וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכלים ושרים עם ישרוטל

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 12:14

אבי ביטון, יוסי שטרית, נוף עתאמנה ועמית בהט. יניב כהן,
אבי ביטון, יוסי שטרית, נוף עתאמנה ועמית בהט/יניב כהן

רשת מלונות ישרוטל אירחה בסוף השבוע האחרון חובבי קולינריה ומוסיקה מכל רחבי הארץ, בפסטיבל "יאם-ישרוטל, אוכל ומוסיקה", שנערך בעיר אילת.

הפסטיבל התקיים בו-זמנית בארבעה בתי מלון של הרשת - "רויאל ביץ' אילת", "אגמים", "ספורט קלאב" ו"המלך שלמה", ובמסגרתו הוזמנו שפים מהמובילים בעולם הקולינריה הישראלי, ובכללם: רז רהב, יוסי שטרית, ד"ר נוף עתאמנה ואבי ביטון, לבשל מנות דגל שלהם לאורחי הפסטיבל.

לצד השפים המקומיים התארח בפסטיבל גם השף פטיסרי הבינלאומי דיויד גיל, שהציג פופ-אפ קינוחים מתוק ופוטוגני במיוחד. עמית בהט - סמנכ"ל התפעול של רשת ישרוטל, לצד מנכ"לי המלונות המארחים: איתי גדעוני - מנכ"ל אגמים, דוד אמור - מנכ"ל המלך שלמה, אבי רוס - מנכ"ל רויאל ביץ אילת, ורועי פלר - מנכ"ל מלון ספורט, קיבלו את פני האורחים והשפים. בקבלת שבת לאורחי הפסטיבל שנערכה במלון ספורט, ניתן ייצוג גם לדור הצעיר של עולם הקולינריה הישראלי כאשר במקום נפרשו 'פוד טראקס' עם מנות רחוב מעשה ידי השפים נדב ודניאל, הלל גרדי ושף אוהד לוי.

קבלת השבת הסתיימה בהופעה שמחה במיוחד של להקת "מועדון הקצב של אביהו פנחסוב". מלבד אוכל טוב זכו אורחי הפסטיבל ליהנות גם ממוסיקה טובה עם הופעות של אומנים מובילים בהם: עידן חביב, מיכה שטרית, פבלו רוזנברג, ו-DJ דלית רצ'שטר שאירחה את רן דנקר.

רז רהב ואבי רוס. יניב כהן,
רז רהב ואבי רוס/יניב כהן
דיויד גיל. יניב כהן,
דיויד גיל/יניב כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully