשתי רשתות גדולות המונות כ-80 חנויות מאפשרת לנו כוח קניה גדול מה שמסייע להוזיל עלויות.

עוד מוסיף גרינאפל: "נערכנו לתקופת פורים מבעוד מועד על מנת לספק לצרכן מוצר איכותי במחיר הוגן. ביצענו מספר מהלכים. בראש ובראשונה, יבוא של תחפושות הן תחפושות גנריות כדוגמת שוטר, חייל, נינג'ה והן תחפושות ממותגות מבוקשות כמו הארי פוטר, בטמן, ברבי, וונדרוומן. התחפושות מיובאות בבלעדיות עם בידול, לכל רשת בנפרד ולכן לא ניתן למצוא אותן בחנויות אחרות".

תחפושות מגוונות, עידן 2000. יח"צ,
תחפושות מגוונות, עידן 2000/יח"צ

רופא ואחות: תחפושות פופולאריות מאז הקורונה

גרינאפל מתייחס לאופן בו נבחרות התחפושות שנמכרות ברשת: "בשנה האחרונה ביצענו מספר מבדקים וסקרים בפלטפורמות השונות, בין היתר, ברשתות חברתיות, שיחות עומק, קבוצות מיקוד, באשר למגוון התחפושות ולמעשה אילו תחפושות הצרכן הישראלי מעדיף הן הצרכן הצעיר והן הצרכן המבוגר".

זיהינו כי בשנים האחרונות ישנה מגמה להרחיב את מספר אירועי הפורים לילדים הן בבתי הספר ובגנים והן במסגרות אחרות, הדבר מביא הורים רבים לרכוש יותר מתחפושת אחת לילד/ה. בנוסף, גם ההורים עצמם נהנים מאירועים במקומות העבודה לרבות נשפי פורים המצריכים תחפושות. משנה לשנה אנחנו רואים שדווקא הקהל המבוגר מתחפש יותר מפעם ואף משקיע בתחפושות יצירתיות".

מבחינת התחפושות לילדים המלאי שנבחר הוא שילוב בין תחפושות גנריות לבין תחפושות ממותגות. מגוון התחפושות הגנריות כולל: דמויות של אנשי כוחות הביטחון כמו שוטר וחייל היו תחפושות נפוצות מאוד לצד למשל אחות ורופא שהיו בשנתיים האחרונות תחפושות פופולאריות ביותר בגלל מגפת הקורונה. אליהם הוספנו תחפושות שנמצאו במחקרים שביצענו, כפופולאריות ביותר עבור ילדי הגנים ובתי הספר כמו למשל כבאי, אסטרונאוט ושלל תחפושות של נסיכות עם שמלות מהודרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
תחפושות של מותגים בעידן 2000. יח"צ,
תחפושות של מותגים בעידן 2000/יח"צ

המבוגרים משקיעים בתחפושת יצירתית

"היה חשוב לנו מאוד להגדיל את המבחר של התחפושות מחד ומאידך לאפשר לצרכן לרכוש במחיר הוגן ותחרותי ללא התפשרות על איכות המוצר או עיצובו. אנחנו דוגלים בלהעניק מבחר גדול לצרכן שהוא בסופו של דבר זה שמחליט מה לרכוש? באיזו רמת מחיר? ובאיזה אבזור ואיכות הוא חפץ".

מתוך הסקרים שביצענו מצאנו גם כי גיבורי העל למיניהם כמו: סופרמן, בטמן וכן להיטים נוספים כמו מפרץ ההרפתקאות, כוח פיג'י וסוניק נתפסו כמבוקשים בקרב הילדים ולכן החלטנו להגדיל את המגוון שלהם גם מבחינת המחיר וגם מבחינת רמות האבזור של התחפושות".

"מבחינת הקהל המבוגר, גיבורי על ותחפושות גנריות זוכות לביקוש גדול. לצד אלה, ישנה תופעה של רכישת אביזרים בקרב מבוגרים להכנת תחפושת עצמית, יצירתית. קהל זה לרוב רוכש את התחפושות והאביזרים כשבוע לפני החג, זאת להבדיל מתחפושות לילדים שנרכשות כחודש וחצי לפני החג ועד לחג עצמו".

תחפושות ממוצגים, עידן 2000. יח"צ,
מגוון תחפושות ממותגות של גיבורי על, עידן 2000/יח"צ

כוח הקנייה מאפשר הוזלת מחירים

גרינאפל מתייחס גם לכוח הקנייה ומשתף: "העובדה כי מדובר בשתי רשתות גדולות המונות כ-80 חנויות מאפשרת לנו כוח קניה גדול מה שמסייע להוזיל עלויות. למעשה הצלחנו להרחיב את המגוון של התחפושות המבוקשות ברשתות בטווח מחירים רחב החל מ-40 שקל. כיום אפשר למצוא בשתי הרשתות תחפושות בטווח מחירים רחב כשההבדלים הם בסוג המותג, איכותו ורמת האבזור של התחפושת".

"נוסף על מגוון התחפושות הקיים, בחנויות השונות כיום אפשר למצוא גם מבחר תחפושות אאוטלט מעונה קודמת במחיר: 30 שקל ועוד מבצעים נקודתיים הנובעים מתחרות מקומית".

בני גרינאפל. מנכל רשתות הצעצועים עידן 2000 וכפר השעשועים. יניב בקרמן,
בני גרינאפל. מנכל רשתות הצעצועים עידן 2000 וכפר השעשועים/יניב בקרמן

יריד אוהלים לקראת פורים

בגזרת הלהיטים השנה מככבות תחפושות של גיבורי על, סמי הכבאי, נסיכות, ברבי, חד קרן, לצד תחפושות של כוחות הביטחון, לוחמי נינג'ה ותחפושות של חיות מתוקות לתינוקות.

הרשתות עידן 2000 וכפר השעשועים עורכות ירידי תחפושות גם השנה. מתחמי אוהלים גדולים בין 150-500 מטר עם תחפושות ואביזרים רק לפורים בין היתר, אילת, באר שבע, קרית גת, נתיבות, שדרות, אשקלון, בית שמש, פרדס חנה, קסטינה ויהוד.

גרינאפל מסכם ואומר: "חשוב לציין כי מוצרי פורים הנמכרים ברשתות נושאים תו תקן, כולל מוצרי איפור, תחפושות ואביזרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully