וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלף לילה ולוקנדה

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 8:24

רמי אבו ליל ועלא עומרי. יחצ מסעדת לוקנדה,
רמי אבו ליל ועלא עומרי/יחצ מסעדת לוקנדה

איש העסקים ומנכ"ל מלון "רמדה אוליביה נצרת", עלא עומרי, אירח בסוף השבוע האחרון אירוע קולינרי באווירת "אלף לילה ולילה" לרגל השקת מסעדת השף החדשה של המלון - "לוקנדה" שאותה מוביל השף רמי אבו-ליל.

המסעדה שופצה בהשקעה של שני מיליון שקלים ועוצבה מחדש באופן מרשים על ידי האדריכל סוהייל נסיר - בוגר לימודי אדריכלות באיטליה. אחד האלמנטים הבולטים בעיצוב החדש היה הכנסת הטבע פנימה, והמסעדה כולה טובלת בצמחיה, בצבעי ירוק עזים. התפריט עבר גם הוא תהליך של התחדשות ומורכב כעת ממנות שף ממטעמי המטבח הנצרתי-הגלילי.

בקרוב תושלם גם בנייתו של חדר גידול ירקות הידרופוני, שיספק למסעדה ירקות אורגניים באיכות גבוהה. מוזמני "לוקנדה" נהנו ממבחר המנות שבתפריט החדש, מהופעה של רקדנית בטן בבר ה"סולטנה" שבגג המלון, מסדנת כנאפה, מקעקועי חינה, ומסיור בשוק העתיק בנצרת.

ג’וזפה קפאסו ואלינור בור בן-צבי. דנה כספי לוי,
ג’וזפה קפאסו ואלינור בור בן-צבי/דנה כספי לוי

הנחשקים של לוקסאוטיקה

רגע לפני חופשת האביב ערכה חברת "לוקסאוטיקה ישראל", המפיצה בארץ של משקפי השמש ומשקפי הראייה של מותגי המשקפיים הגדולים והמובילים בעולם, אירוע להשקתן של קולקציות אביב-קיץ 2023.

ג'וזפה קפאסו, מנכ"ל לוקסאוטיקה ישראל, ואלינור בור בן-צבי סמנכ"לית השיווק של החברה, קיבלו את פני הבאים ב"שואו רום" של החברה, והציגו את הקולקציה של המותגים הנחשקים - רייבאן, אוקלי, ווג, אוליבר פיפלס, פראדה, דולצ'ה גאבנה, ורסאצ'ה, ברברי, טיפני, אימפוריו ארמאני, מיו מיו ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully