וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חישבו מסלול מחדש: נשים שעזבו קריירה לטובת עסק עצמאי

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 17:01

לכבוד יום האישה הבינלאומי שמתקיים היום (8.3) הבאנו את סיפורן של שלוש מנהלות פורצות דרך בתחומן, שהגיעו ממסלולי קריירה שונים לחלוטין לעולם הניהול העצמאי ועושות זאת ביצירתיות ובהצלחה. כעת הן מנהלות חברות בבעלותן ומתמודדות עם האתגרים של העולם העסקי הגדול

חני ואביב טרנר "הנסיך הקטן". אור דנון,
חני מנכ"לית ובעלים עם בתה אביב טרנר, "הנסיך הקטן"/אור דנון

חני טרנר מנכ"לית ובעלים של חברת "הנסיך הקטן"

חני הקימה את החברה לפני 30 שנה כשהיא נשואה ואמא ל-2 קטנטנים ומשרתת כקצינת תובלה בחייל האויר, אז היא הרגישה שקריירה צבאית פחות תפורה למידותיה ועזבה את צה"ל אל עולם האזרחות הבלתי מוגבל.

במהלך השנים, היא זיהתה שקיים מחסור במוצרי תינוקות, שיסייעו להורים לגדל את ילדיהם בצורה נוחה וקלה יותר. אז היא הרימה את הכפפה כיתתה רגלים והחלה לייבא ארצה מוצרים לקהל הלקוחות הזה, בראשם מותג התינוקות "טומי טיפי" וצעצועים ממותגים נוספים - כך נולד עוד בייבי למשפחת טרנר "הנסיך הקטן".

כיום, חני נשואה לטייס והשניים הורים ל-4 ילדים. אביב היא בתם הבכורה. אביב טרנר משמשת כסמנכ"לית בחברה שהקימה אמה.

אתר הבית של חברת "הנסיך הקטן" אותה הקימה בתשוקה ואמונה חני טרנר

אביב טרנר סמנכלית הנסיך הקטןן. אור דנון,
אביב טרנר, סמנכ"לית בחברה שהקימה אמה, "הנסיך הקטן"/אור דנון

"ויתרתי על תיאטרון לטובת העסק המשפחתי"

אביב טרנר, סמנכ"לית בחברה שהקימה אמה "הנסיך הקטן"

היא יבואנית צעצועים מובילה ומייצגת בארץ את מותג התינוקות "טומי טיפי". היא הגיעה מעולם המשחק התיאטרון והמוזיקה אל העולם העסקי העצמאי. במקצועה והכשרתה, היא שחקנית מדובבת וזמרת יוצרת ישראלית שמשלבת בין עולם המשחק לעולם הניהול בעודה גרה על אי בתאילנד.

אביב מגיעה לתערוכות ברחבי העולם עם הספקים של החברה ומבין מותגי הדגל של "הנסיך הקטן" ניתן למצוא את מותג העל הבריטי "tommee tippee" אשר נחשב לשם דבר בתחום מוצרי התינוקות בכל העולם ומספק מגוון רחב של מוצרים לתינוקות.

מותגים נוספים תחת ייבוא ושייווק של הנסיך הקטן: צעצועים של סדרות טלוויזיה אהובות: בלואי, פפה פיג, סמי הכבאי ומטוסי העל המביאים מגוון עצום של צעצועים כמו: כבאיות, מסוקים, בתים, בובות רכות, צעצועים אלקטרונים בגדלים וצבעים רבים . בנוסף: סטרצ'ים בובות נמתחות, היי קלי עיצוב בחימר עם אפליקציה חינמית, מפרץ ההרפתקאות, CAT, CARS, סדרת בצק קריולה ועוד.

אתר הבית של העסק המשפחתי "הנסיך הקטן" בו משמשת אביב טרנר כסמנכ"לית

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
טלי סול ביטון מנכלית ליננז. jules dodani,
טלי סול ביטון, מקימה, מנכ"לית ובעלים של חברת הטקסטיל "ליננז"/jules dodani

"בער בי לעסוק במה שהנפש שלי אוהבת"

טלי סול ביטון, מנכ"לית ובעלים של חברת הטקסטיל "ליננז"

"כבת להורים יצרני טקסטיל שהקימו את העסק שלהם בתל אביב בשנות ה-70, גדלתי לתוך אהבה גדולה לטקסטיל, בין מזרוני הבדים ועד לבחירת אפליקציות. ברובע הסיטונאות והאופנה בפריז, האופנה הייתה האהבה הראשונה שלי.

כשסיימתי את התיכון, בדיוק פרץ המשבר הגדול שעבר ענף הטקסטיל בארץ ודעיכת הייצור המקומי. לכן, בחרתי ללמוד מקצוע פרקטי שישמש אותי בהייטק שאז היה בצמיחה (כשאני כל הזמן אומרת לעצמי שמתישהו אם זה יבער בי אעסוק במה שהנפש והרוח שלי כל כך אוהבות) ולמדתי הנדסה תעשייה וניהול בשנקר, כאשר במקביל השתדלתי לקחת כמה שיותר קורסי העשרה מהפקולטה לעיצוב (משימה לא פשוטה).

עבדתי בחברות הייטק גדולות וקטנות, הייתי יועצת וטסתי הרבה ברחבי העולם. התחושה של להרגיש בבית בחו"ל תמיד ליוותה אותי במלונות או בדירות ששכרתי ובאחת התחנות בדרך של ההייטק היה גם אקזיט קטן של חבר?ה מהילדות שם הייתה לי נקודת המפנה.

החלטתי לקחת פאוזה, נסעתי לניו יורק כשכל העולם של הdirect to consumer פרץ והפרסום בדיגיטל החל, לקחתי קורסים בכל מיני תחומים שונים וראיתי את התפנית שהעולם מקבל בעולם באונליין, יש מקום להזדמנויות במגוון עסקים ולשווק אותן מהבית.

כשחזרתי הביתה נחשפתי למפעל המפואר שקיים בארץ כבר כמעט 60 שנה, מייצר לכל המותגים הגדולים בעולם את המצעים האיכותיים ביותר ולאחר מחקר שוק החלטתי שיש פה הזדמנות ליצור מותג ליננז -Linenz (linens באנגלית זה מצעים אבל אנחנו שיחקנו עם הz של אייקון השינה) שיביא בשורה ורוח אחרת לחווית הקנייה הישראלית של מצעים איכותיים בקלות באונליין עם שליח עד הבית.

אתר הבית של חברת ליננז אותה הקימה טלי סול ביטון

מותג המצעים הישראלי ליננז linenz. טל ברושל,
מצעים של מותג הטקסטיל הישראלי "ליננז" (linenz)/טל ברושל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully