וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניו-יורק לרעננה: סוזן בקר מונתה לסמנכ"לית שיווק בחברת Cervello

1.3.2023 / 12:33

לפני עבודתה ב-Cervello, הייתה סמנכ"לית שיווק בחברות SecBI ו-Cymptom הממוקמות בתל אביב. כמו כן, כיהנה כראש מחלקת שיווק בחברת CYMOTIVE ובחברת Waterfall

סוזן בקר. דיוויד גארב,
סוזן בקר/דיוויד גארב

חברת אבטחת הסייבר לרכבות Cervello מודיעה על מינויה של סוזן בקר לסמנכ"לית שיווק בחברה.

מינוי זה מגיע בהמשך לתהליך הצמיחה המהיר של החברה, אשר הכפילה את כמות עובדיה בשנתיים האחרונות. בקר, שעשתה עלייה לישראל מניו-יורק, בעלת ניסיון של למעלה מעשרים שנה בעולמות הסייבר וההייטק. לפני עבודתה ב-Cervello, הייתה סמנכ"לית שיווק בחברות SecBI ו-Cymptom הממוקמות בתל אביב. כמו כן, כיהנה כראש מחלקת שיווק בחברת CYMOTIVE ובחברת Waterfall.

סוזן בקר, סמנכ"לית שיווק, Cervello: "כמישהי שעוסקת בשיווק, אני נמשכת לחברות שפורצות את גבולות החדשנות ויוצרות השפעה אמיתית בתעשייה שלהן. Cervello היא אחת מאותן חברות, ואני נרגשת להצטרף לצוות כסמנכ"לית השיווק בחברה. ביחד, נפתח ונוציא לפועל אסטרטגיות שיווק שיניעו צמיחה ויסייעו לחברה להשיג את יעדיה השאפתניים."

רועי און, מנכ"ל ומייסד-שותף, Cervello: "אני מברך על הצטרפותה של סוזן ל-Cervello. בזכות שנות הניסיון הרבות שלה ואהבתה לשיווק, אני משוכנע שהיא תוביל את המותג שלנו לגבהים חדשים ותתרום לדחיפת החברה קדימה. אני מודה לה על שבחרה להצטרף אלינו למסע המשותף."

Cervello היא חברה מובילה בתחום אבטחת סייבר לרכבות אשר פיתחה טכנולוגיה ייחודית לניטור ומיפוי, ניהול והגנה על כל משאבי הרכבת המשרתים את הפעלתה או ניהול התשתית שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully