וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח נשי: מגדל ביטוח מודיעה על שורה של מינויים וקידומים בתוך החברה

8.3.2023 / 10:21

לא פחות משישה מינויים של נשים למשרות בכירות בחברה. הפירוט - בפנים

סיגל קליינשטרן. גל חרמוני,
סיגל קליינשטרן, המשנה למנכ"ל ומנהלת תחום משאבי האנוש במגדל ביטוח/גל חרמוני

מגדל ביטוח מודיעה על שורה של מינויים חדשים בחטיבות הלקוחות וערוצי ההפצה, השירות וההשקעות. ליאת גליק גילרן תמונה למנהלת מכירות ארצית חא"ט ופיננסים; אתי צעירי תמונה למנהלת אירועים ותמריצים בחטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה וחן גוברין מונתה לתפקיד מנהלת יוניט בחטיבה; טליה לויברג מונתה לתפקיד מנהלת חדר המסחר בחטיבת ההשקעות; בתחום השירות מונתה שני גרשון למנהלת מחלקת מוקדי שירות פתח תקווה ושרונה שרעבי למנהלת לקוח ויחידות מקצועיות.

סיגל קליינשטרן, המשנה למנכ"ל ומנהלת תחום משאבי האנוש במגדל ביטוח, מסרה: "אני שמחה להכריז על שורה ארוכה של מינויי נשים מתוך החברה לתפקידים מרכזיים ומשמעותיים. מינויים אלה עולים בקנה אחד עם אסטרטגיית התרבות הארגונית במגדל ביטוח, הרואה ערך מרכזי בחיזוק החברה מבפנים וקידום מנהלות ומנהלים מוכשרים מתוך הארגון. בפרט, כחברה אשר כ- 80% מעובדיה הן נשים, המהוות גם כ- 65% מההנהלה המורחבת של החברה, אני גאה במיוחד במינויים אלה ואין לי ספק כי שלל המנהלות המוכשרות יעשו את תפקידיהן במקצועיות ועל הצד הטוב ביותר".

חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה

  • ליאת גליק גילרן תמונה למנהלת מכירות ארצית חא"ט ופיננסים. ב- 4 השנים האחרונות ניהלה ליאת את מכירות חא"ט ופיננסים במרחב ירושלים. במסגרת תפקידה הובילה פריצת דרך למרחב בתחום לצד בניית תשתיות גיוס, הטמעה, ומתן כלי מכירה למוצרי החא"ט והפיננסים. קודם לכן, ניהלה את מחלקת שימור הפיננסים והחא"ט של החברה. לליאת ניסיון ניהולי ומקצועי נרחב של 14 שנים בקבוצת מגדל, אשר יאפשר לה להוביל את מכירות הפיננסים ומוצרי החא"ט בחברה. במסגרת תפקידה, תהיה אמונה על מכירות מוצרי הפיננסים והחא"ט בחברה. ליאת בעלת תואר ראשון כללי מאוניברסיטת תל אביב ובעלת רישיון פנסיוני.
  • אתי צעירי תמונה למנהלת אירועים ותמריצים. אתי עובדת במגדל מזה 15 שנים בתחום האירועים והייתה שותפה לניהול הפעילות בחטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה. אתי מביאה איתה 20 שנות ניסיון בתחום לצד מקצועיות ויצירתיות אשר יתרמו רבות להצלחתה בתפקיד. לאתי תואר ראשון מאוניברסיטת בר אילן בקרימינולוגיה והיא בוגרת הכשרות מקצועיות מתחום האירועים. במסגרת תפקידה, תהיה אמונה על ניהול פעילות האירועים והתמריצים בחטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה. שני התפקידים בכפיפות לרון אוז'לבו, סמנכ"ל ומנהל מטה ומכירות הארצי בחטיבת לקוחות וערוצי הפצה.
  • חן גוברין מונתה לתפקיד מנהלת יוניט במרחב מרכז. חן עובדת במגדל מזה כ-7.5 שנים והחלה את תפקידה בחברה כמפקחת רכישה במרחב. לחן ניסיון מקצועי רב בהפעלה והכרות עם ציבור הסוכנים במרחב, לרבות עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים במגדל. לחן תואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון מאוניברסיטת בר אילן. במסגרת תפקידה תהיה אמונה על ניהול יוניט מפקחים במרחב מרכז, תחת ניהולו של יניב רימונד, סמנכ"ל ומנהל מרחב מרכז.

חטיבת ההשקעות

טליה לויברג מונתה לתפקיד מנהלת חדר מסחר עמיתים בחטיבת ההשקעות. לטליה ניסיון של למעלה מ- 20 שנים בתחום הפיננסי, מתוכן 12 שנים במגדל ביטוח. את תפקידה במגדל החלה כאנליסטית וב- 4 השנים האחרונות היא משמשת כמנהלת דסק מניות חו"ל. טרם הצטרפותה למגדל, שימשה כאנליסטית וחתמת אשראי בכלל ביטוח אשראי, אנליסטית בתחום המניות והאג"ח בגמולות ואנליסטית Sell Side בפסגות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

חטיבת השירות

  • שני גרשון מונתה למנהלת מחלקת מוקדי פתח תקווה. שני נמנית על המנהלים הוותיקים בתחום השירות בקבוצה וביצעה שורה של תפקידי ניהול שירות, תפעול ב-20 שהות עבודתה בחברה, כאשר ב 4 שנים האחרונות ניהלה את צוות המדריכים וצוות האחמשים. כמו כן שני הובילה את כל ממשק העבודה מול מחלקת הגיוס בקליטת מאות עובדי שירות מדי שנה. במסגרת התפקיד החדש, תוביל שני את כל פעילות המוקדים בפתח תקווה, בתחומים שונים בהם: מוקד הקולקטיב, גמלאים, גמל והשתלמות, מוקדי אלמנטר, מוקד המעסיקים ומרכז שירות לסוכן.
  • שרונה שרעבי מונתה למנהלת מחלקת חווית לקוח ויחידות מקצועיות. שרונה החלה את דרכה במוקד השרות לפני כ - 17 שנה והתקדמה בסולם התפקידים. שרונה מובילה מזה מספר שנים את היחידה המקצועית בעולמות החא"ט ולוקחת על עצמה פעילויות נוספות תחת אחריותה כגון: טיפול בפניות "שגרירים", טיפול בפניות סושיאל ורשתות חברתיות, פניות הציבור ועוד. במסגרת התפקיד החדש, תוביל שרונה את צוות חווית הלקוח, צוות היחידה המקצועית וצוות המדריכים.
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully