וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הלן דורון מתרחבת בצפון הארץ: פותחת מרכז ללימודי אנגלית בנוף הגליל

5.3.2023 / 12:12

בהשקעה הנאמדת בלמעלה מ-200 אלף שקל

מרכז לימודים חדש של הלן דורון. האני שוקחה,
המרכז החדש של הלן דורון/האני שוקחה

חברת הלן דורון ממשיכה להתרחב ופותחת מרכז חדש ללימודי אנגלית לילדים ובני נוער, בנוף הגליל, בהשקעה הנאמדת בלמעלה מ-200 אלף ₪.

המרכז יפתח לתושבי נוף הגליל והיישובים הסמוכים, ברחוב המלאכה 2 בנוף הגליל, על שטח של 180 מ"ר וינוהל ע"י הזכיין האני שוקחה. המרכז החדש כולל 4 כיתות לימוד ונותן מענה ללימודי אנגלית לילדים החל מגיל 3 חודשים ועד 18 שנים, עם שלל תכניות הלימוד האפקטיביות של החברה, המועברות ע"י מורות מוסמכות שהוכשרו ללמד בשיטת הלן דורון.

לדברי הלן דורון, מנכ"לית ומייסדת החברה: "אני מברכת את הזכיין החדש והצוות שלו על הצטרפותו למשפחת הלן דורון בישראל ומזמינה את ההורים, הילדים ובני הנוער בנוף הגליל להגיע למרכז הלימוד החדש בנוף הגליל ולהיחשף למתנה הטובה ביותר שניתן לקבל - אנגלית ברמת שפת אם בדרך טבעית וללא מאמץ, בדיוק כפי שכל ילד לומד את שפת אמו בבית."

לרגל פתיחת המרכז החדש יערך השבוע אירוע חגיגי לקהל הרחב שיכלול את חשיפת המקום, התכנים שילמדו בו, הפעלות לילדים, דוכני מזון, ועוד. האירוע יערך בהשתתפות מנכ"לית ומייסדת החברה, הלן דורון, וראש עיירית נוף הגליל מר רונן פלוט .

הלן דורון היא החברה המובילה בעולם בלימודי אנגלית כשפה זרה, לילדים מגיל 3 חודשים עד גיל 18. בישראל מפעילה החברה מעלה מ- 100 מרכזים ונקודות לימוד. השיטה הישראלית מצליחה ופועלת גם בעולם עם למעלה מ 1000 מרכזי לימוד ב-39 מדינות.

  • עוד באותו נושא:
  • לימודים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully