וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר שני ישמש ממלא מקום יו"ר מכון התקנים הישראלי

12.3.2023 / 10:46

שני: "למכון התקנים יש חשיבות גדולה לצרכן ולמשק הישראלי בשמירה על איכות המוצרים הנכנסים לישראל ועלולים לסכן את הציבור - מוצרי חשמל, מוצרי תינוקות, מוצרי בניה ועוד". ימלא את מקומה של גלית אבישי שהודיעה על פרישה בסוף השבוע שעבר

אמיר שני. יאיר שגיא,
אמיר שני, מ"מ יו"ר מכון התקנים הישראלי/יאיר שגיא

אמיר שני מנכ"ל ובעלים חברת עמית עמילות מכס, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר ויו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבין-לאומיים, ישמש מעתה כמ"מ יו"ר הדירקטוריון של מכון התקנים הישראלי.

אמיר שני: "למכון התקנים יש חשיבות גדולה לצרכן ולמשק הישראלי בשמירה על איכות המוצרים הנכנסים לישראל ועלולים לסכן את הציבור - מוצרי חשמל, מוצרי תינוקות, מוצרי בניה ועוד. מכון התקנים הוא יסוד חשוב בכל מדינה מתוקנת".

ד"ר גלעד גולוב, מנכ"ל מכון התקנים הישראלי: "אנחנו מאחלים לאמיר הצלחה רבה ובטוחים כי נסיונו העשיר יסייע למכון התקנים לצעוד צעד נוסף קדימה".

שני ימלא את מקומה של היו"רית גלית אבישי, שהודיעה על פרישתה מהתפקיד לקראת סוף השבוע שעבר. את פרישתה של אבישי ליוותה חרושת שמועות על חילוקי שעות עם שר הכלכלה שמתכנן רפורמה שתפחית מסמכויותיו של מכון התקנים, אך בסביבת אבישי הכחישו את האמור ומסרו כי הסיבה להחלטתה לסיים את תפקידה היא תחושת מיצוי.

מה הסיבה להתפטרות יו"ר מכון התקנים? - https://finance.walla.co.il/item/3564274

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully