וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית הכשרה חדשה תוכנס כקורס חובה בפקולטה למשפטים באקדמית אונו

12.3.2023 / 11:13

הקריה האקדמית אונו מכניסה את תוכנית ההכשרה האקדמית של חברת LAWYERS כקורס חובה לאורך כל שנות התואר במשפטים. 4,500 סטודנטים למשפטים של המכללה יעברו את קורס "כלים ומיומנויות" בעריכת דין של LAWYERS, אשר מטרתו להכין אותם לעבודה בתחום ואף לבחינות הלשכה

רועי ביטון, אריקה סולומון וסר. יחצ,
רועי ביטון ואריקה סולומון-וסר/יחצ

לראשונה בישראל, קורס חיצוני של חברת LAWYERS יהפוך לתוכנית לימודים אינטגרלית אשר תתקיים לאורך כל לימודי התואר במשפטים. התוכנית החדשה נקראת "כלים ומיומנויות", והיא מעניקה לסטודנטים כלים מעשיים לעבודה בתחום ואף מניחה את היסודות, שיאפשרו להם לעבור את בחינות הלשכה בהצלחה.

התוכנית המדוברת, נפתחה לאחרונה בפקולטה הגדולה ביותר בישראל ללימודי משפטים, בקריה האקדמית אונו ובמסגרתה 1,800 סטודנטים למשפטים ילמדו לאורך כל התואר את תוכנית ההכשרה של חברת LAWYERS, אשר נוסדה ומנוהלת על ידי עורכי הדין אריקה סולומון וסר ורועי ביטון וחברים בועדה המייעצת שלה דמויות מובילות מתחום המשפט, דוגמת פרופ' גבריאלה שלו, השופט (בדימוס) עודד מודריק, עורכי הדין ציון אמיר, פיני רובין, בועז בן צור, אמיר עמר ועוד.

מטרת הטמעת הקורס של LAWYERS לאורך כל תוכנית הלימודים, היא להפוך את הסטודנטים לעורכי דין טובים ומיומנים יותר. זאת לצד הענקת הכלים והידע למעבר בחינת הלשכה. לאורך התוכנית יפתחו הסטודנטים מיומנויות כתיבה משפטית ויתנסו בשימוש יישומי בחקיקה, תוך לימוד העקרונות המנחים בענפי המשפט השונים. המטרה היא להביא לידי חיבור ממשי בין הנלמד במסגרת האקדמיה לבין פיתוח החשיבה המשפטית בקרב המתמחים ועורכי דין לעתיד. מדובר בשינוי דרמטי לעומת הקורסים המסורתיים, אשר מתפרסים על פני תקופה קצרה וכוללים בעיקר שינון ולמידה טכנית אשר עיקר מטרתה מעבר המבחן.

אסמכתה ראשונה ליעילות צורת הלימודים החדשה לבחינות הלשכה, ניתן לראות בנתוני הבחינה האחרונה בה השתתפו לראשונה 150 בוגרי התוכנית, אשר אף המשיכו לקורס ההכנה לבחינות הלשכה של LAWYERS. בעוד אחוז מעבר הבחינה האחרונה עמד על 30% בלבד - 150 הנבחנים של LAWYERS רשמו אחוז מעבר חסר תקדים של 88%.

את הקורס בקריה האקדמית אונו מעביר צוות המרצים של LAWYERS, המורכב מ-40 עורכי דין מובילים מהתעשייה בישראל. בין המרצים ניתן למצוא עורכי דין בולטים, כדוגמת עורכי הדין אפי דמרי, חיה מנע, רון דלומי, מזכיר ביהמ"ש המחוזי צחי כהן ועוד.

עו"ד אריקה סולומון וסר ועו"ד רועי ביטון, מנכ"לים משותפים חברת LAWYERS: "מטרת הקורס החדש היא להעניק לסטודנטים למשפטים את הכלים להיות עורכי דין מצטיינים בשוק העבודה ולצד זה לצייד אותם בכל הידע והיכולות הנדרשות למעבר בחינת הלשכה. העובדה שהפקולטה הגדולה בישראל ללימודי משפטים זיהתה את החשיבות בקורס של LAWYERS, והטמיעה אותו כקורס חובה, המכין את הסטודנטים לבחינות הלשכה ולעבודה המעשית כעורכי דין, לאורך התואר כולו, מעידה על כך שגם הם מבינים את החשיבות העצומה במתן כלים מעשיים של ממש לסטודנטים אשר נכנסים לעבודה בתחום".

  • עוד באותו נושא:
  • משפטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully