וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר שמר מונה למנכ"ל חברת פתרונות האבטחה והסייבר Mal-Tech

12.3.2023 / 9:59

לשמר ניסיון של למעלה משני עשורים בשורה של תפקידי ניהול בכירים בשוק ה-IT הישראלי. בין תפקידיו שימש שמר כסמנכ"ל מכירות של טלדור תקשורת, שם ניהל את מערכי הפיתוח העסקי,

ניר שמר. רונית לובצקי,
ניר שמר/רונית לובצקי

ניר שמר (46) מונה למנכ"ל חברת Mal-Tech, המתמחה בהפצה של פתרונות טכנולוגיים לאבטחה פיסית והגנת סייבר. במסגרת תחומי אחריותו שמר יהיה אמון על כלל הפעילות של החברה בישראל ובשווקים גלובליים, הרחבת פעילותה לעולמות הסייבר, ופיתוח של שותפויות אסטרטגיות עם חברות טכנולוגיה עולמיות וחברות אינטגרציה מקומיות.

לשמר ניסיון של למעלה משני עשורים בשורה של תפקידי ניהול בכירים בשוק ה-IT הישראלי. בין תפקידיו שימש שמר כסמנכ"ל מכירות של טלדור תקשורת שם ניהל את מערכי הפיתוח העסקי, מכירות ושירות של החברה בהיקף כספי של למעלה מ-300 מיליון שקלים לשנה. לאורך 18 שנות עבודתו של שמר בטלדור הוא היה אחראי להעמקת הפעילות של החברה בארגונים מובילים ובמגוון תחומים, בהם: פתרונות ענן, דאטה סנטר, אבטחת מידע, ותקשורת ארגונית.

תפקיד בכיר נוסף בו שימש שמר היה של סמנכ"ל המכירות בחברת אלקטרה טכנולוגיות, והוא מביא עימו ניסיון עשיר בעולם המכירות בתחומי ה-IT, לרבות ה'אינטרנט של הדברים'. עוד שימש שמר בתפקיד סמנכ"ל מכירות בחברת הטכנולוגיה בקסופט, ומוביל מערך הפיתוח העסקי בחברת הסייבר 10Secure. בתחילת דרכו המקצועית שימש בתפקידי ניהול פרויקטים והנדסה בחברות נורטל ובזק.
חברת Mal-Tech הוקמה לפני 17 שנים. החברה משמשת חברת הפצה של חברות עולמיות הפעילות בעולמות ה-Physical Security , ולה מגוון פתרונות טכנולוגיים בתחומי: ניהול וידאו, מערכות שליטה ובקרה, רדארים אזרחיים, ופורנזיקה. עוד מייצגת החברה פתרון סייבר ייחודי לסביבות ה-OT מבית חברת Nelysis, ופתרונות אנליטיקה לתחומי התחבורה, ולתחומי הביטחון והבטיחות בסקטור הקמעונאות. בנוסף, מקיימת Mal-Tech פעילות גלובאלית של הפצת פתרונות טכנולוגיים בשוק הבינ"ל - בדגש על תחומי הסייבר, האנליטיקה והפורנזיקה.

משה אמזל, יו"ר ומייסד Mal-Tech, ציין כי: "אנו מברכים את הצטרפותו של שמר לחברה, ובטוחים שהניסיון שהוא מביא עימו יצעיד אותה קדימה לעבר מימוש החזון והיעדים העסקיים לשנים הקרובות".
ניר שמר, מנכ"ל Mal-Tech, ציין כי: "המשימה שלי היא שיחד נביא לצמיחה בפעילות הקיימת בחברה, ובנוסף להכניס פעילויות עסקיות חדשות בעולמות הסייבר אשר יהוו מנוע צמיחה בשנים הקרובות. החזון של החברה הוא להוות One Stop Security Shop, בית אחד למכלול של פתרונות המשלבים בין ה-Physical Security וה-Cyber Security & Networking".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully