וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן סקריפקין מונה למנהל זכייני ישראל של קבוצת הלן דורון

12.3.2023 / 8:33

במסגרת תפקידו החדש יהיה רומן אחראי על ניהול פעילות הלן דורון בישראל, לרבות ניהול הזכיינים, ניהול מרכזי הלימוד אשר בבעלות החברה, מתן תמיכה שיווקית ועוד

רומן סקריפקין. דוד דורון,
רומן סקריפקין/דוד דורון

רומן סקריפקין, מונה בימים אלה למנהל זכייני ישראל של קבוצת הלן דורון לחינוך. במסגרת תפקידו החדש יהיה רומן אחראי על ניהול פעילות הלן דורון בישראל, לרבות ניהול הזכיינים, ניהול מרכזי הלימוד אשר בבעלות החברה, מתן תמיכה שיווקית, עסקית ופדגוגית לזכייני ומורות החברה, גיוס זכיינים חדשים, הגדלת נפח הפעילות של החברה בישראל ועוד.

רומן סקריפקין (34), נשוי +2, בוגר תואר ראשון בתקשורת, שיווק ופרסום. כיהן במגוון תפקידים בעולם השיווק. התחיל את דרכו המקצועית בחברת UPS ישראל כמתאם שיווק ובתפקידו האחרון בחברה ניהל את מחלקת השיווק.

לאחר שעבר עם משפחתו לצפון הארץ החל רומן לעבוד בקבוצת הלן דורון לחינוך בתפקיד מנהל שיווק ישראל, מנהל פרויקטים במחלקת השיווק הגלובלית ובשנה וחצי האחרונות חזר גם לניהול שיווק ישראל בנוסף לניהול מספר תיקי לקוחות חו"ל. כיום רומן בעל וותק של 5 שנים בקבוצת הלן דורון לחינוך.

לדברי הלן דורון מנכ"לית ובעלים של קבוצת הלן דורון לחינוך: "אני מברכת את רומן על התפקיד החדש ומאחלת המון בהצלחה בניהול השוק הישראלי. כחברה גלובלית אנו תמיד שואפים לקדם עובדים עם ותק בחברה לתפקידי ניהול בכירים".

דברי רומן על תפקידו החדש: "השוק המקומי חייב לשמש דוגמה לפעילות שלנו עבור שאר המדינות, וכך נמשיך לעשות. ברצוני להודות להלן ולהנהלת החברה על האמון ואני בטוח שביחד עם הזכיינים שלנו בישראל, נמשיך לצמוח ולגדול".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully