וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדל הסרט

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 17:22

מיכאל ביטון, גלעד טוקטלי וסטיבן הופמן. סיון פרג',
מיכאל ביטון, גלעד טוקטלי וסטיבן הופמן/סיון פרג'

בראשון בערב קיימה קרן מנדל, במוזיאון ארץ ישראל בת"א, הקרנת בכורה חגיגית לסרט 'מנדל' - על חייו, פועלו וחזונו של מייסדה של הקרן - מורטון ל' מנדל.

מורטון מנדל, היה יזם ופילנתרופ, שעשה את הונו במו ידיו. יחד עם אחיו, ג'ק וג'וזף, הוא הקים ב-1940 את תאגיד התעשייה "פרמייר", שהתמזג לבסוף עם "פרנל אלקטרוניקה", בעסקה ששוויה עמד על שלושה מיליארד דולרים.

שלושת האחים מנדל הקימו את קרן ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל, המממנת יוזמות רבות בתחום המנהיגות החברתית ברחבי העולם. הקרן פעילה בישראל מזה חצי יובל, ומקיימת תוכניות לפיתוח מנהיגות חינוכית במוסדותיה שלה, באוניברסיטאות, ובארגונים נבחרים. עד כה השקיעה הקרן בארץ מעל לשני מיליארד שקלים.

באירוע הקרנת הסרט נשאו דברים: פרופ' יהודה ריינהרץ - נשיא קרן מנדל; במאי הסרט - גלעד טוקטלי, שסיפר על החוויה חוצת השנים והיבשות שבהפקת הסרט; וסטיב הופמן - יו"ר קרן מנדל. הגיעו לצפות ביחד: משה ויגדור - מנכ"ל קרן מנדל-ישראל, חברי הנהלת הקרן, והבוגרים, רון חולדאי - ראש עיריית ת"א-יפו, שלום בן משה - ראש עיריית ראש העין, מיכאל ביטון, פרופ' שלמה מור יוסף, פרופ' מנואל טרכטנברג, פרופ' רבקה כרמי, עו"ד תמי ויהודה רווה ועוד.

יהודה ריינהרץ ורבקה כרמי. סיון פרג',
יהודה ריינהרץ ורבקה כרמי/סיון פרג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully