וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריית שמונה על המפה: רשת מאפה נאמן פותחת את הסניף ה-57

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 20:01

רשת "מאפה נאמן" מצפינה ומתרחבת עם סניף נוסף בקריית שמונה. הסניף החדש שנפתח במתחם ביג בעיר, מצטרף ל-56 הסניפים הפעילים, הוא מתפרס על פני 200 מ"ר והושקעו בהקמתו כ-2.5 מיליון שקל. הרשת מדווחת על כוונת התרחבות מאסיבית עם פתיחה של 5 סניפים נוספים בשנה הנוכחית

מאפה נאמן, הסניף החדש בקרית שמונה. יח"צ,
מאפה נאמן, הסניף החדש בקרית שמונה/יח"צ

רגע לפני העלייה הצפויה במכירות של אוזני המן לפורים, רשת "מאפה נאמן" שמה את קריית שמונה על המפה העסקית שלה ופותחת סניף נוסף שיצטרף לעשרות הסניפים הפעילים בפריסה ארצית.

הסניף החדש יציע את כל קולקציות המאפים של הרשת לצד מוצרי אפייה וקונדיטוריה איכותיים ומוצרי קפה בהגשה מהירה התואמת את החזון של הרשת.

מיקומו של הסניף ה-57 של רשת קפה נאמן, נבחר בקפידה, והוא הוקם במתחם ביג האופנתי, הכולל עשרות אלפי מטרים של מסחר עם חנויות עיצוב, אופנה ולייפסטייל שמשמש כמקום בילוי לכל המשפחה עבור תושבי האזור.
.

רשת מאפה נאמן מתרחבת ופותחת את הסניף ה-57 שלה בקריית שמונה. יח"צ,
רשת מאפה נאמן מתרחבת ופותחת את הסניף ה-57 שלה בקריית שמונה/יח"צ

סגירת מעגל מ-1989

הסניף ה-57 שנפתח כעת הוא אינו האחרון שיפתח השנה, שכן הרשת מתכננת מהלך התרחבות משמעותי עם פתיחה של 5 סניפים נוספים במהלך החודשים הקרובים.

בנוסף למאפים המלוחים והמתוקים ברשת, עבור הסניף הצפוני, השוכן בדרכו אל אתר החרמון, פותחה קולקציית מרקים ייחודית שזוכה להיענות מוגברת בתקופה האחרונה, עקב המבקרים הרבים שפוקדים את הפסגות המושלגות ומחפשים בדרכם, פינה חמה לעצירה.

פתיחת סניף בקריית שמונה מהווה למעשה סגירת מעגל עבור בוקי נאמן, מנכ"ל משותף ברשת אשר שירת בבסיס שער עגל הסמוך לקריית שמונה כקונדיטור צבאי בשנת 1989. בזמן שירותו היו נהנים החיילים מתוצרת הקונדיטוריה של מאפה נאמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאפה נאמן, סניף צפוני בקריית שמונה =. יח"צ,
מאפה נאמן, סניף צפוני בקריית שמונה/יח"צ

מימי נאמן שייך, מבעלי רשת "מאפה נאמן": "אנחנו נרגשים ושמחים במיוחד לפתוח את הסניף ה-57 של רשת מאפה נאמן בעיר האהובה קריית שמונה. כעסק משפחתי, הדוגל בערכים של משפחתיות, אהבת המולדת ומסורת, הסניף החדש הינו יריית הפתיחה להשקעה בערים נוספות, מתוך רצון ואמונה להנגיש את המוצרים האהובים של הרשת בכל רחבי הארץ".

לאיתור הסניף הקרוב אליכם לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully