וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוויחה 133 אלף דולר בחודש ומתכננת "לפרוש" בגיל 11

5.3.2023 / 0:04

פיקסי קרטיס ואמא שלה פתחו חנות וירטואלית לילדים עם פרוץ מגיפת הקורונה. המכירות נסקו והשתיים לא הסתירו את עושרן, אך כעת הן מתכוונות להוריד הילוך: "פיקסי צריכה להתרכז בלימודים, החנות תישאר במתכונת מצומצמת"

פיקסי קורטיס משחקת בסליים/pixiecurtis

מי מאיתנו לא רוצה להרוויח הרבה כסף? פיקסי קרטיס, ילדה אוסטרלית בת 11 בלבד, טוענת שהיא מרוויחה לא פחות מ-133 אלף דולר בחודש והיא מתכננת "לפרוש" בקרוב מעולם העסקים כדי שתוכל להתמקד בלימודים שלה בבית הספר. פיקסי גם חשפה שיש בבעלותה רכב מרצדס יוקרתי, זאת למרות שהיא עדיין (כמובן) ללא רישיון ולא יכולה לנהוג בו.

אז איך היא מרוויחה כל כך הרבה כסף אתם שואלים? ובכן, לפיקסי ואמא שלה יש עסק בשם Pixie's Pix. מעין חנות וירטואלית שבה הן מוכרות קשתות וגומיות לשיער. העסק המריא עם פרוץ מגיפת הקורונה ופיקסי הרוויחה הרבה כסף. אלא שלמרות ההצלחה הכלכלית, פיקסי מתכוונת להתמקד כעת בלימודים שלה.

"במהלך החודשים האחרונים דיברנו על התוכניות לעסק כמשפחה והחלטנו שזה היה מסע מדהים שהחל לפני שלוש שנים, אבל הגיע הזמן להתמקד בתיכון שנמצא ממש מעבר לפינה", סיפרה אמא של פיקסי, "החנות Pixie's Pix תישאר פעילה ונמשיך לנהל אותה ביחד, אבל עם הרבה פחות זמן השקעה ולחץ".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

זה המוצר ממנו היא עשתה את הכסף

המשפחה קיבלה לא מעט ביקורות אחרי שאמא של פיקסי קנתה לה מרצדס בשווי 52 אלף דולר. "זה חשוב מאוד עבורי ועבור אח שלה האנטר שהם יסעו בבטחה בדרכים לבית הספר ובחזרה, אז רכשתי עבורה רכב", התגוננה רוקסי האם.

קרטיס חגגה את יום הולדתה ה-11 במסיבה ראוותנית במועדון לילה ועל זה אמא שלה סיפרה: "זה היה אירוע לילי נהדר עם החברים של פיקסי והמשפחה שלה. האורחים נהנו ואמרו שזו המסיבה הכי טובה שהם חוו".

מסיבת יום הולדת 11

והודעת הפרישה

פיקסי עצמה גם הגיבה על ה"פרישה המוקדמת" שלה, ופרסמה תמונת פלאשבק שלה תוך שהיא מסבירה שהיא חוזרת למקום שבו הכל התחיל.

"זו אני בתור ילדה קטנה ב#pixiesbows. הגיע הזמן לתלות את נעלי הצעצוע שלי ולחזור למקום שבו הכל התחיל", היא כתבה

  • עוד באותו נושא:
  • פנסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully