וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום מרחיבה את זכויות השימוש בתשתיות הסיבים של IBC

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 15:10

החל מ-1 ביולי 2023 תגדל התחייבות החברה לרכישת IRU בשתי פעימות. סלקום היא חברת התקשורת עם הגישה הנרחבת ביותר לתשתיות סיבים בישראל

סיבים אופטיים. ShutterStock
סיבים אופטיים. סלקום היא חברת התקשורת בעלת הגישה הרחבה ביותר לסיבים אופטיים בישראל/ShutterStock

סלקום מודיעה היום (ד) כי דירקטוריון החברה אישר את התקשרותה בהסכם להרחבת זכות השימוש בקווי תשתית של חברת IBC.

בהמשך למשא ומתן שהתקיים בין הצדדים, החל מה- 1.7.2023, תגדל התחייבות קבוצת סלקום לרכוש מ- IBC זכות שימוש בלתי הדירה (IRU) בקווי התשתית של IBC לשיעור של 12.5% מבתי הלקוחות בבניינים המחוברים של IBC ול- 15% החל מה- 1.7.2024. המהלך יאפשר לסלקום להרחיב את פוטנציאל המנויים הקיימים שלה. כבר היום, סלקום היא החברה עם פוטנציאל הגישה הגדול ביותר בשוק התקשורת לתשתיות סיבים בישראל.

בנוסף, מעניק ההסכם לקבוצת סלקום הנחה רבעונית בשיעור משתנה בגין דמי התחזוקה המשולמים מכוח הסכם ה- IRU שלה, החל מיום 1.7.2023 ועד ליום 31.12.2025, בסכומים שאינם מהותיים לחברה.

מנכ"ל סלקום דניאל ספיר. יואב אלון,
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום/יואב אלון

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "ההסכם מהווה הבעת אמון ב-IBC ומתווה את הדרך למימוש האסטרטגיה של סלקום לצמיחה בעולם הסיבים וביסוס מעמדה כשחקנית מובילה בתחום בשוק התקשורת, לצד חסכון משמעותי נוכח עלויות השוק הסיטונאי. אנו מאמינים כי המהלך הנוכחי יאפשר לנו להעמיק את הגישה למשקי בית נוספים, לתת מענה לביקושים האדירים ולאפשר ללקוחות רבים להצטרף לשירותי האינטרנט והטלוויזיה של סלקום בכל רחבי מדינת ישראל. אני מודה לשר התקשורת ולצוות משרדו על התמיכה וקידום המדיניות בתחום הסיבים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully