וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרים הררי מונה ל-Chief Legal Officer של ארמיס

12.3.2023 / 13:46

הררי מצטרף להנהלת החברה כראש המחלקה המשפטית ומביא עימו יותר מ-18 שנות ניסיון, במטרה לבצע התאמות בממשל התאגידי של החברה לקראת הנפקה עתידית

אפרים הררי. יחצ,
אפרים הררי/יחצ

חברת אבטחת הסייבר ארמיס (Armis Security) מודיעה היום על המינוי של אפרים (אפי) הררי לתפקיד Chief Legal Officer (CLO). הררי מצטרף להנהלת החברה כראש המחלקה המשפטית ומביא עימו יותר מ-18 שנות ניסיון בחברות טכנולוגיה גלובליות, במטרה לבצע התאמות בממשל התאגידי של החברה לקראת הנפקה עתידית פוטנציאלית.

תפקידיו האחרונים היו General Counsel ו-CLO בסנטינל וואן (SentinelOne) - שם הוביל שורה של צוותים ופונקציות בחברה, והיווה גורם מכריע בצמיחת החברה ובתהליך ההנפקה שלה. בעבר שימש בתפקידים בכירים בזנדקס (Zandesk), קריו טכנולוגיות (Kerio Technologies) ובמספר פירמות עורכי דין מובילות. הוא בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן בישראל ובוגר תואר שני בבית הספר למשפטים בסטנפורד.

לאחר סבב גיוס של 300 מיליון דולר בנובמבר 2021, ארמיס מוערכת כיום בשווי של 3.4 מיליארד דולר - ועם משקיעיה נמנות הקרנות אינסייט פרטנרס, CapitalG (קרן הצמיחה של אלפאבית), ברוקפילד, One Equity Partners ו-Georgian Partners. הפלטפורמה של ארמיס משמשת לקוחות רבים ממגוון מגזרים, ובהם כמה מהארגונים המובילים בעולם: חברות Fortune 100 כגון קולגייט-פלמוליב, מונדלז אינטרנשיונל (חברת-האם של אוראו, מילקה וטובלרון) ו-Allegro MicroSystems, וכן ישויות פדרליות ומדינות בצפון אמריקה, אירופה ואסיה. בשנים 2021 ו-2022 דירגה דלויט את ארמיס כאחת מחברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר, וב-2022 נבחרה להיות חברת הצמיחה המובילה במגזר הטכנולוגיה. בחודש שעבר הודיעה החברה כי היא הגיעה להיקף מכירות ARR של 100 מיליון דולר, תוך פחות מחמש שנים מאז חצתה את רף מיליון הדולרים במכירות.

יבגני דיברוב, מייסד-שותף ומנכ"ל ארמיס, מסר: "ארמיס ממשיכה לצמוח ולבחון הזדמנויות חדשות בדרך למימוש השאיפות שלנו. אנחנו שמחים מאוד שאפי מצטרף לצוות ההנהלה שלנו כראש המחלקה המשפטית. הניסיון שצבר במהלך קריירה ארוכה של כמעט שני עשורים, ובמיוחד התפקיד הקריטי שמילא בהנפקות של סנטינל וואן וזנדסק, הופך אותו לעובד מפתח אסטרטגי עבור החברה".

אפרים הררי, שמונה לראש המחלקה המשפטית בארמיס, מסר: "כמי שפעיל בתעשיית הסייבר כבר זמן רב, הצמיחה ופיתוח הטכנולוגיה פורצת הדרך של ארמיס אינם מפתיעים אותי. אני גאה להצטרף לארמיס, ולרתום את הניסיון שאני מביא עימי לטובת צמיחת החברה ולהצלחתה. השאיפה למצוינות והביצועים של ארמיס מרשימים ביותר וזו הסיבה שהחברה ממשיכה לצמוח בקצב מהיר וזוכה להכרה כחברת אבטחת סייבר חדשנית ומובילה בשוק".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully