וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון צפדיה נבחר לתפקיד יו"ר ההנהלה הציבורית במכון היצוא בענף הפודטק

7.3.2023 / 14:30

הנהלת מכון היצוא בחרה להעמיד בראש הנהלת טכנולוגית הפודטק במכון את ירון צפדיה, מנהל הפיתוח העסקי בחברת Believer Meats ובעל יותר מ-10 שנות ניסיון בפיתוח עסקי מתעשיית התרופות, חברות למכשור רפואי, חברות IOT וחברות פודטק

ירון צפדיה. אורון קפלן,
ירון צפדיה/אורון קפלן

הנהלת מכון היצוא בחרה להעמיד בראש הנהלת טכנולוגית הפודטק במכון את ירון צפדיה, מנהל הפיתוח העסקי בחברת Believer Meats ובעל יותר מ-10 שנות ניסיון בפיתוח עסקי מתעשיית התרופות, חברות למכשור רפואי, חברות IOT וחברות פודטק.

חברת Believer Meats (לשעבר Future Meat Technologies), שנוסדה בשנת 2018 על ידי פרופ' יעקב נחמיאס, היא חברה לייצור בשר מתורבת הנחשבת לאחת מהחברות המובילות בעולם בתחום. החברה גייסה יותר מ-300 מיליון דולר מחברות מובילות בתעשיית המזון העולמית וביניהן: Tyson Foods ו-ADM ומחברות הון סיכון מובילות בתעשיית המזון כגון S2G, ושותפות עם חברת נסטלה העולמית. החברה מאמינה בלבנות עתיד טוב וירוק יותר באמצעות בשר מתורבת שיהיה בריא, מזין וטעים ברמת מחירים שתאפשר לכול אחד לצרוך אותו.

יו"ר מכון היצוא, איילת נחמיאס-ורבין: "ישראל מובילה כבר כמה שנים את המהפכה בתחום הביטחון במזון באמצעות פיתוח טכנולוגיות ייעודיות וייחודיות שמשנות את היכולת של העולם להתמודד עם הסיכון באמצעות תעשיית הפודטק. טכנולוגיות ומוצרים שעד לפני כמה שנים נראו דמיוניים לגמרי, הופכים בזכות חברות הפודטק הישראליות לעתיד התעשייה ואוכלוסיית העולם. בחברות הפודטק הישראליות והפתרונות שהן מציעות לתחליפי בשר לדוגמא הן מקור להתעניינות רבה מצד משקיעים וחברות מזון גלובליות. אני שמחה על הצטרפותו של ירון צפדיה כיו"ר ההנהלה הציבורית ומאחלת לו ולענף כולו הצלחה גדולה".

מנהל הפיתוח העסקי בחברת Believer Meats, ירון צפדיה: "אני שמח ומודה על המינוי ליו"ר ההנהלה הציבורית במכון היצוא בענף הפודטק ומצפה לעבוד עם המכון והתעשייה ולהביא מניסיוני כדי לקדם את הענף, שכבר כיום מרכז עניין מצד גופים מרכזיים מרחבי העולם. הפוטנציאל שלנו כתעשייה, כל עוד נדע לעבוד ביחד ולשלב כוחות יהיה גדול הרבה יותר".

מנהלת ענף פודטק במכון היצוא, עדי טייכר: "מטרתה של ההנהלה הציבורית היא לחזק את הקשר שבין המכון לבין התעשייה, ולייצר שיתופי פעולה ושותפויות אסטרטגיות עם גורמים מחוץ לישראל במטרה לעודד את היצוא ואת שיתוף הפעולה הבינלאומי של חברות ישראליות מתחום הפודטק".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully