וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיד ולא מתאמץ: המייק-אפ החדש של LANCÔME מבטיח כיסוי טבעי

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 8:56

מותג הטיפוח LANCÔME משיק מייק-אפ קליל על בסיס פורמלה חדשנית למראה לא מתאמץ. הפורמולה החדשה משלבת מרכיבי טיפוח עם עמידות ומעניקה כיסוי בינוני הניתן לבנייה. הסדרה כוללת 9 גוונים עם גימור טבעי ועמיד - עד 24 שעות של כיסוי, לחות והזנה

lancome teint idole ultra wear care glow מייק אפ לנקום מחיר 179 שקל. יח"צ חו"ל,
9 גוונים של עור: מייק אפ לנקום החדש, Teint Idole Ultra Wear Care & Glow/יח"צ חו"ל

לא נתקעים בקמטים

LANCÔME מציגה פורמולת מייקאפ חדשה - Teint Idole Ultra Wear Care & Glow המעניקה עד 24 שעות של לחות, הזנה וברק.

המותג מבטיח כי עם השימוש, תיהני ממראה עור קורן יותר, בעל גוון אחיד על כל אזורי הפנים ועמיד עד 24 שעות. בעזרת השילוב בין טיפוח ועמידות עם כיסוי שניתן לבנייה, העור ייהנה מיידית ולאורך זמן מגימור במראה טבעי וקליל, ללא אפקט מסכה.

על ידי שימוש בטכנולוגיית micro-light יוצאת דופן המתמזגת עם העור, טכנולוגיית ה- Neo-Glow המייק-אפ מאחד ביעילות עם העור, ללא הצטברות קמטוטים. קלילות הפיגמנטים מדגישים באופן טבעי את תווי הפנים למראה זוהר יותר.

lancome teint idole ultra wear care glow מייק אפ לנקום. יח"צ חו"ל,
שילוב בין טיפוח ועמידות עם כיסוי שניתן לבנייה, המייק-אפ החדש של לנקום/יח"צ חו"ל

כיסוי שניתן לבנייה

כיסוי בינוני עמיד ומרשים - כיסוי בינוני הניתן לבנייה, מטשטש את הפגמים ונותר עמיד לאורך כל היום. ההשפעה על אחידות גוון העור ועל זוהר העור היא מיידית ומתמשכת, הודות למרקם עמיד שאינו מכתים, בעודו מעניק לעור תוצאה טבעית.

82% סרום, עם חומצה היאלורונית וחומצה מנדלית - הפורמולה החדשה של טיינט אידול מעניקה זוהר לעור, מגיעה עם סגולות של סרום כדי לשפר את העור מיידית ולאורך זמן. אחרי 4 שבועות, הפורמולה של 82% סרום מסייעת בהמרצת זוהר העור, מחליקה ומעדנת את מרקם העור על מנת להעניק זוהר מרהיב יותר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
lancome teint idole ultra wear care glow מייק אפ לנקום מחיר 179 שקל. יח"צ חו"ל,
lancome teint idole ultra wear care glow, למראה טבעי, קליל ולא מתאמץ/יח"צ חו"ל

לחות ואחידות של חומצות

חומצה היאלורונית בקפסולה זעירה - החומצה ההיאלורונית שמגיעה בתוך קפסולה מיקרוסקופית, ידועה ביכולת שלה לספוג מים עד פי 1,000 ממשקלה, והיא ממלאת את העור בלחות.

חומצה מנדלית מחליקה - החומצה מנדלית ידועה ביכולת שלה לעדן ולהחליק את השכבה החיצונית של העור לאורך זמן. יום אחרי יום, העור נראה אחיד יותר.

מרקם קליל עם כיסוי מלא - Teint Idole Ultra Wear, הוא מייקאפ עמיד שמשלב בין כיסוי מלא למרקם קליל עבור עור פנים רענן לאורך זמן. הסוד לכיסוי הנושם המלא של לנקום הוא טכנולוגיית Airwear™ המוגנת על ידי פטנט, טכנולוגיה אשר מצופפת את האוויר ומעניקה כיסוי ללא אפקט מסכה.

המחיר המומלץ לצרכן: 179 שקל *המחיר לצרכן והנחות המבצע נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם. ניתן להשיג באתר לנקום ובנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל ובפרפומריות מובחרות

lancome teint idole ultra wear care glow מייק אפ לנקום. יח"צ חו"ל,
הפיגמנטים מדגישים באופן טבעי את תווי הפנים למראה זוהר יותר, המחיר: 179 שקל, לנקום/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully