וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייברסטארטס מתרחבת ומצרפת את אמילי הית' כשותפה

8.3.2023 / 16:16

המנהלת הבכירה מצטרפת לקרן אחרי ששימשה כסמנכ"לית האבטחה של חברת התעופה United וחברת הטכנולוגיה Docusign; השקיעה בסטארט-אפ Dazz ויושבת בדירקטוריון של חברת Wiz

אמילי הית. יחצ,
אמילי הית'/יחצ

סייברסטארטס (Cyberstarts), קרן הון סיכון המתמקדת בבניית הדור הבא של חברות הסייבר, מודיעה היום על מינויה של המשקיעה האמריקאית אמילי הית' לשותפה בקרן. עם הצטרפותה, אמילי תוביל שורת השקעות ועסקאות מטעם הקרן, שמנהלת כיום כ-374 מיליון דולר, וכן תספק מעטפת ליווי ותמיכה לחברות הפורטפוליו וליזמים בשלבים מוקדמים ומאוחרים.

סייברסטארטס, שהוקמה ב-2018, הפכה לאחת מקרנות ההון סיכון המצליחות בעולם ומתמקדת בהשקעה ובתמיכה ביזמים ובחברות בשלבים מוקדמים בתחום אבטחת סייבר. לסייברסטארטס מודל ייחודי המגובה בקהילה של יזמים, והמשקיעים והשותפים (LPs) שלה הם מהדמויות המובילות בתעשייה הישראלית ועולמית, שמעניקים ייעוץ אסטרטגי והכוונה לחברות הפורטפוליו וליזמים, החל ממפת הדרכים של המוצר עד לגיוס כוח האדם וכל מה שביניהם. במהלך 2022 הכריזה הקרן על גיוס 200 מיליון דולר לקרן הזדמנויות, ועוד 60 מיליון דולר לקרן השקעות בשלבי Seed. הקרן הראשונה של סייברסטארטס הציגה תשואה שנתית משוקללת של 300% וחברות הפורטפוליו שלה הגיעו לשווי כולל של 20 מיליארד דולר.

אמילי הית' (Emily Heath) מצטרפת לקרן עם יותר מ-20 שנות ניסיון כמנהלת בכירה ומשקיעה בתעשיית הסייבר העולמית, במהלכן שימשה כסמנכ"לית האבטחה בתאגידי ענק כמו חברת התעופה United Airlines וחברת הטכנולוגיה Docusign, שפיתחה פיתרון לחתימה אלקטרונית מאובטחת ונסחרת בנאסד"ק בשווי של יותר מ-15 מיליארד דולר. במקביל, היא נחשבת לאקטיביסטית בולטת לקידום הקהילה הגאה בשוק העבודה האמריקאי, עם התמחות בקידום מאמצי גיוון והכלה בחברות הייטק. אמילי מכירה היטב את השוק הישראלי - היא מכהנת כדירקטורית ב-Wiz של אסף רפפורט וב-NortonLifeLock (לשעבר סימנטק), משמשת משקיעה ומנטורית בחברת Dazz של מרב בהט, ולוקחת חלק פעיל בקהילת המשקיעים וה-CISOs של סייברסטארטס. בעזרת הניסיון העשיר בעבודה עם תאגידים וחברות Fortune100, אמילי תייעץ לחברות הפורטפוליו כיצד להאיץ את תהליכי החדירה לשוק ולצמוח בקנה מידה משמעותי.

אמילי הית', שותפה בסייברסטארטס: "אני נרגשת להצטרף לקרן סייברסטארטס ולעבוד לצד המוחות המבריקים ביותר בתעשיית הסייבר העולמית. התשוקה שלי תמיד הייתה לתמוך ביזמים מגוונים ויצירתיים ולסייע להם להניע שינוי אמיתי. אני מצפה לחלוק את הידע והניסיון שלי עם חברות הפורטפוליו ולעזור להצמיח את הדור הבא של היזמים, שיידעו לתת מענה לאיומים המשתנים בשוק הנוכחי".

ליאור סיימון, שותפה בסייברסטארטס: "אמילי מביאה עימה ניסיון מקצועי עשיר, כמי שפיתחה ואימצה בעצמה פתרונות אבטחת סייבר חדשניים ומבינה כיצד מנווטים בין אתגרים יזמיים קריטיים. אחרי שעבדנו לצד אמילי בשנים האחרונות, אנחנו שמחים לקבל אותה לתפקיד משמעותי יותר בקרן שייתן ערך אדיר לצוות ולחברות הפורטפוליו שלנו. המינוי שלה לוקח אותנו צעד קדימה לעבר המטרה, שהיא לבנות ולתמוך בחברות אבטחת הסייבר החשובות בעולם. סייברסטארטס ממשיכה לקדם אג'נדה של גיוון מגדרי באופן מעשי ואנחנו שמחים לתוספת של עוד שותפה אישה לצוות הבכיר של הקרן".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully