וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לחופשה בקרוב? "המזוודה הדקה בעולם" תשדרג אותה

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 16:13

רולינק (ROLLINK), החברה הישראלית למזוודות חכמות במיוחד, גאה להציג את סדרת מזוודות הפרימיום החדשות שלה, שאומנם נמכרות בהצלחה בבתי הכלבו הגדולים בעולם, אבל הגאווה היא שלנו כי "המזוודה הגדולה הדקה ביותר בעולם" היא פרי פיתוח ישראלי שזכה בפרסים בינלאומיים

מזוודות רולינק הכי דקות בעולם. יחצ דג הזהב,
המזוודות החמות של רולינק: הפכו לשם דבר, זכו בפרסים בינלאומיים וישדרגו כל חופשה/יחצ דג הזהב

העיצוב החדש למזוודות הפרימיום של 'רולינק' FLEX 360 SPINNER, לוקח את המזוודות המתקפלות המצליחות שלה, צעד ענק קדימה.

שדרוג הדגמים בסדרה החדשה בא לידי ביטוי במובנים משמעותיים של נוחות, קלילות, תנועה, בטיחות, נפח ועיצוב יוקרתי: ארבעת גלגלי הספינר הכפולים יוצרים תנועה חלקה וקלה, העיצוב הפנימי מפנק ומרווח במיוחד מעניק אפשרות לאריזה חכמה ומאורגנת ומנעול ה-TSA המובנה בתקן אמריקאי יגן על תכולתה מפני גניבות וחיטוטים לא רצויים.

העיצוב החדש מקנה לה מראה יוקרתי עוד יותר מהדגמים המוצלחים הקודמים, והיא מגיעה ב-8 צבעים ייחודיים עם שמות כמו: Rose smoke, Yellow Iris, aron, שלא יביכו קולקציות אופנה של מעצבי על.

רולינק. מתוך האתר הרשמי,
FLEX 360 SPINNER, המזוודות החדשות של רולינק/מתוך האתר הרשמי

יכולת קיפול ייחודית ל-95% מהזמן

בנוסף, למערך השדרוגים, המזוודות בסדרה החדשה FLEX 360 SPINNER ובשאר סדרות המותג, הן קלות משקל ובעלת תכולת אריזה מירבית המגיעה לנפח עצום של 100 ליטרים במזוודה הגדולה.

כל הגדלים בסדרה עשויים מפולי קרבונט טהור, עמיד בפני שברים ושריטות, ואחריות רשמית של החברה ניתנת לתקופה ממושכת של 5 שנים, מה שמעיד כי רולינק בטוחה ב-100% במוצר שלה.

המזוודות, פרי פיתוח ישראלי של ROLLINK, זכו בתארים של כבוד בתחרויות בינלאומיות מתחום התיירות, ביניהם: פרס החדשנות ופרס הבאזז - בחירה של עיתונאים מרחבי העולם כולו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
המזוודות החדשות של רולינק. סטודיו דג הזהב,
המזוודות המתקפלות החדשות של ROLLINK (הדקות בעולם) המחיר: 639 שקל/סטודיו דג הזהב

עושים שופינג בסטייל עם מזוודה בתוך מזוודה

גם סדרת המזוודות החדשה, מאפשרת לקפל את המזוודה לעובי הדק ביותר שקיים בעולם, תכונה שמאפשרת אחסון נוח וקל, במגוון כמעט בלתי מוגבל של מקומות, לחיסכון מירבי במקום ובזבוז מינימלי של שטחי האחסון בבית.

תכונה זו, מעבר להיותה ייחודית לגודלה, היא חשובה בעיקר בשל העובדה שעבור מרביתנו המזוודה נמצאת בשימוש רק כ-5% מזמן החיים שלה.

עוד יתרון לא מבוטל ליכולת הקיפול היא האפשרות לקחת את המזוודות הקטנות כמזוודה נוספת בתוך המזוודה הגדולה לטובת הקניות שתעשו במסעות השופינג בחו"ל.

מזוודה חדשה של רולינק Yellow Iris 639 שקל מזוודה מתקפלת בגודל 29 אינץ', עם ארבעה גלגלים ומנעול.. סטודיו דג הזהב,
והצבעים? כמו קולקציות אופנה של מעצבי על/סטודיו דג הזהב

הראשונה בגודלה בעולם עם יכולת קיפול

המזוודה הגדולה, FLEX 360 SPINNER הראשונה בעולם עם יכולת קיפול לגודל שלה, יודעת להתקפל לעובי מינימאלי של כ-15 ס"מ בלבד, שוקלת רק 4.7 ק"ג ויודעת להכיל 100 ליטרים(!) של כבודה, נפח אריזה עצום בזכות תכנון מוקפד שממקסם את כמות התכולה שתוכלו לקחת במזוודה גדולה העומדת בתקנים של חברות התעופה.

החלקים הקשיחים של המזוודה עשויים פולי קרבונט איכותי המיועד לספוג את תלאות הדרך ומונע שברים וסדקים בגוף המזוודה. חלק הבד המחבר בין שני החלקים הקשיחים מאפשר את הקיפול בעת האחסון.

סדרת המזוודות החדשה של רולינק FLEX 360 SPINNER

והצבעים? כמו קולקציות אופנה של מעצבי על

המזוודות של רולינק נמכרות כבר שנים בבתי הכלבו הגדולים בעולם דוגמת: Macy's בארה"ב ורשת KADEWE בגרמניה, שם הם נמכרים במחיר כפול ממחירם בישראל.

המזוודה בסדרת הפרימיום החדשה, FLEX 360 SPINNER, מגיעה ב-8 צבעים שונים וייחודים לבחירה והמחיר המומלץ לצרכן בישראל הוא: 639 שקל, כאמור, 50% פחות ממחירן בעולם. ניתן להשיג באתר ROLLINK ובחנויות נבחרות.

אייל אזולאי, מנכ"ל רולינק, עם אחד הפרסים שבהם זכתה המזוודה המתקפלת. יח"צ,
אייל אזולאי, מנכ"ל רולינק, עם אחד הפרסים שבהם זכתה המזוודה המתקפלת/יח"צ

Rollink הישראלית, כאמור, אחראית על ההמצאה שזכתה בתארים בינלאומיים, בשנה שעברה היא השיקה את המוצר שלה בארה"ב יחד עם ענקית הקמעונאות האמריקאית Macy's וכיום היא נמכרת בהצלחה רבה ב-25 מדינות בעולם (בהן יפן, גרמניה, הונג קונג, הולנד, שוויץ ועוד).

המזוודה הוצגה לראשונה בתערוכת המזוודות הגדולה בעולם, The Travel Good show, אשר נערכה בארה"ב במרץ 2020 - רגע לפני פריצת הקורונה. כבר בתערוכה יצרה המזוודה עניין רק בקרב התעשייה בארה"ב לאחר שזכתה בשני פרסים במקביל -"פרס החדשנות העיצובית" על המזוודה הטובה ביותר ו"פרס הבאזז" על המוצר שעורר הכי הרבה עניין בקרב התקשורת.

אייל אזולאי, מנכ"ל רולינק: "עד לפני העצירה הכמעט מוחלטת של עולם התיירות והנסיעות במהלך הקורונה, צצו לא מעט חברות שניסו לשלב חדשנות בעולם המזוודות והתיקים. רובן המוחלט לא הבשיל מבחינה עסקית, בעיקר בשל סטנדרטיים רגולטוריים וביטחוניים של שדות התעופה, חברות התעופה וארגוני התעופה הגלובליים".

"עתה, משכמות הנוסעים בעולם כבר חצתה את שיאי טרום הקורונה ועתידה לייצר בכל העולם מספרי נוסעים שטרם הכרנו, חזרו המזוודות להיות מוצר מבוקש מאוד שמייצר עניין גם בקרב חברות העוסקות בחדשנות מוצרית. אתגר החדשנות העיקרי במזוודה כמוצר מתרכז בעובדה כי למרות שעבור מרבית הרוכשים המוצר מאוחסן 95% מימי חייו, הנפח התמידי שלו מוגדר לפי השימוש, כלומר נפח מלא וגדול המתאים לשימושו בנסיעות, ולא לאחסון בו הוא שוהה מרבית הזמן. זה מצוין שיש נפח התואם את צרכי הכבודה שנוסעים עם המזוודה, אך זה פחות מתאים כאשר אנו רוצים לאחסן את המזוודה.

"כיום כבר ניתן למצוא מזוודות חכמות יותר, אשר פותחו בישראל ונמכרות בכל העולם, המאפשרות ליהנות מנפח מוצר התואם את השימוש, מבלי לוותר על איכויות וסטנדרטים של המותגים המובילים בעולם. מינימום נפח באחסון ומקסימום נפח בשימוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully