וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיזות לזרוח

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 20:17

יאיר סרוסי, איתי בן זאב, עמית פז, גלעד יעבץ וצפריר יואלי. יוסי זילגר,
לינט ואורן בר גיל/יוסי זילגר

אורן בר גיל, שותף וסמנכ"ל בקבוצת "קרולינה למקה ברלין-הודיס"; אורין ליבר - מנהלת השיווק, והמאפר גילי אלגבי, הציגו בשני בבוקר את תערוכת הצילומים " DARE TO SHINE".

מדובר בתערוכת צילומים שהופקה לרגל יום האישה הבינלאומי ובנוסף להצגתה תעביר חברת קרולינה למקה תרומה כספית של חמישים אלף שקלים לעמותת כ"ן - כוח נשים לקידום מנהיגות נשים בישראל, השמה לה למטרה לקדם נשים בתפקידי ניהול בכירים, לדירקטוריונים, ולשולחנות קבלת ההחלטות.

שמחו על היוזמה: עו"ד ד"ר אורית רישפי-לביא - יו"רית עמותת כ"ן, והנשים שצולמו לתערוכה בהן: הילה קסטינר-דוד, מנכ"לית חברת "שחר און", ציפי רפאלי, לינט ועוד.

333. יח"צ,
קמפיין HP מייחל למרקם אנושי מגוון ושווה/יח"צ

שוויון גיוון והכלה

חברת HP אינדיגו, המובילה בעולם בתחום הדפוס הדיגיטלי, יוצאת בקמפיין חדש לרגל יום האישה בשם: "Label packages. Not people", במטרה לעורר שיח סביב הנושא של גיוון והכלה.

במסגרת הקמפיין הצטלמו חברי הנהלת החברה, ביניהם, מנכ"ל HP אינדיגו נועם זילברשטיין, וסמנכ"לית משאבי אנוש של החברה, יונית לנדוי, ועוד כ-50 עובדים ועובדות החברה מכל קשת התחומים והמקצועות, כאשר כל תמונה מתחברת לפאזל של תכונות אישיותיות שמייצגות את המצולם.

זילברשטיין הסביר כי הקמפיין מבקש להפסיק עם תיוג מגביל ולראות את הייחודיות, השוני והשלם בכל אחת ואחד, וכי הוא מייחל למרקם אנושי מגוון ושווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully