וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון Payoneer ממנה את ג'ון קפלן כמנכ"ל החל מהיום

1.3.2023 / 13:02

סקוט גאליט יעבור לתפקיד יועץ בכיר ויישאר בדירקטוריון. ביא אורדונז מונתה לתפקיד סמנכ"לית כספים החל מ- 1 במרץ

ג'ון קפלן וסקוט גאליס. יחצ,
ג'ון קפלן (מימין) וסקוט גאליט/יחצ

Payoneer Global Inc (נסדא"ק: PAYO), חברת הטכנולוגיה הפיננסית המאפשרת לעסקים קטנים ברחבי העולם לבצע עסקאות, לנהל עסקים ולצמוח באופן גלובלי, הודיעה היום על השלמת מינויי המנכ"ל וסמנכ"לית הכספים שלה.

ב- 27 בפברואר, 2023, מינה דירקטוריון Payoneer את ג'ון קפלן כמנכ"ל Payoneer, החל מ- 1 במרץ במקביל, סקוט גאליט יהפוך ליועץ בכיר לחברה וימשיך לכהן בדירקטוריון. קפלן וגאליט מכהנים ביחד כמנכ"לים משותפים ב- Payoneer לאחר תקופת מעבר עליה יצאה הודעה ב- 25 במאי 2022. בנוסף, ביא אורדונז, המשנה לסמנכ"ל הכספים של Payoneer שהצטרפה לחברה ב- 16 בינואר, 2023, מונתה כסמנכ"לית כספים, החל מ- 1 במרץ, 2023.

"ביצועי השיא שלנו ב- 2022 מתבססים על נסיוננו בהענקת ערך אמיתי ללקוחותינו וצמיחה עקבית בהכנסות וב-EBITDA ," אמר סקוט גאליט, מנכ"ל משותף ב- Payoneer. "אני נרגש מאוד לגבי העתיד של Payoneer ובטוח בכך שג'ון, ביאה והצוות החזק שלנו ימשיכו לשאוף להקל על עסקים קטנים ובינוניים להצליח במסחר עולמי וימשיכו להעניק ערך ללקוחות, לעובדים ולבעלי המניות שלנו גם בשנים הבאות."

"סקוט הוביל את Payoneer באופן יוצא דופן , והפך את החברה למותג עולמי אמין עם הישגי צמיחה מרשימים ביותר" אמר אבי זאבי, יו"ר הדירקטוריון של Payoneer. "בשם בעלי המניות, העובדים וכל הדירקטוריון, אני רוצה להודות לסקוט על שירותו עד היום. ג'ון יתבסס על היסודות החזקים האלה ויוביל את Payoneer לפרק הצמיחה הבא שלה. ג'ון כבר הפגין יכולת הובלה מרשימה ואנחנו נרגשים על כך שהוא ימשיך להתמקד בצמיחה שרווחים בצידה. בשם כל הדירקטוריון, ברצוני להודות לסקוט ולג'ון על המחויבות שלהם למעבר חלק ומלא מחשבה במשך 9 החודשים האחרונים."

"אני גאה לקבל על עצמי את תפקיד המנכ"ל ומעריך את התמיכה והסיוע של סקוט כשעבדנו על המעבר המוצלח הזה" אמר ג'ון קפלן, מנכ"ל משותף. " Payoneer נהנית ממותג אמין, תפוצה עולמית וקשרים בינלאומיים, מה שמציב אותנו בעמדת חוזק ומעניק לנו את האפשרות לזהות ולתפוס הזדמנויות צמיחה חשובות. אני נרגש להוביל את החברה אל העתיד ומאמין שהצוות המוכשר והמסור שלנו ברחבי העולם יממש את התוכניות שלנו בהצלחה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully