וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנשים בלבד: יום האישה שמצוין השנה בפורים, הוליד משלוח מנות נועז

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 20:19

השנה, נציין את יום האישה בסמיכות לפורים באופן שמצדיק את האיחוד בין השניים. התאריך הבינלאומי לאישה (8.3) שמתרחש כעת בעיצומם של מסיבות פורים, לצד תחפושות, מסכות ומסיבות - הוליד מוצר מתבקש - משלוח מנות מענג ומפתיע שנועד לנשים בלבד - תודו שזה גאוני

משלוח מנות ליום האישה 2023, Starletshop.net. Starletshop.net,
משלוח מנות ליום האישה 2023, Starletshop.net, המחיר: 499 שקל (כולל המשלוח)/Starletshop.net

אם את אישה שרוצה לפנק את עצמה או את החברה הטובה לכבוד יום האישה או אם אתה גבר עם ראש פתוח שרוצה לתפוס "שתי ציפורים במכה אחת" ולהעניק לבת הזוג שלך מתנה ליום האישה שהיא גם משלוח מנות לפורים - תישארו איתי:

אתר Starletshop.net שמתמחה במארזי דייט נייט סקסיים ואביזרי עונג לנשים ולזוגות, מציעה מהדורות מוגבלות של מארזי הפתעה במועדים מיוחדים, כך גם לרגל יום האישה שחל השנה בסמיכות לפורים.

משלוח המנות לנשים בלבד מוצע למכירה למשך 72 שעות בלבד והוא מכיל מגוון מוצרים מהמחלקות השונות בחנות. המארז כולל גם אלכוהול.

בסטארלט לא יכלו לגלות לנו את כל הפרטים, כדי לשמור על רמה של סקרנות והפתעה, בכל זאת משלוח מנות...

"אפשר לומר שמדובר באוסף משובח שחוגג נשיות, מוצרים שיפנקו ויעוררו אותך, כמו שהיינו רוצות לקבל בעצמנו וכמו שנרצה להעניק לנשים שאנחנו הכי אוהבות בעולם. בחרנו בקפידה מכל הקטגוריות הראשיות בחנות, כלומר גם ספא, גם סטייל וגם מהמיקס אנד מאצ' וכולל בין היתר תכשיט גוף של חברת Bijoux indescrets הספרדית ואביזר עונג רוטט ומפנק של חברת סטיספייר".

משלוח המנות הייעודי לנשים של Starletshop.net נועד לשמח אותנו ואת הנשים שאנחנו אוהבות ונרצה להפתיע במתנה מקורית במיוחד, לכבוד יום האישה או לכבוד פורים - you name it!

המחיר: 499 שקל, המחיר כולל משלוח. ניתן להשיג באתר Starletshop.net

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully