וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורית דואדי מונתה למנהלת האופרציה בישראל של ענקית מיקור החוץ הבינלאומית Webhelp

2.3.2023 / 9:53

דואדי, בעלת ניסיון עשיר של מעל 20 שנה בתחום שירות וחוויית הלקוח, ניהלה בשנים האחרונות את מחלקות שירות הלקוחות של חברות מהמובילות בשוק. במסגרת תפקידיה ניהלה את מחלקות שירות הלקוחות בחברת נספרסו ישראל וחברת הייטקזון מועדון הצרכנות הגדול בישראל

אורית דואדי. נתלי גוזלן,
אורית דואדי/נתלי גוזלן

ענקית מיקור החוץ הבינלאומית Webhelp, שפתחה לפני שנה שלוחה מקומית בתל-אביב בראשות המנכ"לית עינת בנימיני, הודיעה על מינוייה של אורית דואדי למנהלת האופרציה של החברה בארץ.

אורית דואדי, בעלת ניסיון עשיר של מעל 20 שנה בתחום שירות וחוויית הלקוח, ניהלה בשנים האחרונות את מחלקות שירות הלקוחות של חברות מהמובילות בשוק. במסגרת תפקידיה ניהלה את מחלקות שירות הלקוחות בחברת נספרסו ישראל וחברת הייטקזון מועדון הצרכנות הגדול בישראל. אורית טיפלה בשיפור מתמיד של חוויית הלקוח, ותהליך הכולל הנגשת השירות באמצעים דיגיטליים והקמת מערך זמינות מוקדים. לפני הצטרפותה ל-Webhelp היא כיהנה כמנהלת שירות הלקוחות של ThreeSixtyFive, חנות האונליין של המשביר.

Webhelp, חברה צרפתית פרטית, הוקמה בשנת 2000 ומזה שלוש שנים היא חברת מיקור החוץ של שירותים עסקיים ((BPO - Business Process Outsourcing הגדולה ביותר באירופה, ובין ארבע הגדולות בעולם. היא מספקת ללקוחות שורה של שירותים לרבות ניהול מוקדים טלפוניים, ניהול שירות לקוחות, ניהול מדיה חברתית, מתן תמיכה טכנית, ניהול ההון האנושי (הפקת תלושי שכר וגיוס עובדים זמניים וקבועים), וכן אספקת שירותים טכנולוגיים דוגמת שירותי תקשורת מבוססי טלפון, וידאו, טקסט.
Webhelp, שמעסיקה יותר מ-110,000 עובדים ביותר מ-60 מדינות, משרתת למעלה מ-1,300 לקוחות, ביניהם מותגי ענק, כולל 55% מ-20 החברות המובילות ברשימה השנתית של המותגים בעלי הערך הרב ביותר של פורבס, ו-5 חברות ההיי-טק הגדולות בעולם.

את שלוחת Webhelp בישראל הקימה לפני שנה עינת בנימיני. בנימיני הקימה וניהלה בעבר את מערך השירות ומשאבי אנוש של גולן טלקום בישראל, וכיהנה כממונה על פניות הציבור בסלקום. מאז הקמת שלוחת Webhelp בישראל החברה הספיקה לגייס יותר מ-70 עובדים המספקים שירותים שונים לחברות גלובליות מהמובילות בעולם במודל של מיקור חוץ. בשנת 2023 מתכננת החברה להרחיב באופן משמעותי את מעגל הלקוחות בכל מגזרי המשק.

עינת בנימיני, מנכ"לית Webhelp ישראל: "התרחבות הפעילות שלנו בישראל ורכישת לקוחות חדשים מחייבת יכולת אופרטיבית בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אורית דואדי צברה ניסיון ניהולי עשיר באופרציה ובשירות לקוחות ואין לי ספק שהיא תספק את התמיכה הנדרשת לשלב הבא של צמיחתWebhelp בשוק הישראלי והנחלת התפיסה של מיקור חוץ של שירותים עסקיים כחלופה אטרקטיבית וכדאית".

"אני נרגשת להצטרף לצוות של Webhelp ומודה לעינת בנימיני על ההזדמנות שניתנה לי להנחיל ולהשריש שירות אחר של חווית לקוח ללקוחותינו. שירות לקוחות הוא הלב של כל עסק וארגון, וקיימת הבנה בארגונים רבים שחווית לקוח היא הבסיס למכירה טובה, כשלקוח מרוצה מהשירות הוא ימשיך לרכוש שוב ושוב". מסרה אורית דואדי, והוסיפה: "אני רואה לנגד עיני את החשיבות של שיפור מתמיד של חוויית הלקוח והנגשת השירות ביחד עם חדשנות ומתכוונת לתרום מניסיוני בתחום לצמיחה ולהצלחתה של Webhelp בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully