וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הראשונה בתפקיד: תמי פקלר מונתה לסמנכ"לית תפעול ולוגיסטיקה בחברת החשמל

7.3.2023 / 16:35

פקלר היא האישה הראשונה בתולדות חברת החשמל, שהחודש ימלאו לה 100 שנים למן היווסדה, שנבחרה לתפקיד סמנכ"לית תפעול ולוגיסטיקה, במקומו של דובי כהן שפרש לאחרונה לגמלאות, והצטרפה להנהלה הבכירה של החבר

תמי פקלר. יוסי וייס,
תמי פקלר/יוסי וייס

במרחק נגיעה מיום האישה 2023, תמי פקלר היא האישה הראשונה בתולדות חברת החשמל, שהחודש ימלאו לה 100 שנים למן היווסדה, שנבחרה לתפקיד סמנכ"לית תפעול ולוגיסטיקה, במקומו של דובי כהן שפרש לאחרונה לגמלאות, והצטרפה להנהלה הבכירה של החברה.

תמי, נשואה +3, בעלת תואר ראשון ושני בחוג לכלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, החלה את עבודתה בחברת החשמל לפני כ-30 שנה במחלקת כספים, משם התקדמה לתפקיד מנהלת מחלקת כספים וכלכלה, מנהלת בתי המלאכה המרכזיים, סגנית מנהל האגף ומשם, שוב כשוברת תקרות זכוכית, לתפקיד מנהלת האגף.

חטיבת תפעול ולוגיסטיקה נמצאת בליבת העשייה של חברת החשמל ואחראית על המענה הרוחבי, הלוגיסטי והתפעולי בחברה: ניהול הרכש, התקשרויות, מלאי, אחסנה, מערך נכסי החברה, בתי המלאכה המרכזיים (ייצור, תיקון, שיקום ותחזוקה), תחבורה, הפעלה של ציוד מכני הנדסי, מערך הביטחון בחברה, הגנה אזרחית ומשק לשעת חירום. כל הפעילויות המשמעויות הללו, מבוצעות באופן ישיר על ידי כ 1,200 עובדים מקצועיים במגוון הכשרות והסמכות, אשר רובם עובדי שטח.

מאיר שפיגלר, מנכ"ל חברת החשמל: "תמי פקלר היא אישה פורצת דרך שבעבר כיהנה בחברה במספר רב של תפקידים וכעת נבחרה בשל כישוריה, ניסיונה ויכולותיה. חברת החשמל משתבחת בתוספת כוח אדם ניהולי בכיר במקביל לקידום, הלכה למעשה, את ערכי שיוויון הזדמנויות בחברה. הגם שכעת תמי מחוייבת להוכיח את עצמה, אקח סיכון ואציין שאין לי ספק שהיא תצליח בענק".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully