וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונן קניג מונה למנכ"ל פרוסיד-טק

5.3.2023 / 12:21

החברה מפיצה ומיישמת של פלטפורמת פיתוח תוכנה מבוססת קידוד מועט (Low-Code). במסגרת תפקידו יוביל קניג את המשך אסטרטגיית הצמיחה של פעילות ה-Low-Code בחברה, את חיזוק נוכחותה בשוק הישראלי

רונן קניג. נדב כהן יונתן,
רונן קניג/נדב כהן יונתן

רונן קניג מונה למנכ"ל חברת פרוסיד-טק (Proceed Tech), חברת בת של פרוסיד (Proceed) מקבוצת HMS. פרוסיד-טק מתמחה בהפצה ויישום פלטפורמת פיתוח תוכנה מבוססת קידוד מועט (Low-Code) של חברת OutSystems, המאיצה פיתוח של אפליקציות ויישומים טכנולוגיים ארגוניים.
קניג בעל 25 שנות ניסיון במגוון תפקידי ניהול בכירים בעולמות הטכנולוגיה - בהם תפקידי ניהול פיתוח, ניהול מוצר ושיווק. בין היתר שימש כדירקטור מוצרים וחדשנות, מנהל שותפים בחברת אמדוקס, וכסמנכ"ל מוצר ושיווק בחברות סטארט-אפ. לקניג תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת קיימברידג' באנגליה.

במסגרת תפקידו יוביל קניג את המשך אסטרטגיית הצמיחה של פעילות ה-Low-Code בחברה, את חיזוק נוכחותה בשוק הישראלי, יצירה של קהילת מפתחי Low-Code ישראלית, והעמקת השותפות האסטרטגית עם חברת OutSystems אותה מייצגת החברה בישראל.

גילי רגב, מנכ"ל פרוסיד, ציין: "מהפכת ה-Low-Code בישראל נמצאת בעיצומה, ובמגמה של צמיחה מואצת, תוך אימוץ של הפלטפורמה על ידי מגוון רחב של מגזרים - בנקאות, ביטוח, הייטק, תקשורת, ועוד".

רונן קניג, מנכ"ל פרוסיד-טק, נציגת OutSystems בישראל, ציין כי: "העתיד של פיתוח התוכנה במגזר הארגוני יהיה מבוסס פתרונות Low-Code. אני רואה את משימתי העיקרית במימוש ההבטחה של התחום, דבר שיסייע לארגונים לבצע פיתוח יישומים במהירות ובקלות ביחס לנהוג בכלי הפיתוח המסורתיים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully