וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא מקדמים נשים": המסר של מימון ישיר ליום האישה

7.3.2023 / 12:57

מחקרים מראים כי עלייה בשיעור הנשים בדרג הניהולי מגדילה את רווחיות החברה. קמפיין של 'מימון ישיר' לכבוד יום האישה עולה עם המסר התומך שמבוסס על עובדות מהשטח: "אנחנו לא מקדמים נשים - נשים מקדמות אותנו". 57% מהמנהלים בחברה הן נשים

קמפיין יום האישה של מימון ישיר: "אנחנו לא מקדמים נשים - נשים מקדמות אותנו"

"אנחנו לא מקדמים נשים - נשים מקדמות אותנו" מימון ישיר ביוזמה לרגל יום האישה/משרד הפרסום DIBOOR

מימון ישיר משיקה מהלך חברתי ליום האישה עם הצהרה: "אנחנו לא מקדמים את הנשים - הנשים מקדמות את החברה".

הקמפיין נולד על רקע הנתון המדהים לפיו 57% מהדרג הניהולי במימון ישיר הינן נשים, וכי בהתאם למחקרים רבים מכל העולם עולה כי, עלייה בשיעור הנשים בדרג הניהולי מגדילה את רווחיות החברה.

המהלך החברתי שמושק, לקראת יום האישה עלה בדיגיטל, בפרינט וברשתות החברתיות ובתוך שעות ספורות הפך להיות ויראלי ברשת.

שרית רדין, סמנכ"לית השיווק של מימון ישיר מסרה: "לצערי אין עדיין ייצוג מספק לנשים בדרגי ניהול בחברות ציבוריות ופרטיות. מאחר ובמימון ישיר, 57% מהדרג הניהולי הינם נשים, מצאנו לנכון לשקף את הנתון לציבור בישראל. אנו במימון ישיר מאמינים בשוויון מגדרי ושוויון פיננסי ואני ברמה האישית גאה להשתייך לחברה המקדמת אג'נדה כזו".

קמפיין רשת ל'מימון ישיר' לכבוד יום האישה. יח"צ,
קמפיין רשת ל'מימון ישיר' לכבוד יום האישה/יח"צ

"לעשות יותר ולדבר פחות, רק כך המציאות תהיה אחרת"

רדין מוסיפה כי: "מצאנו לנכון לצאת בקמפיין הכה חשוב הזה ולקרוא לחברות נוספות להגדיל את הנוכחות הנשית בדרג הניהולי. זה מבוסס על מחקרים מוכחים ואנו חווים את התוצאות וההצלחות הניהוליות ברמה היומיומית".

ליאת שמואלי ליכטנשטיין, סמנכ"לית משאבי אנוש של מימון ישיר: "במימון ישיר יש רוב של מנהלות. כחברה מובילה בתחומי הפיננסיים, אשראי ורכב, חשוב לנו לקדם נשים על פי היכולות שלהן ולא על בסיס מגדר. המפתח להצלחה בעיניי הוא להתייחס לעובדים כאל אנשים ללא קשר לשאלה אם מדובר בגברים או נשים. צריך לעשות יותר ולדבר פחות והמציאות תהיה אחרת".

מימון ישיר, מקבוצת צור שמיר, הינה חברת אשראי הצרכני החוץ בנקאי מהמובילות בתחומה בישראל והיא נסחרת בבורסת תל אביב ומעמידה הלוואות לפרטיים לרכישת רכב בהיקף פעילות של מיליארדי שקלים בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully