וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנדי מתרחב: מותג האופנה SCOTCH & SODA משיק סניף שלישי בתל אביב

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 8:29

מותג האופנה ההולנדי SCOTCH & SODA מתרחב עם חנות שלישית בתל אביב שתהווה חנות הדגל של המותג בארץ. החנות שנפתחה בקניון TLV MALL, מתפרסת על שטח של כ-170 מ"ר, תמכור לראשונה בישראל, גם את קולקציית הילדים, לצד קולקציות הנשים והגברים

חנות scotch&soda בקניון tlv mall בתל אביב. אייל טואג,
חנות scotch&soda בקניון tlv mall בתל אביב/אייל טואג

לראשונה למותג בישראל - אופנת ילדים

SCOTCH & SODA מותג האופנה ההולנדי הנחשק, שאהוב מאוד בישראל, משווק על ידי קבוצת 911 אופנה. עד היום המותג נמכר בחנויות הדגל העצמאיות בקניון רמת אביב וברחוב שינקין 64 תל אביב לצד אתר האיקומרס המקומי, כאשר במקביל המותג נמכר ברשת חנויות STORY ובנקודות סיטונאיות נוספות ברחבי הארץ.

בימים אלה משיק המותג חנות דגל חדשה בקניון TLV MALL, הגדולה ביותר של המותג בישראל עד כה ועומדת על כ-170 מ"ר, זו תציע לראשונה קולקציית בגדי ילדים לצד קולקציות הנשים והגברים.

למותג אתר סחר מקומי של SCOTCH & SODA הכולל אופנת גברים, נשים וילדים לצד קטגוריית אקססוריז מגוונת. לאתר, כמו לחנויות, עולה אחת לחודש דרופ חדש של קולקציה מגוונת ואופנתית אך נמכרים בו גם דגמים בלעדיים שאינם נמצאים בחנויות - אונליין אקסקלוסיב.

חנות scotch&soda בקניון tlv mall בתל אביב. אייל טואג,
החנות החדשה של המותג ההולנדי scotch&soda בקניון tlv mall בתל אביב/אייל טואג

המותג SCOTCH & SODA החל את פעילותו בשנות ה-80' באמסטרדם ומאז ממשיך להתעדכן ולהתחדש, עם דגש על פיתוח וצמיחה במרכזי האופנה הגדולים בעולם.

המותג מקדם אג'נדה חברתית וסביבתית תוך שימוש בחומרי גלם ברי-קיימא, צמצום תוצרי הלוואי בייצור ובשקיפות מלאה לגבי סחר הוגן.

תחילה המותג פעל כמותג גברי בלבד ולאור ההצלחה והביקוש החל לפנות גם לנשים וכיום מציע אופנה מגוונת לשני המינים וגם לילדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קולקציית ילדים scotch&soda. יח"צ,
קולקציית ילדים scotch&soda/יח"צ

למותג מעל 200 חנויות מונו-ברנד ב-35 מדינות והוא מוכר בזכות עיצובים קלאסיים, על-זמניים המשלבים פרינטים מקוריים עם בדים איכותיים, המתאימים לכל אוהבי האופנה והלייף סטייל ברחבי העולם.

הפריטים פונים לקהל יעד רחב במיוחד, באמצעות מגוון קולקציות של ביגוד ואקססוריז, לגברים נשים וילדים. המותג מתחלק לשתי תתי קטגוריות כך ש- SCOTCH מתאר את החלק האופנתי של המותג המביא אופנה חדשנית ופורצת דרך עם מגוון פרינטים לצד ה-SODA שמציג את קו הבייסיק של המותג.

את כל הפריטים ניתן להשיג באתר ובסניפי הרשת: קניון TLV, קניון רמת אביב, שנקין 64, תל אביב

קמפיין scotch&soda אביב 2023. יח"צ,
קמפיין נשים scotch&soda אביב 2023/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully