וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחר: אלברט אסקולה יוביל קמפיין שנתי לחדשנות ברהיט שמרני

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 12:07

חברת "הרדור ארונות" הודיעה הבוקר יום ג' על הבחירה באלברט אסקולה, האדריכל, המעצב ובעלו של מנחה הטלוויזיה אסי עזר, להוביל את הקמפיין השנתי לקולקציית הארונות החדשה, שמציגה חדשנות וטכנולוגיה ברהיט שנחשב "שמרני"

אלברט בצילומים לקמפיין הרדור. קורן קריאייטיב,
הנבחר: אלברט אסקולה יוביל קמפיין שנתי לחדשנות ברהיט שמרני, הרדור ארונות/קורן קריאייטיב

רהיט שמרני שזוכה לחדשנות

את הקמפיין החדש לחברת "הרדור ארונות" יוביל אלברט אסקולה תחת הקונספט "הארונות המתקדמים בעולם" והוא יעלה בפריסה רחבה החל ממחר (ד) על ידי קידום דיגיטל וסושיאל ובהמשך גם בטלוויזיה למשך כשנה, באמצעות משרד הפרסום tUrm .

אלברט אסקולה: "הרדור הצליחו להביא בשורה עיצובית וחדשנות דווקא בארונות - ברהיט הכי בסיסי שכמעט ולא השתנה לאורך עשרות שנים. בזכות השימוש העדין והמתוחכם בטכנולוגיה אנחנו מעצבים יחד את הדור הבא בעולמות הריהוט".

מחברת הרדור נמסר כי הקמפיין מדבר בשפה החדשה של הרדור: הארונות המתקדמים בעולם ששמים דגש על חדשנות, טכנולוגיה, עיצוב ופיתוח ישראלי מקורי.

קמפיין שנתי להרדור ארונות בהובלת אלברט אסקולה

הרדור ארונות בחרו באלברט אסקולה כפרזנטור לקמפיין שנתי/יח"צ

פריסת סניפים בשוק הגלובלי

הרדור מסבירים את הבחירה באסקולה: "כחברה מובילה בתחומה חשוב היה להם לייצר כל העת חזית עיצובית עכשווית בהובלת אדריכל ומעצב על שצבר ניסיון והישגים מרשימים בעיצוב חללים, בתים ופרויקטים מובילים בארץ ובעולם. אלברט שם דגש בעיצוביו על פתרונות טכנולוגיים חדשניים, ולכן הערכים המוטמעים בעיצוב שלו תואמים את הערכים המדריכים את חברת הרדור".

הרדור פתחה את שנת 2023 עם קולקציות ארונות חדשות לדוגמה - סדרת ארונות פתיחה מעוצבים עם חריטת CNC וצבע בתנור וקולקציית ארונות עם פטנט ייחודי וחכם של מנגנון רחף המוגן בשישה פטנטים בינלאומיים שפותחו על ידי החברה.

במסגרת החיבור עם אסקולה, החלו החברה לפתח ארון בעיצובו האישי אשר נפתח באופן אוטומטי וארון עם תאורה נסתרת הנדלקת באמצעות נקישות על הדלת והופכת את המראה לשקופה.

בשנת 2019 קיבלו גיל ויינרב ובן ציון אדורם לידיהם את ניהול החברה ובשנת 2022 הצטרף אליהם ישראל אסולין ומאז נמצאת הרדור בצמיחה ונחשבת כחברה המובילה בפיתוחים טכנולוגיים ובחדשנות עיצובית בתחום ארונות ההזזה בישראל.

כיום מונה הרשת ששה סניפים בישראל (חנות הדגל במתחם העיצוב דן דיזיין סנטר בבני ברק ואולמות תצוגה ב- D-City במעלה אדומים, במתחם העיצוב Redesign בחיפה, בבאר שבע, וחנות המפעל בראשון לציון).

כחלק מהתהליך ההתחדשות ומתיחת הפנים החלה הרדור בפריסת סניפים בשוק הגלובלי ועתידה לפתוח במהלך 2023 סניפים בדובאי ובסן פרנסיסקו בנוסף לסניף החדש שנפתח בתחילת השנה באוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully