וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מה נחת הישר מאמסטרדם בישראל ?

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 10:07

מי השגרירה החדשה שהצטרפה לנבחרת של מותג לנקום, בשילב דואגים שהתחפושת לא תשמשנה רק לחג, בג'ון פדידה מחזירים את טרנד השיער הרטוב, ומי השיקו מותג לאחר 3 שנות פיתוח

אמסטרדם כהשראה ב SCOTCH&SODA. יח"צ חו"ל,
אמסטרדם כהשראה ב SCOTCH&SODA/יח"צ חו"ל

אמסטרדם כהשראה

קולקציית האביב של המותג ההולנדי SCOTCH&SODA, עוצבה בהשראת הפריחה האייקונית ב-VONDEL PARK באמסטרדם. המותג חוזר למקורות שבטבע, לאופטימיות, לרחובות העיר, לשמיים הכחולים ולפרחים תוך התמקדות בפרחי הסאקורה היפנים המהווים השראה גם לגזרות והדפסי טאי דאי. קו ה-SAKURA מככב גם בקולקציה הגברית ומודפסים על טישרטים, סווצ'רים, ג'קטים וחולצות פשתן.

בקולקציית הנשים מגוון פריטים פרחוניים כולל סריגים דקים לעונת המעבר, שמלות בגזרת חולצה מכופתרת, טישרט וקימונו, עוד בקולקציה חליפות פסים מחויטות, אוברולים ללא שרוול עם הדפסים צבעוניים ותיקי קנבס צבעוניים עם הדפסים שונים.

בקולקציית הילדים פריטים מבד קורדרוי דק בגוני אביב בהירים, לבנים-חולצות מכופתרות מבד פשתן, לבנות-חולצות מכופתרות מכותנה בשילוב מלמלה, שמלות מידי בהדפסים פרחוניים ושמלות מידי בגזרת חולצה מכופתרת, ג'ינסים בגזרות קלאסיות ועוד.

את קולקציית הנשים, גברים וילדים ניתן להשיג בחנות הדגל החדשה של המותג ב-TLV MALL ובאתר המכירתי של המותג

אמסטרדם כהשראה ב SCOTCH&SODA. יח"צ חו"ל,
אמסטרדם כהשראה ב SCOTCH&SODA/יח"צ חו"ל

השגרירה

מותג LANCÔME, משיק שגרירה עולמית חדשה-אמה צ'מברלין האמריקנית, אייקונית אופנה ויזמית צעירה, משפיענית בת דור ה-Z עם כ-30 מיליון עוקבים במדיה החברתית.

צ'מברליין מופיעה בסדרה הראשונה בערוץ היוטיוב של לנקום ומדברת על דימוי עצמי ואיך להיות הגרסה האותנטית של עצמנו. צ'מברליין אף מובילה את תנועת BE YOURSELF ויש לה מותג משלה בשם Chamberlain Coffee

המותג משיק גם את טיינט אידול אולטרה וור Care & Glow מייק-אפ בפורמולה ובטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת המשלבת מרכיבי טיפוח בכיסוי בינוני הניתן לבניה וגימור טבעי ועמיד עד 24 שעות. בסדרה 9 גוונים לכל סוגי העור כולל רגיש. המייק-אפ מעניק מראה עור קורן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
השגרירה שגרירה חדשה ומייק-אפ חדש ב'לנקום'. יח"צ,
השגרירה שגרירה חדשה ומייק-אפ חדש ב'לנקום'/יח"צ

רעיון מבריק

טרנד השיער המבריק חוזר ומותג טיפוח השיער האנגלי ג'ון פרידה, משיק את סדרת vibrat SHINE שבה 3 מוצרים מובילים: שמפו, מרכך ותרסיס 3 ב-1, למראה שיער מבריק, התרת קשרים והגנה מפני חום.

הפורמולה החדשנית לא מכילה פראבנים וסיליקונים, היא טבעונית ולא נוסתה על בעלי חיים. החזון של מותג ג'ון פרידה שהחל דרכו לפני כ-3 עשורים בסלון יופי בלונדון, הוא להמשיך את המורשת של סלון היופי בו נתנו מענה לכל לקוחה ולתת מענה לכל סוגי שיער.

להשיג בסניפים ובאתר סופר-פארם אונליין.

רעיון מבריק הסדרה של ג'ון פרידה. יח"צ,
רעיון מבריק הסדרה של ג'ון פרידה/יח"צ

מברשות או לא להיות

המאפר גילי אלגבי וקבוצת רייס, משיקים מותג חדש בשם KANDY, המציע מוצרי ביוטי מגוונים לשימוש מקצועי וביתי, המותג נולד בתום למעלה מ-3 שנות פיתוח, כשבדרופ הראשון מושקים 8 מברשות איפור ו-7 אביזרי איפור, כשבכל כמה חודשים יושק דרופ חדש ושונה.

ההשראה לעיצוב המותג וצבעיו, הייתה כלונסאות המהוות יסוד ובסיס ראשוני לבניית בניין. הבחירה להשיק ראשית את קולקציית המברשות היא כי אלגבי מאמין כי השלב החשוב באיפור הוא היסודות.
המוצרים עברו מבדקי איכות, עד לעיצובם הסופי והתאמתם המדויקת ללקוחות, כשבתהליך הפיתוח עמדו: חדשנות, נגישות, מומחיות וסודות של מקצוענים. לכל מוצר נבחר שם ייחודי אשר מתאים לאופן השימוש בו והם מיועדים לשימוש אישי ומקצועי כאחד. להשיג בסניפי סופר פארם ברחבי הארץ.

מברשות או לא להיות. דודי חסון ודדי אליאס,
מברשות או לא להיות/דודי חסון ודדי אליאס

משתלבים בארון

רשת שילב משיקה קולקציית תחפושות איכותית, בטיחותית ונוחה, התחפושות עברו בקרה מוקפדת ביותר והן אינן דליקות, הרשת דאגה שהתחפושות תשתלבנה בארון הבגדים גם אחרי פורים כדי שהתינוקות וההורים ייהנו מהבגדים במהלך כל השנה.

בקולקציה המושקעת, ניתנה תשומת לב לפרטים הקטנים בנראות ובפרקטיות, יש בה 6 עיצובים: אריה, אפרוח, חתולה, טיגריס, סנאי ופינגווין, עשויים מבד נעים ואיכותי 100% כותנה עם סגירה קלה, מהירה ונוחה של תיקתקים בין הרגלים, לכל תלבושת מחובר כובע המותאם לראש התינוק.

לגילאי 3-12 חודשים רגליות מחממות עם הדפס המונע החלקה, לגילאי 12-18 אין רגליות כדי לאפשר נעילת נעלי צעד ראשון. להשיג בסניפי רשת שילב ובאתר.

משתלבים בארון קולקציית פורים של שילב. טלי פלג,
משתלבים בארון קולקציית פורים של שילב/טלי פלג

חגים ונהנים

קייטרינג מונייר משיק קולקציית אוזני המן מבצק פריך בעבודת יד בטעמים אקזוטיים כמו לימון, פרג, לוטוס ביגלה מלוח, שוקולד פאדג', פטל, פיסטוק ואוראו וגם אוזני המן מלוחים עם בטטה או חציל עם מטבלי יוגורט וסלסה, המבורגר מתוק ופחזנית מלוחה במילוי קרם גבינה ותירס.בנוסף יש קוקטיילים מבית ספיסהאוס וערכת עיצוב לשולחן הכוללת ראנר, מסכות, רעשני עץ, 3 פלייסמנטים עם משפטים ברוח החג. עוד ממונייר, "עד לא ידע", קייטרינג ל-50 איש הכולל: מגוון אוזני המן, קישים, מאפים מלוחים, פרנה סביח, קינוחים, טראפלס פחזניות, מארזי קוקטיילים ועוד. הזמנות באתר או בחנות המפעל בראשון לציון.

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס, משיקים משלוחי מנות, אם אתם מתלבטים מה מתאים לכם, יש באתר שאלון שיזהה מי אתם ולעקוב אחר ההצעה המתאימה לכם, האם אתם המשקיענים, האומנותיים, הממחזרים, הממהרים, האופים המקצוענים, המפעילים המשפחתיים, הצרכנים החסכנים, המרגשים, מי שלא תהיו, תוסיפו למשלוח בקבוק שוקו יטבתה בעיצוב אמנותי וצבעוני, המהדורה כוללת תווית צבעונית בעיצוב שגיא יהוד סטודיו BRAND LAND כשבבסיס הרעיון הפיכת הלוגו האייקוני של המותג לפרצופים הומוריסטיים באווירת החג.

מותג המתוקים Sweetweet', משיק את "סוויטבוקס וונדרלנד"-משלוח מנות במהדורה מוגבלת המכיל 30 מוצרים להכנת משלוח מנות מושלם 25 חטיפים מתוקים ו5 מוצרים חווייתיים למשלוח מצורף סוויטבוקס-משלוח מנות אישי בשת"פ עלית. ולסיום אפשר לשלב משלוח מנות לכלב או לחתול. להשיג באתר האונליין.

חגים ונהנים משלוחי מנות מיוחדים. יח"צ,
חגים ונהנים משלוחי מנות מיוחדים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully