וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FireArc מגייסת עשרות עובדים

1.3.2023 / 14:55

החברה היושבת בהרצליה חווה בחצי שנה האחרונה צמיחה אדירה והכפלת מצבת העובדים ביותר מפי 2 ל-70 עובדים, וממשיכה לגייס לעוד מגוון משרות בשיווק, פיתוח, בדיקות, מוצר, עיצוב ודאטה

עובדי פיירארק. עמית טרפוצ'ניק,
עובדי FireArc/עמית טרפוצ'ניק

FireArc, המפתחת אפליקציות וטכנולוגיות פרסום מתקדמות למשתמשים ברחבי העולם, מגייסת עובדים בישראל לעשרות משרות פנויות. החברה היושבת בהרצליה חווה בחצי שנה האחרונה צמיחה אדירה והכפלת מצבת העובדים ביותר מפי 2 ל-70 עובדים, וממשיכה לגייס לעוד מגוון משרות בשיווק, פיתוח, בדיקות, מוצר, עיצוב ודאטה וזאת כדי להמשיך למצב עצמה כמובילת שוק ועל מנת להתפרס על מוצרים ושווקים חדשים.

FireArc היא חברת טכנולוגיה דיגיטלית המציעה שילוב ייחודי של נכסים, מוצרים ושירותים דיגיטליים, החל מיישומים וכלי עזר ממוחשבים ועד למשחקים. מאז 2020, החברה מיקדה את מאמציה בהתרחבות עבור המוצרים הקיימים ובעיבוי משמעותי של מערך הדאטה על מנת לקבל החלטות עסקיות ותובנות עמוקות לגבי היוזרים שלה. ברבעון האחרון, עברה אף לשימוש במודלים של בינה מלאכותית וחיזוי הכנסות לטובת קבלת החלטות בזמן אמת. כמו כן, החברה צופה חדירה לעולמות תוכן מבוססי AI וכן לעולמות האבטחה למשתמשי קצה ברבעונים הקרובים.

איתי ציזיק. יחצ,
איתי ציזיק/יחצ

איתי ציזיק, מנכ"ל FireArc :"אנחנו נמצאים בעיצומה של צמיחה עצומה בתקופה מאוד קשה עבור ענף ההייטק ומגייסים למנעד רחב של תפקידים החל מתפקידי סטודנט וג'וניור ועד לתפקידים ניהוליים. פיירארק מאמינה במתן הכלים לעובדים והעובדות שלנו כדי להצליח ולצמוח, מחויבת לתת להם למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם ולספק להם הזדמנויות בכל רמה של הקריירה. אני אומנם משוחד, אבל בנינו פה חברה לתפארת עם טכנולוגיה מאוד מיוחדת ושוק שרק גדל. הוורסטיליות אצלנו בחברה היא מיוחדת במינה ומלאי אפשרויות הקידום והפיתוח האישי והמקצועי הן כמעט ולא נגמרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המשרות המוצעות

  • Desktop Application Developer - C#
  • Head of Data Analytics
  • DevOps Engineer
  • R&D Director
  • Senior Full Stack Developer
  • Head Of Monetization
  • Motion Designer

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully