וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספונג'ה טכנולוגית: הרובוטים השתלטו גם על תחום הניקיון

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 10:05

לקראת פסח, הישראלים מנקים את הבית לטיהור האווירה (וביעור החמץ) אבל ניראה כי בשנים האחרונות התהליך קצת השתנה, התקצר והפך קל יותר ויותר, עד מצב שרובוטים מנקים במקומנו, בזמן שאנחנו נחים או מתפנים לעיסוקים אחרים. אלו רק חלק מהטכנולוגיות החדשות בתחום הניקיון

שואב אבק רובוטי. ShutterStock
ספונג'ה טכנולוגית: הרובוטים השתלטו גם על תחום הניקיון/ShutterStock

כמדי שנה, הישראלים מתחילים לנקות את הבית מבעוד מועד לכבוד חג הפסח, אבל ניראה כי משנה לשנה, אופן הניקיון נעשה קל יותר כשאימוץ טכנולוגיות וחדשנות נעשה תכוף וזמין יותר.

באמצעות חידושים טכנולוגים מתקדמים, מטלות הבית, הטיפוח שלו והניקיון, השתנו, התקצרו והפכו קלים יותר עד מצב בו אנחנו צופים בטלוויזיה או הולכים לישון בזמן שמישהו אחר, יותר נכון משהו אחר - מנקה במקומנו.

לקראת פסח 2023, חג הניקיונות הגדול כיוון שהרובוטים החדשים בתחום הניקיון וטיפוח הבית עושים לנו הרבה יותר מ"ספונג'ה" ואולי לא יצא לכם להכיר את חלקם - אספנו כמה פתרונות טכנולוגיים לניקוי הבית שלא דורשים מאמץ.

אישה מנקה עם שואב אבק. ShutterStock
הניקיון לפסח 2023 כבר לא יראה כמו פעם/ShutterStock

שואבים ושוטפים

Dreame L10s ultra - האולטרה שואב הזה מאפשר לכם ללכת לישון בלילה ולקום בבוקר לבית נקי.

הרובוט העוצמתי והמתקדם שעושה שימוש במצלמת RGB עם תאורה מובנת הלומדת את המבנה התלת ממדי של הבית ומתאימה את אסטרטגיית הניקוי ומייצרת באופן אוטומטי נתיבים בהתאם לסוג המכשול וסוג הקרצוף בחללים השונים. בשואב גם טכנולוגיה מובנת לזיהוי חפצים נמוכים על הרצפה כך שלא תצטרכו לסדר את הבית לפני העבודה.

מדובר בפתרון טכנולוגישמאפשר שליטה באמצעות האפליקציה והתאמת הניקיון לאופי הבית וללוח הזמנים הנהוג בו. באמצעות מפה תלת ממדית ניתן לכוונן את הביצועית ואת שגרת הניקוי של השואב הרובוטי, ניתן ליצור במה קירות וירטואליים, להגדיר אזורים לניקוי להגדיר טווח ניקוי ולאחר כל אזור לחזור לנקות את עצמו ולהמשיך לאזור הבא. הכל דרך הטלפון הנייד, ככה שאתם לא צריכים לדאוג הרובוט החדש גם ידע להרים את המטליות ולעלות על השטיח.

המחיר: 5,490 שקל. ניתן להשיג באתר קריסטלינו

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
l10s ultraשואב שוטף חדש dreame. יח"צ קריסטלינו,
l10s ultraשואב שוטף חדש dreame, המחיר: 5,490 שקל./יח"צ קריסטלינו

שואב אבק רובוטי נוסף שניסינו והתמכרנו, הוא זה של שיאומי וגם הוא יודע לשטוף.

Xiaomi Robot Vacuum X10+ שייך לדור החדש של שואבי האבק ולוקח את ניקיון הבית כמה צעדים קדימה. הוא מגיע עם תחנת עגינה All-in-One לשאיבה, ריקון והודות לאינטליגנציה מלאכותית תוצאות הניקיון שלו ראויות לשבח.

חיישן צילום בשילוב ניווט לייזר מתקדם, מאפשר לו להימנע ממכשולים, לבצע סריקה 360° של כל הבית, לתכנון ולשרטוט את מסלול הניקיון. לגאון הזה, מיכל מים בנפח 2.5 ליטר ויכולת לזהות שטיחים כדי לעבור למצב שאיבה יבשה מבלי להרטיב אותם.

עוצמת השאיבה חזקה במיוחד והסוללה מאפשרת עד שעתיים של עבודה רצופה. השואב חוזר בעצמו לעמדת העגינה לטעינה ומילוי מים (על פי הצורך) ובסיום שב להמשך ניקיון בנקודה שהפסיק. מגיע עם שנתיים אחריות על-ידי קבוצת המילטון היבואן הרשמי.

המחיר: 4,190 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת Mi Store, באתר שיאומי ישראל ואצל המשווקים.

הרובוט של שיאומי. יח"צ,
Xiaomi Robot Vacuum X10+, המחיר: 4,190 שקל/יח"צ

מנקים חלונות

מנקה חלונות הוא מנקה מהחלומות עבור הרבה מאד אנשים ונשים שזוהי מטלת הבית הכי מסורבלת עבורם, גבר לא צריך לסחוב דליים ועיתונים ולטפס על סולמות.

הרובוט הזה למשל W-S3S smarter שניסינו (ויש עוד כמוהו בחו"ל, אותם לא יצא לנו לבדוק).

מנקה החלונות הרובוטי של סמארטר נועד להעניק עבודה רציפה, איכותית והכי חשוב - עצמאית, בדרך לתוצאה לא פחות ממושלמת של משטחים מבריקים בכל הבית: חלונות, ויטרינות, שיש ומקלחונים - פשוט להדביק על החלון/משטח ולהתענג בזמן שהוא עובד בעצמו ומבריק אותם, ללא כל צורך בהתערבות אדם.

בינינו, החידוש הגאוני הוא החלונות, על שאר המשטחים, המראות והמקלחונים אל תבנו - קל ומהיר יותר לנקות אותם בעצמנו, עדיין.

בזכות מערכת החיישנים החדשה, התוכניות החכמות וההפעלה הקלה - W-S3S מנקה את כל חלונות הבית, הוא מכסה שטחים רחבים, מחשב את מסלול הניקיון בעצמו ולבד, מגיע לכל פינה ולא משאיר עקבות או שריטות. הוא ממש מקבל על ניקיון של חלונות גדולים וחלונות גבוהים.

מנקה החלונות של smarter, מאפשר התזה דו כיוונית של מים וחומר ניקוי ואז ייבוש במטלית המוצמדת לגופו. אם השואב השוטף הרובוטי הם המצאה גאונית של שנת 2022 - אנחנו שמחים להכריז על מנקה החלונות כמגשים חלומות לחובבי הניקיון והמצאה גאונית לשנת 2023.

המחיר: 1,290 שקל. ניתן להשיג באתר של קבוצת קריסטלינו

מנקה החלונות הרובוטי של SMARTER

מנקה החלונות הרובוטי W-S3S של smarter/לי סיביליה - מערכת וואלה!
מנקה החלונות הרובוטי W-S3S של smarter. יח"צ,
מנקה החלונות הרובוטי W-S3S של smarter/יח"צ

יסננו את האוויר שאתם נושמים

אז אחרי (או תוך כדי) שניקינו ושטפנו (כלומר הרובוטים ניקו בשבילנו), הגיע הזמן להתרווח על הספה ולנשום אוויר צח ונקי של בית מצוחצח, לשם כך, הגיע הזמן בעיקר שתכירו את אלו שינקו את האוויר שאתם נושמים.

אחד מהמוצרים שהכרנו ומבטיח לעשות את העבודה, הוא המאוורר ומטהר האוויר SKJ-CR026H של smarter. מדובר במאוורר משולב דיגיטלי, מצויד במסנן לטיהור האוויר, שלמעשה מבצע 3 פעולות במכשיר 1 ומופעל על ידי שלט רחוק ובאמצעות אפליקציה.

בימים הקרים, שיחזרו אלינו רק בעוד כ-8 חודשים, הוא גם מפזר חום בעוצמה של עד 30 מעלות ובעיקר מטהר את האוויר בבית ומצויד בפילטר איכותי, H13 HEPA, המשפר את זרימת האוויר בחדר תוך סינון שקט של האוויר, ולוכד 99.97% מהחיידקים, בקטריות, אבק, עשן ועוד.

המחיר: 999 שקל. ניתן להשיג באתר של קבוצת קריסטלינו

מטהר האוויר של סמארטר. יח"צ קריסטלינו,
SKJ-CR026H של smarter - מאוורר משולב עם מסנן אוויר ומפיץ חום, המחיר 999 שקל/יח"צ קריסטלינו

ואת הדור הבא של מסנני האוויר מבית Dyson, אם עדיין לא הכרתם, זה בדיוק הזמן. אם חשוב לכם ניקיון האוויר בבית, זה שאנחנו נושמים סביב השעון, זה שנכנס לגופנו ועלול לעיתים להזיק (אם בימי קורונה או וירוסים אחרים שמסתובבים באוויר, ואם בימים של אובק ואבק קיצוני, או בחללים מעופשים שסובלים מקירות לחים ובקטריות).

סדרת מסנני אוויר של דייסון, אשר הושקה גם בישראל, מציגה טכנולוגיית חישה חדשה לסינון מזהמים מסוכנים ליצירת סביבה ביתית בטוחה ונקייה יותר והיא כוללת שני דגמים.

המסננים של דייסון מצוידים בטכנולוגיית חישת פורמלדהיד, שנועדה ללכוד אבק עדין במיוחד, אלרגנים, ותרכובות אורגניות נדיפות (VOC) כולל פורמלדהיד. רמת סינון HEPA 13 אטום לחלוטין - זאת לא רק כדי להבטיח שאוויר לא יעקוף את המסנן, אלא גם חסימת כל נקודות דליפה פוטנציאליות שדרכן עלול לחדור אוויר מזוהם למסלול הסינון.

המסננים מבטיחים לכידה של 99.95% מהחלקיקים עד לגודל של 0.1 מיקרון ומאפשרים קבלת אוויר נקי ומסונן בבית בכל ימות השנה.

המחיר לדגם Dyson Pure Cool Formaldehyde TP09 מסנן אוויר ומאוורר: 2,999 שקל.

המחיר לדגם Dyson Pure Cool Hot +cool Formaldehyde HP09 מסנן אוויר, מאוורר ומחמם: 3,360 שקל.

לכל המוצרים שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח ע"י ב.נ.ז.כ סחר, היבואן הרשמי של מוצרי Dyson בישראל. ניתן להשיג באתר של דייסון בישראל, בחנויות הנבחרות ובמתחם הקונספט של Dyson בקניון עזריאלי בת"א

מסנן אוויר דייסון. יח"צ,
מסנן אוויר דייסון, מאוורר, מסנן ומחמם בעת הצורך, המחירים: 2999 שקל או 3360 שקל (בהתאם לדגם הנבחר)/יח"צ

אלו שאחראים לפינש: מפיתי הריח הדיגיטליים

סנן אוויר נוסף , שגם מפיץ ריח נעים בבת שייך למותג מסנני האוויר האמריקאי החדש שהגיע לישראל Levoit, המיובא ארצה בלעדית על ידי חברת סיריוס אלקטרוניקה.

Core Mini, הוא סנן אוויר קטן, קומפקטי ונייד הלוכד עד 99% מהחיידקים והעובש באוויר, כמו גם ריחות רעים, אבק, קשקשי ושיערות חיות מחמד, אבקנים, עשן ועוד, והופך את האוויר לנקי ובריא יותר לנשימה עבור כל בני המשפחה. בנוסף, משמש כמפיץ ריח ארומתרפי שימלא את החלל בריח נעים לבחירת המשתמש.

המכשיר אפקטיבי לסינון אוויר בחדרים שגודלם עד כ-25 מ"ר, בהם יטהר ביעילות את האוויר תוך שעה. המטהר משתמש בטכנולוגיית VortexAir 360° השואבת את האוויר מכל הכיוונים ופעולתו מתאפשרת באמצעות מסנן בעל שלוש שכבות ובנוסף לאלו הוא משמש גם כמפיץ ריח ארומתרפי וכולל תא נשלף קטן בו ניתן לטפטף שמן ריחני והוא יפיץ ריח נעים וטוב בחלל החדר כולו.

המחיר: 400 שקל. להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן סיריוס אלקטרוניקה

מיני סנן אוויר לחללים של עד 25 מר שהוא גם מפיץ ריח ארומתרפי מבית levoit 400 שקל. יח"צ,
מיני סנן אוויר לחללים של עד 25 מר שהוא גם מפיץ ריח ארומתרפי מבית levoit 400 שקל/יח"צ

מפיץ ריח חכם ומתקדם של MIYO SCENT הישראלית, הוא הסופר קיו 2.0 שפועל בטכנולוגיית ננו אולטרה סוניק שפיתחה החברה והוא מפיץ ניחוח נעים (לבחירה מבין 50 ריחות שמציעה החברה).

ניתן לשליטה מרחוק באמצעות אפליקציה ייעודית כולל וויסות עוצמת, כמות ותדירות הבישום בכל רגע נתון, לתזמן הפעלה וכיבוי מראש ועוד.

גביש מיוחד הרוטט במהירות על-קולית, גורם לתערובת שמנים ארומטיים ואיכותיים שבקפסולה להיפרד לחלקיקים קטנטנים ולהתפזר בצורה אחידה בחלל. מתאים לתלייה או הנחה בחללים עד 120 מטרים, פועל באמצעות חיבור לשקע חשמל או סוללות. תערובות הריח מורכבות מחומרים טבעיים 100% אקולוגיים וידידותיים, מגיע בצבעים שחור, לבן או אפור.

המחיר: 429 שקל. להשיג באתר החברה.

סופר קיו 2.0: מפיץ ריח חכם וחשמלי הפועל על גבי גלי קול, MIYO SCENT. יח"צ,
סופר קיו 2.0: מפיץ ריח חכם וחשמלי הפועל על גבי גלי קול, MIYO SCENT/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully