וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל שיזף מונתה למשנה למנכ"ל רשת ביקורופא

7.3.2023 / 9:24

בתפקידה החדש תוביל מיכל מהפכת איכות וחדשנות בביקורופא תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות למתן שירותים רפואיים בבית המטופל, בשירותי האונליין ובמרכזי הרפואה המתקדמים ברחבי הארץ

מיכל שיזף. דיקלה חוסטיק,
מיכל שיזף/דיקלה חוסטיק

מיכל שיזף (51), מונתה למשנה למנכ"ל רשת המרפאות ביקורופא מבית קבוצת IEL של משפחת מנדל. מיכל בעלת ניסיון ניהולי רב בתחום הפיתוח העסקי והשיווק. בתפקידה הקודם שימשה כסמנכ"ל חטיבת דיגיטל ופיתוח עסקי של ביקורופא. לפני כן, שימשה כמנהלת שיווק ופיתוח עסקי בחברות מובילות במשק ובהן חברת שסטוביץ וחברת בגיר. מיכל בעלת תואר ראשון בתקשורת מטעם אונ' פיירלי דיקינסון בניו ג'רסי ארה"ב.

בתפקידה החדש תוביל מיכל מהפכת איכות וחדשנות בביקורופא תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות למתן שירותים רפואיים בבית המטופל, בשירותי האונליין ובמרכזי הרפואה המתקדמים ברחבי הארץ. בנוסף מיכל תהיה אמונה על שינוי החשיבה השירותית ופריצת גבולות הן פיזיים והן גאוגרפים במתן שירות ובחוויית המטופל ותוביל את אסטרטגית החדשנות של החברה בשנים הקרובות.

רנית רנד סרוקה, מנכ"ל ביקורופא מסרה: "אני שמחה לברך על המינוי של מיכל שיזף, עבורי קידום בעלי תפקידים מתוך הקבוצה הוא כלי לשימור ידע והתפתחות לצד הבעת אמון עמוקה. אני משוכנעת כי הידע, הניסיון וההכרות רבת השנים של מיכל תסייע לביקורופא להמשיך להעניק את הטיפול המסור, המקצועי והחדשני ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully