וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הבוסית? מנהלות מספרות על אתגרים ניהוליים והצלחות

עודכן לאחרונה: 11.3.2023 / 13:06

לכבוד יום האישה הבינלאומי דיברנו עם מנהלות על 'האני מאמינה' שלהן, איך הן מרגישות בראש ארגון גדול, מה הטיפ שלהן לצעירות בתחילת הקריירה, למה לא כדאי לחקות דפוסי ניהול גבריים ומהי תסמונת "הנוסע הסמוי" שעלולה לפגוע בנשים מנהלות?

מנהלת חשבונות. ShutterStock
יש אוויר שם למעלה? כך מרגישות מנהלות בפסגת הארגון/ShutterStock

לקראת יום האישה הבינלאומי, מספרות מנהלות בכירות במשק הישראלי על התחושות שמלוות אותן בימים של שגרה, בעודן יושבות במעלה ההיררכיה של הארגון והאם בכלל יש אוויר שם למעלה?

על האחריות, על ה'אני מאמין' שהוביל אותן למקום הרם, מה הן מציעות למנהלות מתחילות או לכאלו ששואפות להגיע למשרת ניהול בכירה, על סיפורי הצלחה אך גם על אתגרים וכשלונות.

עינת אמיתי, סמנכ"ל משאבי אנוש בקבוצת שופרסל: "אנחנו מציינים את יום האישה הבינלאומי בימים מדאיגים בישראל. לארגונים הייתה תמיד יכולת להשפיע על קידום אג'נדות של גיוון, הכלה ואיזון מגדרי.

היום יותר מתמיד, הארגונים המובילים הם הארגונים שיהיו אמיצים, אלו שיתוו דרך ויפעלו לשנות את המציאות בה נשים נמצאות בתת ייצוג במוקדי כוח, ייצרו תרבות מכילה ומאפשרת עבור נשים כמו גם עבור גברים ולהתמודד עם האתגרים וחלוקת הנטל.

לתפקיד בקבוצת שופרסל אתגרים רבים, הגדול מכולם הוא בעיני גם זכות, להיות אחראית לרווחתכם של כ-17,000 משקי בית. נדרשת ירידה עמוקה לפרטים, תשומת לב והכרות עם האופרטורים השונים בחברה, באופן אישי אני נהנית מכל רגע ומרגישה שווה וחיונית בתוך הארגון.

הטיפ החשוב ביותר בעיני הוא: תעזו, תהיו אמיצות, תחלמו, תכוונו גבוה. אם מכוונים גבוה - מגיעים. כדי להתקדם בחיים צריך לחשוב ולהבין מה אנחנו רוצות לעשות ולאן אנחנו רוצות להגיע ואיך אנחנו חותרות לעצמאות כלכלית. אל תתביישו להתעסק בקריירה שלכן ולסמן מטרות, ובעיקר אל תפחדו לקחת סיכון. חשוב לדעת לקבל סיוע ותמיכה, בהחלטתכן לרוץ קדימה".

עינת מנחם אמיתי - שופרסל. מיכל בנדק,
עינת אמיתי, סמנכ"ל משאבי אנוש בקבוצת שופרסל/מיכל בנדק

"אמונה עמוקה ביכולת הניהול של נשים"

אורלי אטלס כץ, מנכ"לית ענני EVP פרמאונט ישראל:

"כמנכ"לית של חברה בה למעלה מ75% מההנהלה והעובדים הן נשים, יש לי אמונה עמוקה ביכולת של נשים לנהל ולהתמודד עם משימות מורכבות.

כמנהלת בחברה בינלאומית חשוב לי מאוד לייצג לא רק את ענני, החברה אותה אני מנהלת, אלא גם את כלל תעשיית התוכן והיוצרים בישראל. כפטריוטית אמיתית אני מאמינה שזו הדרך הטובה לשרת את המדינה ולהראות לעולם את התעשייה הישראלית.

אני שמחה שניתנה לי הזכות להשפיע ולקדם אג'נדות שיקרות לליבי, בין השאר באמצעות קידום נשים על המסך ומחוצה לו בחברה. גם היום, לצערי, יש צורך בהשקעת מאמץ מודע ומובנה בקידום נשים ובהצגת דמויות נשיות מובילות על מנת לעודד נשים צעירות ובנות נוער להאמין בעצמן וביכולתן להצליח.

בתחילת דרכי המקצועית, נאלצתי להתחרות בעולם עסקי שהיה אז גברי כמעט לחלוטין. זכורה לי במיוחד שיחה שניהלתי עם מנהל בכיר בחברה בה עבדתי. במהלך השיחה ניסה בני שהיה אז קטן, למשוך את תשומת לבי. כדי להרגיע אותו ולהמשיך בשיחה כאילו כלום, נתתי לו ופל. ואז עוד ופל ועוד אחד... בסיום השיחה, הוא הקיא את כולם.

הסיטואציה הזאת נחרטה בי כיוון שאני חושבת שהיא משקפת את הקושי העמוק, בעיקר של נשים, להצטיין בכל התחומים בו זמנית. לעמוד בתחרות גם כשהתנאים אינם שוויוניים. בניהול היומיומי הבטחתי לעצמי לאפשר לעובדים איתי גמישות רבה ככל שניתן מבלי לוותר על מקצועיות.

הטיפ שלי למשים בתחילת הקריירה: נשים מסתובבות באופן מובנה עם תסמונת "הנוסע הסמוי", שהיא בעצם התחושה שתכף משהוא ישים לב שמקומן לא באמת שם, חשוב שתדענה שהתחושה אינה מייצגת את המציאות וחשוב בעיקר להאמין בעצמכן, חלק גדול מההצלחה הוא האמונה ביכולותיך ובמגוון הכישורים שאשה מביאה איתה לתפקיד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אורלי אטלס כץ. גיא נחום לוי,
אורלי אטלס כץ, מנכ"לית ענני EVP פרמאונט ישראל/גיא נחום לוי

"שובר את הלב לראות מנהלת בוכה בישיבה"

עו"ד ציפי נגל אדלשטיין, מנכ"לית "אותי" - עמותה ישראלית לאוטיזם:

"לעמוד בראש ארגון רב היקף שיש לו רוב נשי בעמדות הניהול היא עבורי זכות גדולה. לצערי, בישראל של 2023 זה עדיין לא שכיח, גם היום, כשאני נכנסת לחדר עם גורמי חוץ, התחושה היא שכאישה חובת ההוכחה היא עליי, לעומת גבר בתפקיד מקביל, שהיותו מכהן כמנכ"ל מספיקה כדי לבסס את יכולותיו.

לדעתי, אחד הדברים הבולטים ביותר בניהול נשי לעומת ניהול גברי, היא היכולת של נשים לשתף את העובדים בהתלבטויות, לחשוף אותם לתהליך קבלת ההחלטות ולא רק ל"הוריד" הנחיות מלמעלה ללא שיתוף. אני ממליצה גם למנהלות בעמותה שתשתפנה את העובדים בסדר היום, באתגרים, בחשיבה על פתרונות , לקחת חלק בתהליך החשיבה הארגוני , כי בסופו של דבר - הן החלון שלנו לשטח.

בעמותת אותי למעלה מ-2,500 עובדות ועובדים שניתנה לי הזכות לנהל ולהתוות להם ולארגון כולו את הדרך. אחד הדברים המרכזיים שמובילים אותי, ואני מאמינה שגם רבים בעמותה, היא החשיבות של הטיפול בילדים ובוגרים עם אוטיזם והמאבק על זכויותיהם.

לראות מנהלת בכירה בעלת ניסיון רב שנים, בוכה בישיבה בגלל חוסר היכולת להעניק טיפולי בריאות מקדמים לעוד גן לילדים עם אוטיזם (בשל המחסור החמור בכוח אדם) שוברת את הלב ועם זאת, מעניקה לנו את הדרייב להמשיך לפתוח גנים ולהיאבק על כל ילד.

הטיפ שלי לנשים בתחילת הקריירה: לנשים צעירות שעושות בימים אלה את צעדיהן הראשונים בקריירה הייתי מציעה- שלא 'לחקות' דפוסי התנהגות גבריים ולא להפגין קשיחות יתרה. ההפך הוא הנכון- על כל אישה באשר היא: תהיי את, על מכלול התכונות הנשיות. תנו לאינטליגנציה הנשית שלכן להוביל אתכן גם בניהול".

ציפי נגל אדלשטיין. שירלי פוקס,
עו"ד ציפי נגל אדלשטיין, מנכ"לית אותי - עמותה ישראלית לאוטיזם/שירלי פוקס

"סביבת עבודה מבוססת אמון, הקשבה וחתירה לתוצאה"

איילת שילה תמיר, מנכ"לית הקרן לידידות, הארגון הפילנתרופי הגדול בארץ:

"מתחילת הקריירה מה שהניע אותי בכל התפקידים שלי הוא הרצון לעשייה משמעותית עם מימד אנושי חזק. המשפט שמלווה אותי בעשייה שלי הוא "לא עליך המלאכה לגמור ואין את חופשיה ליבטל ממנה" מפרקי אבות. קבוצת הניהול בקרן לידידות היא כולה נשית עם חכמת מעשה ורגישות אנושית, מה שמאפשר יצירה ועשייה בסביבה קשובה שיתופית וממוקדת.

מבחינת ניהול העובדות והעובדים בקרן, יש אנשים ונשים שונים ושונות עם רגישויות, חוזקות, חולשות ותשוקות שונות ללא קשר מובהק למגדר. זה נכון שפעמים רבות נשים נוטות להמעיט בערכן, להכיל ולוותר כדי לקדם משימות וצריך לעודד אותן גם להבין ולהיות מוכנות לקונפליקטים ויצירת נוכחות בסביבה הניהולית.

האתגר הגדול ביותר של אישה בתפקיד ניהול הוא לייצר ובעיקר לשמור על סביבת עבודה מבוססת אמון, הקשבה וחתירה לתוצאה מבלי להיכנס למשחקי אגו, תחרות וכוחניות.

הטיפ שלי לנשים בתחילת הקריירה: הוא למצוא לעצמכן את האיזון הנכון והאישי שלכן, בין בית ועבודה, כפי שמתאים מעת לעת. מה שנכון בשלב אחד לא יתאים לשלב אחר וזה לגמרי בסדר".

איילת שילה תמיר. באדיבות הקרן לידידות,
איילת שילה תמיר, מנכ"לית הקרן לידידות, הארגון הפילנתרופי הגדול בארץ/באדיבות הקרן לידידות

"פריצות דרך מאירה לי את הברק בעיניים"

טל לייזר, מנכ"לית חברת חדשנות מעשית:

"המשמעות של ניהול נשים היא לנהל בסביבה עם רגישות גבוהה ולכן עם אינטואיציה חזקה מאוד. זה מוביל לכך שבעיות נפתרות ברמה גבוהה של יצירתיות ובקצב מאוד מהיר. בסביבה נשית האגו משחק תפקיד זניח, אנחנו פרקטיות, ממוקדות ולא צריכות להוכיח את עצמנו לאף אחד מלבד לעצמנו ולפרויקט בו אנחנו עוסקות.

חדשנות מעשית עובדת בתוך עולמות הייצור, בענפי הפלסטיקה, המתכת, הבטון ועוד, אלו עולמות מאוד טכניים וטכנולוגיים. מדובר בעבודה בסביבה גברית וכחברה שכמעט כולה מורכבת מנשים, לצערי הרב אנחנו פוגשות בתעשייה פחות נשים בתפקידי מפתח, אלא פוגשות בעיקר גברים שרגילים לעבוד עם גברים וזה מלווה את היום-יום שלנו באין סוף אספקטים.

לפני כמה שנים הצגנו מצגת של פיתוח חדשני להנהלה של חברה תעשייתית, בסיום המצגת אמר לי המנכ"ל: "טל, אני כל כך שמח שהצלחנו! שאלתי אותו אם היה לו ספק? והוא ענה: "לי לא היה ספק, אבל הצוות שלי אמר כל הזמן שלא יכול להיות שחבורה של נשים תפתור עבורנו בעיות טכניות כל כך מסובכות".

מה שמניע אותי זה רעיונות חדשים, מוצרים חדשניים ופריצות דרך - זה הדלק שמאיר לי את הברק בעיניים ומקפיץ את המחשבה.

הטיפ שלי לנשים בתחילת הדרך אני ממליצה להיפרד מרגשות האשם. מותר לנו כנשים וכאימהות להשקיע בעצמנו, לצמוח, להתפתח, להרוויח. הילדים שלנו יסתכלו עלינו ומגיל צעיר יחוו את זה איתנו, ישמחו איתנו, יצמחו איתנו והם יגדלו מצוין!".

טל לייזר מנכלית חדשנות מעשית. יח"צ,
טל לייזר, מנכ"לית חברת חדשנות מעשית/יח"צ

"אחריות, סיפוק ושליחות"

חדוה מונטיאס, מנכ"לית למענם - רופאות ורופאים למען שורדי שואה

"אחריות, סיפוק ושליחות הן המילים המנחות את העשייה היומיומית שלי כמנכ"לית. להיות מנכ"לית עמותה כמו עמותת 'למענם- רופאות ורופאים למען שורדי שואה' זוהי זכות עצומה המלווה גם באחריות גדולה. שותפיי לדרך החל מהוועד המנהל ועד אחרון העובדים וכמובן המתנדבים שותפים למטרה והחזון – שיפור איכות חייהם של כל שורדות ושורדי השואה החיים בישראל.

כמנהלת אני רואה את החשיבות בשמירה על האיזון בין חיי העבודה והמשפחה ומאפשרת לעובדיי לייצר את האיזון הזה. אני מאמינה גדולה בכך שעובד שמצליח לעשות זאת ומרגיש שמקבל לכך את הרוח הגבית ממקום העבודה שלו, הוא עובד טוב יותר, מגוייס יותר וערכי יותר.

המגזר השלישי הוא בעייני הדוגמא הטובה ביותר ליכולות של ניהול נשי. בשנים האחרונות אנחנו רואים עוד ועוד נשים העומדות בראש עמותות וארגונים המסייעים לאוכלוסיות שונות. אותם ארגונים, מנסים לעיתים שלא בצדק ככאלה העוסקים בנושאים רכים ועל כן בראשן עומדות נשים, בעוד כשבפועל ארגונים אלה נדרשים למאבקים רבים במספר זירות עבור האוכלוסייה לה הם מסייעים תוך כדי שינוי מדיניות והמציאות בשטח.

כולי תקווה שניהול נשי, בין אם כמנכ"ליות ובין אם כמנהלות בכירות, יהפוך להיות מראה שגרתי יותר בכל המגזרים, העסקי והציבורי יחד.

הטיפ שלי: מאחלת לנשים צעירות בתחילת דרכן המקצועית, וגם לגברים צעירים, שיצמחו להיות השינוי המתבקש ויחיו בעולם בו נוף הניהול הישראלי יהיה שווה מגדרית".

חדוה. alona abisdris shillo,
חדוה מונטיאס, מנכ"לית למענם- רופאות ורופאים למען שורדי שואה/alona abisdris shillo

"רוח רעננה, יצירתיות והתלהבות מהמוצר"

חן רוטנברג-ריכטר, בעלים וסמנכ"לית שיווק פאפא ג'ונס

ערב הקורונה, לפני 3 שנים, הזוג החליט ללכת על כל הקופה ולהשקיע את כל חסכונותיהם ברשת פאפא ג'ונס שמנתה אז 3 סניפים בישראל. חן עזבה משרה מבטיחה בעולם הפרסום ולקחה על עצמה מלבד בעלות על הרשת גם את מלאכת השיווק בזמן שבן זוגה, מוטי, המנכ"ל.

כיום, 3 שנים אחרי, הרשת מונה למעלה מ-26 סניפים בפריסה ארצית והם ממשיכים להתפתח, להמציא את עצמם מחדש עם פרויקטים שגם מטה פאפא ג'ונס העולמי מתרשם ומאמץ לעיתים לשאר העולם.

"האתגרים שלי בתפקיד הם לדעת לנצל את גילי הצעיר יחסית (33) לטובה, להביא רוח חדשה ורעננה, הרבה יצירתיות, להדביק בהתלהבות ובאהבה שלי למוצר את כל מי שלוקח חלק במותג - החל מהזכיינים, נותני השירות, העובדים והלקוחות. אני מעורבת בכל אספקת הכי קטן החל מרמת האיכות של המוצר, האריזה וחווית המשתמש בפלטפורמות הדיגיטליות.

אני קוראת את הפניות של הלקוחות בשירות הלקוחות, את התגובות שרושמים לנו בעמודי הסושיאל, עושה שיחות עם העובדים בסניפים ועם הלקוחות. חשוב לי לדעת מה קורה בשטח, מלמטה, מה הלקוחות מרגישים ולראות אותם מתרגשים יחד איתנו מכל משלוח שהם מקבלים, ואם משהו לא תקין אז לדעת להגיב מהר ולשנות".

טיפ לנשים בתחילת הקריירה: "מה שמלווה אותי לאורך כל הקריירה שלי ואני מאמינה שזה רלוונטי לכולן, זו היכולת להסתגל במהירות למציאות משתנה ולהתאים את עצמך לשינויים. חשוב להיות גמישים ודינאמיים ברמה הניהולית וזו לדעתי אחת הסיבות שרשת פאפא ג'ונס צמחה בקצב אדיר גם בתקופות קשות כמו קורונה ומלחמות מדיניות".

חן מפאפא ג'ונס. עמיר צוק,
חן רוטנברג-ריכטר, בעלים וסמנכ"לית שיווק פאפא ג'ונס/עמיר צוק

"אל תאמצי שיח, לבוש או דרכי פעולה גבריים"

אילת ליבר, מנכ"לית ואוצרת ראשית , מגדל דוד, מוזיאון ירושלים משתפת:

"משפט שמלווה אותי תמיד הוא המשפט הידוע של וולט דיסני " אם את יכולה לחלום את זה, את יכולה לעשות את זה". שמתקשר גם למשפט הידוע של בנימין זאב הרצל, חוזה המדינה- " כל מעשה בני האדם תחילתו בחלום וסופו בחלום - חלום הוא רעיון, שהופך לחזון. אני מאמינה שאין מנהיגות ללא חזון ארוך טווח.

המניע שלי הוא אהבה גדולה לנושאים בהם אני עוסקת. ירושלים, היסטוריה, תרבות, מורשת, אמנות וספרות עברית, והרצון לחבר נושאים אלה לקהל רחב ומגוון, צעירים כמבוגרים, מהארץ ומהעולם .

לשבת בצמרת הארגון זאת תמיד אחריות גדולה אבל הסוד הוא לא להישאר שם בבדידות מזהרת אלא לאסוף סביבך מעגלי תמיכה גדולים ורחבים של הנהלה פעילה ויוזמת ,יועצים, ידידים ושותפים רבים ושונים.

בניהול הצוות אין משמעות בעיני לנושא המגדרי. גברים או נשים הם בסופו של יום בני אדם עם מניעים שונים ורקע שונה. איש על פי דרכו וערכיו. חשוב להכיר לעומק את העובד.ת מולך ולהבין מה חשוב עבורם מעבר לשכר, ולנסות לענות על הצרכים העמוקים יותר.

האתגר הגדול ביותר של נשים בתפקיד ניהול הוא להישאר נאמנות לעצמן ולדרכן, ולא להתפתות לאמץ שיח, לבוש או דרכי פעולה לא להן כדי להתאים את עצמן לסביבה גברית , אין בכך שום ערך ובוודאי לא צורך, ולכן הטיפ שלי לנשים בתחילת הקריירה הוא לסמוך על עצמן, להיות קשובות לקול הפנימי, לשלב אינטואיציה חזקה עם חשיבה רציונלית ולהוביל על פי דרכן.

הטיפ שלי לנשים צעירות בתחילת הקריירה: לאורך הקריירה המקצועית נולדו חמשת ילדי ומעולם לא ויתרתי על הזמן איתם ובמקביל על היעדים בעבודה. דווקא המשפחה היא מקור האנרגיה החיובית, והמקום בו לומדים סדרי עדיפויות, פרופורציות ובעיקר את היכולת לפתור בעיות מורכבות ולהתקדם הלאה".

אילת ליבר. יובל יוסף,
אילת ליבר, מנכ"לית ואוצרת ראשית , מגדל דוד, מוזיאון ירושלים/יובל יוסף

"המטרה העיקרית עבור שני המינים היא זהה - להצליח"

חגית אשכנזי, מנהלת מותג קופרבוש בישראל:

"בשנים האחרונות אנחנו עדות ליותר ויותר נשים שמגיעות לעמדות ניהול גבוהות בשלל התחומים. אנחנו זוכות לראות נשים שפורצות את תקרות הזכוכית ומביאות לתחומים ה"גבריים", שעד לא מזמן היו נעולים עבורן בידי החברה, את החדות והיצירתיות שלהן.

אני חושבת שהריענון שנשים מציגות בסגנון הניהול שלהן, הוא השילוב בין רגש למקצועיות. באופן כללי אני מאמינה שמנהל אמפתי הוא מנהל טוב יותר. העובדה שבדרך כלל נשים הן אמפטיות וקשובות יותר כלפי העובדים שלהן היא אחת מהיתרונות הכי גדולים של ניהול נשי. אם אני רוצה שהעובדים יבצעו את עבודתם נאמנה, הם צריכים להרגיש שרואים אותם, הם צריכים להרגיש חלק מהחברה.

באשר לאתגרים? בעיניי כמעט ואין הבדל בין האתגרים עבור גברים בעמדות ניהול לבין נשים בעמדות ניהול, שכן בסופו של דבר המטרה העיקרית עבור שני המינים היא זהה - להצליח. הבדל מסוים שאני בכל זאת יכולה לשים עליו את האצבע הוא האתגר שבשילוב הקריירה וחיי המשפחה.

כל המנהלים מתמודדים עם האתגר הזה, אך התחושה הכללית היא שמנשים מצפים לעשות יותר "ויתורים" לטובת חיי המשפחה. עם זאת, לתחושתי בשנים האחרונות אנחנו חווים מגמה של שינוי בנושא, גברים מקבלים יותר "לגיטימציה" לקחת על עצמם תחומי אחריות רבים יותר בחיי המשפחה ולעומת זאת נשים מקבלות "לגיטימציה" לתת יותר מקום וביטוי לשאפתנות ולקריירה שלהן".

מנהלת מותג קופרבוש בישראל, חגית אשכנזי. יח"צ,
מנהלת מותג קופרבוש בישראל, חגית אשכנזי/יח"צ

"קשה לדבר על ניהול נשי מבלי ליפול למלכודת הפמיניזם"

מור זיו, מנהלת מחלקת השקעות בשלוחה הישראלית של ענקית הנדל"ן הגלובלית JLL.

"קשה לדבר על ניהול נשי, או על להיות אישה מנהלת בלי ליפול למלכודת הפמיניזם או השוויון. שהרי בין אם מדובר במנהל או מנהלת, לא אמורים להיות פערים באופי או רמת הביצוע, הניהול והיחס. ערכי החברה שלנו, חברה גלובלית המונה 100,000 אנשים יוצרת סגנון ניהול ו DNA ייחודי, נעים ומכבד כך שבאמת למגדר אין יותר מדי השפעה.

גם מבחינת הניהול, מהזווית האישית שלי, אני נהנית מסביבת עבודה תומכת ומכילה ורואה שיש היום הבנה ופתיחות בכל הארגון לאיזון בין העולם המקצועי לאישי כך שאנחנו מודעים ומנסים לאפשר כמה שניתן לשמור על האיזון העדין הזה, מה שמאפשר לכולנו, גברים ונשים עבודה פורייה יותר.

עם זאת, תחום הנדל"ן בכלל ותחום ההשקעות בפרט, עדיין נשלטים על ידי רוב גברי באופן משמעותי. למרות שאני יכולה להיות הדמות הכי בכירה בחדר אני מוצאת את עצמי בסיטואציות בהן יפנו לגבר בתפקיד זוטר ממני, כי זו עדיין התפיסה החברתית. מקרים כאלו מוכיחים כי נשים עדיין נמצאות במקום בו הן נדרשות להוכיח את עצמן ולעשות עבודה הרבה יותר מעמיקה, קשה, ומשמעותית מגברים.

מניסיוני האישי, השילוב בין קריירה למשפחה מרגיש בעל הלימה טבעית למרות שדורש יכולות ג'ינגול ותעדוף ברורות ואני רואה בילדיי כוח מניע שעוזר לי לשעוט קדימה. המשפחה היא מעטפת מאוד תומכת שזכיתי בה והם מקור האנרגיה שמאפשר לי לכבוש פסגות חדשות".

מור זיו, מנהלת מחלקת השקעות בשלוחה הישראלית של ענקית הנדל"ן הגלובלית JLL. יח"צ,
מור זיו, מנהלת מחלקת השקעות בשלוחה הישראלית של ענקית הנדל"ן הגלובלית JLL/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully