וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשאוכל ומוזיקה מתחברים: על נינג'ה פסט כבר שמעתם?

28.2.2023 / 14:39

זאפה ממשיכה בסדרות המופעים המיוחדים המשלבים קולינריה ומוזיקה. והפעם : Ninja Fest, סדרת מופעים מפתיעה עם אורח אהוב במיוחד: שף שאול בן אדרת

שאול בן אדרת. דניאל לילה,
שאול בן אדרת/דניאל לילה

סצינת המופעים המשלבים קולינריה התקבלה באהבה גדולה בשנים האחרונות במועדוני זאפה . השילוב בין מנות שף המוגשות באופן חד פעמי, שפים מהשמות החמים ואווירת מועדוני זאפה יצרה חוויה שיישרה קו עם סטנדרט בינלאומי והתקבלה באהבה גדולה.

זאפה בשיתוף שריג היבואנית הרשמית של נינג'ה בישראל מגישים סדרת פרימיום הכוללת חמישה מופעים. על הקולונריה אחראי השף שאול בן אדרת שיגיש מנות שהוכנו במקום - באופן חד פעמי למופע . הסדרה מיועדת לכלל אוהבי המוזיקה וכמובן לקהל הפודיס שיהנה ממפגש אישי עם השף, חוברת מתכונים במתנה שהוכנה במיוחד לערב הזה וממנות שף חד פעמיות.

רשימת מופעי נינג'ה פסט

  • 21.3 מאור כהן - זאפה תל אביב
  • 28.3 כנסיית השכל - זאפה חיפה
  • 31.5 נינט - זאפה ירושלים
  • 14.6 טיפקס - זאפה באר שבע
  • 11.8 הדג נחש - זאפה הרצליה
הדג נחש. אוהד רומנו,
הדג נחש בזאפה הרצליה/אוהד רומנו

אסף מור, סמנכ"ל השיווק והסחר של קבוצת זאפה: "השילוב של מוזיקה וקולינריה הוא שילוב מנצח שהתקבל בפסטיבלים הקודמים של זאפה באהבה וחיבוק גדול. אנו שמחים לחבר את השף המוכשר שאול בן אדרת לסדרה של חמישה מופעים מיוחדים במועדוני זאפה. כל מופע יקבל את הצבע והטעם המיוחד שלו ואת המנות החד פעמיות של בן אדרת. כולכם מוזמנים".

גיא קמחי סמנכל השיווק של שריג, היבואנית הרשמית של נינג'ה בישראל: "אנחנו בשריג שמחים מאוד למתוח את חווית הנינג'ה גם מחוץ למטבח ולרשתות החברתיות ומאושרים מההזדמנות להיפגש פיזית עם אוהבי המותג ולחגוג בחמישה ערבים בלתי נשכחים בפסטיבל, המשלב קולינריה ולייף סטייל ברמה הגבוהה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully