וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטר בוחר באודיה

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 9:12

גבי רוטר, אודיה ורון רוטר. רפי דלויה,
גבי רוטר, אודיה ורון רוטר/רפי דלויה

בכירי בית האופנה "קסטרו" ערכו בשני בערב מסיבה לרגל הצטרפותה של הזמרת והיוצרת העולה אודיה, כפרזנטורית של המותג.

אודיה מצטרפת בזאת לרשימה מכובדת של כוכבים שהיו פרזנטורים של "קסטרו" בעבר בהם: יעל אבוקסיס וליאור מילר, גל גדות, סנדי בר ודודי בלסר.

באירוע שנערך במתחם "וילה דלאל" שבשכונת נווה-צדק בתל-אביב, סיפר רון רוטר - מנכ"ל משותף בקסטרו, על הבחירה בזמרת ישראלית צעירה ומבטיחה, שהיא גם יוצרת, מלחינה וכותבת, הפורצת את דרכה המוסיקלית וכובשת באהבה את הקהל הישראלי.

אודיה תוביל בקרוב את הקמפיינים החדשים של קסטרו, כולל השקת קולקציית האופנה החדשה לעונות אביב-קיץ 2023. הרימו כוסית: אתי וגבי רוטר - יו"ר קבוצת קסטרו, רון רוטר המנכ"ל ואשתו האדריכלית עדי רוטר, מריאנו קרפ - מנכ"ל אורבניקה, ניצן ישראלי - מנכ"ל הודיס, סופיה - אמה של אודיה, ואורחים נוספים.

אתי רוטר. רפי דלויה,
אתי רוטר/רפי דלויה
מריאנו קרפ וניצן ישראלי. רפי דלויה,
מריאנו קרפ וניצן ישראלי/רפי דלויה

שוויון גיוון והכלה

חברת HP אינדיגו, המובילה בעולם בתחום הדפוס הדיגיטלי, יוצאת בקמפיין חדש לרגל יום האישה בשם: "Label packages. Not people", במטרה לעורר שיח סביב הנושא של גיוון והכלה.

במסגרת הקמפיין הצטלמו חברי הנהלת החברה, ביניהם, מנכ"ל HP אינדיגו נועם זילברשטיין, וסמנכ"לית משאבי אנוש של החברה, יונית לנדוי, ועוד כ-50 עובדים ועובדות החברה מכל קשת התחומים והמקצועות, כאשר כל תמונה מתחברת לפאזל של תכונות אישיותיות שמייצגות את המצולם.

זילברשטיין הסביר כי הקמפיין מבקש להפסיק עם תיוג מגביל ולראות את הייחודיות, השוני והשלם בכל אחת ואחד, וכי הוא מייחל למרקם אנושי מגוון ושווה.

גיא אדירן וטונה. נסיה מינקין,
גיא אדירן וטונה/נסיה מינקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully