וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחייאת זום ZOOM: מרגול בקמפיין חדש לבנק לאומי

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 10:56

בנק לאומי מצהיר על מהפכה בשירות ויעלה הערב עם קמפיין חדש בכיכובה של מרגלית צנעני לצידו של פרזנטור הבנק, גל תורן. בסרטון הקמפיין מבצעים השניים את הלהיט "טרילילי טרללה" עם מילים חדשות שמעבירות את המסר "תתקדמו לשיחה עם בנקאי ב-ZOOM". קבלו הצצה ראשונה לווידאו

מרגלית צנעני וגל תורן בקמפיין חדש ללאומי. גבע טלמור,
מרגלית צנעני וגל תורן בקמפיין חדש ללאומי: מילים חדשות לשיר "טרילילי טרללה"/גבע טלמור

בנק לאומי מודיע כי ישיק הערב קמפיין חדש בטלוויזיה להצגת שירות חדש שיוצע ללקוחות הבנק שמעוניינים בכך: פגישת ZOOM עם בנקאי.

מהבנק נמסר כי השירות "בנקאי ב-ZOOM" שמיועד ללקוחות לאומי, הוא ראשון מסוגו במערכת הבנקאית. במסגרת השירות יתאפשר ללקוחות הבנק שיבחרו בכך, לקבל שירותים מקצה לקצה באמצעות פגישת ZOOM, עבור פעולות שעד כה כדי לקבלן היה הכרח להגיע לסניף. השירות הייחודי יקל על אוכלוסיות רבות המתקשות כיום להגיע לפגישה פיזית בסניף.

הקמפיין בכיכובה מרגול לצידו של הפרזנטור של הבנק, גל תורן, מציג את "מהפכת השירות" של לאומי ואת השקת השירות הייחודי.

במסגרת הקמפיין, מרגול ותורן מציגים את יתרונות השירות ושמים דגש על המסר "עושים סוף לטרטורים" לצד הבטחה לשיפור משמעותי של חוויית השירות ביחס לבנקים האחרים בישראל.

"בחייאת זום זום, תפגשו אותו ב-ZOOM"

מרגול בקמפיין חדש של לאומי - מציגה שירות חדש ללקוחות הבנק - שיחה ב-ZOOM עם בנקאי/משרד הפרסום מקאן

"בחייאת זום זום, תפגשו אותו ב-ZOOM"

בסרטון הפרסומת ההומוריסטי, שהוביל משרד הפרסום מקאן, ניראה גל תורן מתלונן על סחבת בעניינים בנקאיים: "איזה קטע, מטרללים אתכם לבנק בשביל בנקאי".

מרגול, כתגובה, מנערת אותו מהתנהלות מיושנת ומציעה "בחייאת זום זום, תפגשו אותו ב-ZOOM" - המסר שעובר פה מדבר על התקדמות לשירות דיגיטלי שמאפשר פגישה אישית ומקצועית מול בנקאי אנושי גם מבלי להגיע אל הסניף.

ככל הנראה, הבחירה במרגול להצגת השירות המתקדם, אינה מקרית, שכן דרכה, השירות מוצג כקליל ונוח - כזה שמתאים לכל שכבות הגיל, לאו דווקא לצעירים מ"דור המסכים".

במסגרת הצילומים, ביצעו מרגול ותורן מבצעים את השיר "טרילילי טרללה" של נועה קירל ואילן פלד, בגרסה מותאמת למסרי הקמפיין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מרגלית צנעני מצטרפת לגל תורן בקמפיין לאומי. גבע טלמור,
מרגלית צנעני מצטרפת לגל תורן בקמפיין לאומי: "בחייאת זום זום, תפגשו אותו ב-ZOOM"/גבע טלמור

הסוף לטירלולים?

"בנקאי ב-ZOOM" מצטרף לשירות "משכנתא ב-ZOOM", שהושק לפני כשנתיים, ובמסגרתו ניתן לקבל ייעוץ מקצועי מלא מבנקאי משכנתאות, הצעה אישית למשכנתא או למחזור משכנתא וכן אפשרות לחתימות מרחוק.

מיטל שירן הראל סמנכ"לית השיווק בלאומי: "אנחנו נרגשים לעלות עם קמפיין חדש שממשיך את מהפכת השירות של לאומי, יחד עם השקת שירות ראשון מסוגו במערכת הבנקאית בישראל: בנקאי בזום. ה"סוף לטירלולים" הוא כבר לא סיסמה, מהיום, הכי נוח, זה שהבנקאי מגיע עד ללקוחות מבלי לבזבז את זמנם או להטריח אותם בהגעה לסניף".

"לקוחות יוכלו בלחיצת כפתור לפגוש בנקאי ולבצע מגוון פעולות מרחוק - תוך יום אחד. גאים להמשיך ולהיות הבנק עם השירות הכי נוח בישראל, עם מגוון שירותים וכלים המותאמים לכל אחד ואחת על פי צרכיהם", היא מוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully