וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נילי שגיא מונתה לסמנכ"לית לקוחות בקבוצת מינקובסקי

6.3.2023 / 16:04

שגיא, לשעבר מנהלת מחלקת היח"צ של 'כאן', הצטרפה לקבוצת מינקובסקי לפני כשלוש שנים, במהלכן היתה שותפה לצמיחתה המשמעותית

נילי שגיא. נדב כהן יונתן,
נילי שגיא/נדב כהן יונתן

מינקובסקי תקשורת, בראשותם של יו"ר הקבוצה עידו מינקובסקי ומנכל"ית הקבוצה שיר בויקו- רימון , מודיעה על מינויה של נילי שגיא לסמנכ"לית לקוחות. במסגרת התפקיד תוביל את אסטרטגיית הצמיחה של לקוחות החברה, כחלק מהליך חיזוק מערך הלקוחות והתרחבות פעילות הקבוצה.

שגיא, מדור המייסדים של כאן - תאגיד השידור הישראלי, אשר שימשה גם כמנהלת מחלקת היח"צ של 'כאן', לקחה חלק בדברור אירועים משמעותיים כדוגמת משבר עליית 'כאן' לאוויר, ניהול מערך יחסי הציבור ומיצובן התקשורתי של שלושת הפלטפורמות של התאגיד: מערך הדיגיטל, ערוצי הטלויזיה ותחנות הרדיו. היא הצטרפה למינקובסקי לפני כשלוש שנים במהלכן היתה שותפה לצמיחתה המשמעותית של הקבוצה. בתפקידה האחרון שימשה כראש צוות וחברת הנהלה. היא בעלת ניסיון של 12 שנה בייעוץ תקשורת, אסטרטגיה וניהול משברים, ניהלה לאורך השנים את האסטרטגיה התקשורתית של חברות וגופים גדולים במשק הישראלי.

שיר בויקו - רימון, מנכ"לית קבוצת מינקובסקי: "מינויה של נילי כסמנכ"לית לקוחות בקבוצה יאפשר לנו להציב רף מקצועי גבוה בטיפול בלקוחות החברה בתחומים השונים, ולהמשיך להתרחב לתחומים נוספים. בשנה האחרונה התרחבנו וגייסנו לקוחות בעולמות התרבות, מוזיקה וצרכנות והתכנית היא להמשיך לגדול גם בשנה הקרובה"

קבוצת מינקובסקי היא קבוצת תקשורת, יחסי ציבור, דוברות, אסטרטגיה וניהול משברים - ומאז לידתה של זרוע הדיגיטל Mink N Vik - גם פירסום וקריאייטיבֿ.
הקבוצה פועלת במגוון תחומים: היי-טק, נדל"ן, תשתיות ותחבורה, שוק־ההון, מוסדות ציבור וממשל, צרכנות וקמעונאות, מסעדנות, משרדי עורכי־דין ורואי־חשבון, עמותות, ועדי־עובדים, תרבות ובידור, סלבריטיז, משפיעני רשת, מוזיקאים ויוצרים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully