וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיון רוקח מונתה לתפקיד מנהלת שיווק בכירה ב- MongoDB

28.2.2023 / 10:31

במסגרת תפקידה ב- MongoDB תוביל את פעילות השיווק של החברה, כולל בניית תוכניות שיווק וחדירה מעמיקה יותר בשוק הישראלי וטיפוח הקשר עם חברות Digital native & Startups,שיתופי פעולה עם ספקיות הענק אמזון, גוגל ומיקרוסופט ועוד

סיון רוקח. ניב קנטור,
סיון רוקח/ניב קנטור

סיון רוקח, 44, מונתה לתפקיד מנהלת שיווק בכירה ב- MongoDB ישראל, מובילה גלובלית המפתחת פלטפורמת בסיסי נתונים מודרניים למפתחים (NoSQL).

לסיון ניסיון עשיר בניהול מערכי שיווק B2B ו- B2C. בתפקידה הקודם שימשה כמנהלת השיווק של חברת פתרונות הבינה העסקית Qlik בישראל. כמו כן העניקה שירותי שיווק למגוון חברות גדולות במודל שיווק כשירות. בתפקידיה הקודמים היתה סיון מנהלת שיווק במטריקס, בשטראוס מים ובמיקרוסופט.

במסגרת תפקידה ב- MongoDB תוביל את פעילות השיווק של החברה, כולל בניית תוכניות שיווק וחדירה מעמיקה יותר בשוק הישראלי וטיפוח הקשר עם חברות Digital native & Startups,שיתופי פעולה עם ספקיות הענק אמזון, גוגל ומיקרוסופט, ניהול תקציבים, תכניות לקידום השיווק עם לקוחות החברה, ניהול פעילויות שיווק אסטרטגיות והוצאתן לפועל, לדוגמא אירועי מפתחים ובכירים, קמפיינים בדיגיטל, מיתוג מעסיק, יחסי ציבור ועוד.

MongoDB מתכננת להמשיך ולהשקיע בשוק הישראלי שכן זוהי מדינה מובילה בתחום חברות היוניקורן, Digital Native וסטארט אפים, וממשיכה לגייס לסניף הישראלי.

לסיון תואר ראשון (BA) ושני (MBA) במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת בן גוריון.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully