וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שת"פ אופנתי להאגיס: מגבונים בעיצוב ג'ינס בשיתוף עם CASTRO

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 16:11

הג'ינס, שנחשב לטרנד על זמני, ניראה בכל תחומי העיצוב והלייף-סטייל בכל הזמנים. מותג החיתולים HUGGIES שפועל לחיזוקו כמותג עדכני באמצעות חיבור לעולמות האופנה והסטייל, משיק כעת בשת"פ עם CASTRO, מארז מגבונים בעיצוב ג'ינס כהמשך להצלחת המהדורה המנומרת משנה שעברה

מגבוני ג'ינס של האגיס. האגיס,
מגבוני ג'ינס של האגיס במהדורה מוגבלת, המחיר המומלץ לצרכן: 19.90 שקל למארז של רביעייה/האגיס

מותג החיתולים והמגבונים HUGGIES משיק מהדורה מוגבלת ואופנתית במיוחד של מגבונים אופנתיים באריזות מעוצבות ג'ינס, עם מותג האופנה "הילדים של קסטרו" ובעיצוב ייחודי שירענן את תיק ההחתלה.

השקת המהדורה המוגבלת בעיצוב ג'ינס אופנתי, הופכת את המגבונים, אחד הפריטים השימושיים ביותר בכל בית, לכזה שמשלב סטייל.

שיתוף הפעולה בין HUGGIES ו-CASTRO סביב עולמות הג'ינס האופנתיים הוא אך טבעי במקרה הזה: רשת קסטרו שפריטי הג'ינס מהווים עוגן משמעותי בקולקציה שלה, חברה להאגיס שבחרה להשיק מהדורה מוגבלת ומרעננת של מגבונים הורים ירצו בתיק של הילד/ה.

במהדורה המוגבלת החדשה מוצעים 2 מוצרים: מגבוני ה Daily Care, ללא בישום, המסייעים במניעת גירויים. ומגבוני הNatural Care, בבישום עדין, בתוספת ויטמין E.

מגבוני האגיס גינס. האגיס,
שיתוף פעולה בין HUGGIES ו-CASTRO: מגבוני ג'ינס, המחיר המומלץ לצרכן: 19.90 שקל/האגיס

במהדורה החדשה המותג HUGGIES משתף פעולה רשת האופנה CASTRO ומציע לרוכשי המהדורה הטבה מיוחדת: בקניית מוצר ממהדורת הג'ינס מקבלים 50 שקלים במתנה למימוש בקנייה מעל 200 שקלים בחנויות קסטרו ובאתר. כולל כפל מבצעים. המבצע בתוקף עד לתאריך 31.05.23.

על מנת ליהנות מההטבה יש להציג בחנויות קסטרו או את הקוד הנמצא בחלקו הפנימי של מארז המגבונים או להקלידו בעת הרכישה באתר האונליין.

מגבוני HUGGIES בעלי פורמולה ייחודית של Kimberly Clark העולמית, בבישום עדין או ללא בישום (לפי העדפה אישית) מיוצרים באיכות הגבוהה ביותר, בטוחים לשימוש על עורו העדין של התינוק החל מהיום הראשון ומסייעים בשמירה על עור בריא ונקי. המגבונים נבדקו דרמטולוגית, היפו אלרגניים ומכילים מעל 99% מים מטוהרים.

המהדורות המיוחדות נמכרת במארזי רביעייה, בכל חבילה 56 יח' מגבונים, סה"כ 224 מגבונים לחים במארז.

מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 שקל למארז רביעייה. המחיר הסופי נקבע על ידי הקמעונאי. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully