וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו את..: קסטרו הכריזה על הפרזנטורית החדשה במסיבת חשיפה

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 10:39

בית האופנה 'קסטרו', שידוע כמי שמצליח לזהות כוכבים עולים עוד טרם הפריצה הגדולה, חגג השבוע מסיבת חשיפה להכרזתה והצטרפותה של הזמרת והיוצרת אודיה כפרזנטורית חדשה. דרך דומה עשה המותג הישראלי עם כוכבים כמו: יעל אבוקסיס וליאור מילר, גל גדות, סנדי בר ורבים נוספים

אודיה קסטרו הכרזת אודיה פרזנטורית. רפי דלויה,
קסטרו הכריזה על אודיה כפרזנטורית חדשה במסיבה מתוקשרת/רפי דלויה

אודיה, שנבחרה ע"י המותג הישראלי 'קסטרו' לייצג את הקו האופנתי ונבחרה כפרזנטורית חדשה, תוביל את הקמפיינים לקולקציות האופנה החדשות בשנה הקרובה.

רון רוטר מנכ"ל משותף של קסטרו: "אנו שמחים וגאים לצרף לבית האופנה קסטרו את אודיה, אחת ההבטחות הגדולות ביותר בישראל. זמרת ישראלית צעירה ומבטיחה, שהיא גם יוצרת, מלחינה וכותבת, הפורצת את דרכה המוסיקלית וכובשת באהבה את הקהל הישראלי. אודיה נכנסה גם אל הלב שלנו, ובגדול".

אודיה קסטרו הכרזת אודיה פרזנטורית. רפי דלויה,
הפרזנטורית החדשה, אודיה, במסיבת החשיפה של קסטרו/רפי דלויה

"סמל ליצירה ישראלית מלאת תשוקה"

רוטב סיפר כי: "אודיה תוביל את הקמפיינים החדשים של קסטרו להשקת קולקציות האופנה החדשה לאביב קיץ 2023, ותהווה עבורנו סמל ליצירה ישראלית מלאת תשוקה ואהבה".

מסיבת ההשקה להכרזה על אודיה כפרזנטורית של קסטרו נערכה בוילה דלאל בנווה צדק, עוד היו באירוע:

אודיה (אזולאי), בת ה-21, נקראת בשם הבמה אודיה, זמרת, יוצרת, מוסיקאית, הכותבת ומלחינה רבים משיריה לצד ביצועים מצליחים רבים. אודיה פרצה את דרכה בשנת 2020 עם חשיפת הסינגל "אור" וכבשה את המקום הראשון בספוטיפיי, עם למעלה מ 4 מיליון צפיות ביוטיוב, והיה בצמרת מצעד האפל מיוזיק.

מאז במהלך השנתיים האחרונות אודיה יצאה בפרץ של יצירה מוסיקלית, ומופיעה בהופעות ענק בקיסריה והיכל נוקיה. אודיה נחשבת לאחת מהיוצרות הצעירות הפורצות והמצליחות ביותר כיום.
לפרטים נוספים: גילי שילה סמנכ"ל רהב תקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully