וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניחוח הזעפרן מיוון: המרכיב הנבחר לבושם החדש של המותג הפריזאי

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 18:20

מותג בשמי הנישה הפריזאי MATIERE PREMIERE (שפירושו, חומר גלם ראשוני), משיק ניחוח יוניסקס חדש לקראת האביב, וגם הוא, כמו 10 הבשמים של המותג, עשוי ממרכיב טבעי ודומיננטי אחד, במינון גבוה. המרכיב שנבחר להוביל את הניחוח החדש CRYSTAL SAFFRON - זעפרן מיוון

matiere premiere crystal saffron 100 ml eau de parfum. המחיר 875 שקל. יח"צ beyondskin,
ניחוח הזעפרן מיוון: matiere premiere - crystal saffron/יח"צ beyondskin

מותג הבישום הפריזאי MATIERE PREMIERE ידוע כמותג נישה יוקרתי וידוע כי הבשמים שלו מפיקים ניחוחות יוצאי דופן באמצעות גישה חדשנית הבנויה סביב מרכיב אחד טבעי ודומיננטי במינון גבוה, כך שישאירו שובל ריח לאורך זמן, בדומה ליין עשיר.

אל תהליך הפקת הבשמים של המותג, מביא הבשם המוכר (ובין המוכשרים בעולם), AURLIEN GUCHARD, את הידע העשיר שלו בתחום ואת היוקרה המקצועית שמתלווה למותג שהתחזקה מעבודה עם מעצבי על מובילים בעולם.

פירוש השם שבחר אורליאן גוצ'ארד למותג הבישום שלו (MATIERE PREMIERE = חומר גלם ראשוני), הוא כהצהרה לעיקרון המוביל עליו מתבסס כל ניחוח - לתת דגש על רכיב עיקר, טבעי ודומיננטי אחד! לשם כך, משתמש הבשם הצרפתי בנוסחאות קצרות לכל בושם, כך שהרכיב העיקרי בולט באיכותו.

matiere premiere, crystal saffron,. יח"צ beyondskin,
matiere premiere, crystal saffron, beyondskin. המחיר: 875 שקל ל-100 מ"ל/יח"צ beyondskin

"כבוד עמוק לטבע המקומי"

הבושם החדש CRYSTAL SAFFRON, הושק השבוע בישראל בנוכחותו המיוחדת והחגיגית של AURLIEN שהצהיר בגאווה: "הנוסחאות שלי לייצור הבשמים הן קצרות. אני רוצה שתרגישו את היופי הטבעי של חומר הגלם דרך בשמי המותג. השם MATIERE PREMIERE, הוא ביטוי צרפתי לחומר ראשוני, גולמי, והוא נבחר מתוך כבוד עמוק לטבע המקומי".

AURLIEN מאמין שבושם, כמו כל יצירה אמנותית, מייצג מעשה של מחויבות אישית ואינטימית. בשנת 2016 הוא ייסד ביחד עם אביו את החווה האורגנית Domaine de Chautard, באזור גראסה בפרובנס, מתוך התשוקה שלו לחומרים טבעיים ואמונתו בקשר המשמעותי שנוצר בין יצירה וטבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
beyondskin, matiere premiere, aurÉlien guichard. יח"צ beyondskin,
הבשם aurÉlien guichard: "תרגישו את היופי הטבעי של חומר הגלם דרך בשמי המותג"/יח"צ beyondskin

ניחוח עוצמתי של שמן הזעפרן

ההשראה לניחוח החדש CRYSTAL SAFFRON הוא זעפרן טרי. הבושם מפיק ניחוח עוצמתי של שמן הזעפרן מיוון שעטוף בקטורת מסומליה ומשאיר אחריו שובל ריחני עם נוכחות מתמשכת.

לצד המרכיב העיקרי ממנו עשוי הבושם, נעשה שימוש קליל במרכיבים נוספים שנותנים תווים קלים להשלמת החוויה הריחנית: אגבה, מאסק, שמן קטורת מסומליה ואמברוקסן.

בשמי MATIERE PREMIERE מכילים 92%-85% רכיבים טבעיים, הם טבעוניים וצבעם ניתן אך ורק על ידי המרכיבים שלהם, ללא חומרי צבע.

מחיר 875 שקל. תכולה: 100 מ"ל, או דה פרפיום. להשיג בחנויות הבוטיק BEYONDSKIN בקניון רמת אביב ובקניון הזהב, ראשל"צ. פרטים נוספים באתר beyondskin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully