וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדסה וולפרט מונתה לסמנכ"לית שיווק של חברת impacX

6.3.2023 / 13:24

וולפרט מביאה עמה ניסיון של מעל 18 שנים בעולמות השיווק

הדסה וולפרט. תום לסמן,
הדסה וולפרט/תום לסמן

חברת impacX הנסחרת בבורסה בת"א מפתחת מגוון פתרונות טכנולוגיים מבוססי דאטה לניטור ולצריכה חכמה של מוצרי WELL BEING, מודיעה על מינויה של הדסה וולפרט לתפקיד סמנכ"לית שיווק (Chief Marketing Officer) בחברה, זאת כחלק מתהליך ההתרחבות והצמיחה שעוברת החברה בעת האחרונה.

וולפרט מביאה עמה ניסיון של מעל 18 שנים בעולמות השיווק. שימשה עד לאחרונה כסמנכ"לית השיווק של AZRIELI.COM. לפני כן שימשה כמנהלת דיגיטל ואיקום בחברת איב רושה, סמנכ"לית שיווק ב CashBack ומנהלת שיווק של rebar.

"אני שמחה להצטרף ל impacX, התחום קרוב לליבי, אני מאמינה במוצרים חכמים שמשנים מציאות של אנשים והופכים את החיים שלנו בעידן החדש לטובים יותר וגאה להיות שותפה לצמיחה ולהובלה של החברה להצלחות ושווקים חדשים"

בחודשים האחרונים השיקה החברה את Water.io, בקבוק המים החכם שמנטר ומייצר הרגלי שתיה טובים יותר באופן פרסונלי ע"י שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וביג דאטה. הבקבוקים צוברים תאוצה והפכו למוצר חם בשוק הישראלי. כעת החברה מסמנת את השווקים הגלובליים כיעד לשנה הקרובה.

"בחודשים האחרונים החברה שלנו נמצאת בצמיחה מדהימה" אמר קובי בנטקובסקי מנכ"ל impacX. " אני שמח מאוד על הצטרפותה של הדסה לחברתנו, אני בטוח שבזכות ניסיונה הגלובאלי והמקומי, כישוריה ואישיותה - הדסה היא האדם הנכון להצעיד את החברה קדימה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully