וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי המעצב הישראלי שקיבל משרה אצל pierre cardin?

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 11:10

המתנה שתכניס יופי לחיים, מסיבת תה ב"סבון", התיקים הנכונים לאביב-קיץ, שומרים על כושר בבית, קולקציית איפור ססגונית וריחנית, מצעים וניחוחות חדשים לבית, וגם - תשובה לשאלה המסקרנת

פותחים תיק פייר קרדן. חגית מיה קרקובסקי,
פותחים תיק פייר קרדן/חגית מיה קרקובסקי

פותחים תיק

כל מי שיש לה פטיש לתיקים, מתבקשת להתפקד, רשת iBags משיקה את הטרנדים המובילים של מגוון מותגים שהיא מייבאת ביניהם המותג הצרפתי PIERRE CARDIN, מותג שלא מפסיק להפתיע, לחדש ולהעיז ועכשיו יש גם גאווה כחול לבן, מעצב האופנה הישראלי גל אולמן שהחל דרכו בגיל 19 וסומן מזמן כהבטחה הגדולה מישראל, נבחר למשרה נוצצת בבית המותג הנחשק בפריז.

הצבעוניות של התיקים כוללת גוני ורוד, תכלת ג'ינס, קרמל דבש, כחול עמוק, לילך וכמובן שחור ולבן. לתיקים יש חלוקת פנימית הכוללת תאים רבים כמו שכולנו אוהבות. יש גם את קולקציית הערב Raccolta serale, בצבעי זהב, כסף, כסף מושחר ומגוון טקסטורות בשחור ואדום.

כל תיקי פייר קארדן מיוצרים בדרום צרפת מעורות משובחים, רשת ibags שהינה היבואנית הרשמית שלהם בישראל, מעניקה שנה אחריות על כל מוצרי המותג.

מותג נוסף שהרשת מייבאת הם התיקים של חברת Headgren החוגגת 30 שנות חדשנות. קולקציית האביב מאופיינת בצבעים שמחים ונועזים, אל הדגמים החדשים, נוספו חלק מהדגמים האייקוניים שזכו לחידוש. להשיג ברשת ibags ובאתר החברה.

פותחים תיק ב iBags. חגית מיה קרקובסקי,
פותחים תיק ב iBags/חגית מיה קרקובסקי

יופי של מתנה

מותג הקוסמטיקה היוקרתי LANCÔME משיק מתנה מושלמת לחג: LANCÔME BEAUTY BOX-מזוודת איפור מהודרת הכוללת מוצרי איפור, טיפוח ובישום מובילים של המותג בגודל מלא ומיוחד.

סקרניות מה מכיל המארז? מסיר איפור עיניים BI-FACIL בגודל מלא; סרום ADVANCED GÉNIFIQUE בגודל מלא; מי פנים TONIC COMFORT בגודל מלא; מסקרה LASH IDOLE בגודל מלא לריסים מוארכים עם נפח מוגבר; פלטת צלליות Limited Edition Eye & Cheek Palette החדשה בגודל מלא, פלטה בלעדית למארז המכילה 12 צלליות בגוני ניוד, ורדרד ומנצנצים, הפלטה מכילה גם מגון גווני סומק וברונזר; קרם עיניים GENIFIQUE בגודל מיוחד.

RENERGIE MULTI-LIFT קרם אנטי אייג'ינג בגודל מיוחד; L'ABSOLUE ROUGE CREAM בגוון 274, עשיר בלחות ובגימור קרמי זוהר; L'ABSOLUE Gloss Cream 213-גלוס קרמי עשיר וזוהר; בושם LA VIE EST BELLE, הנמכר ביותר של המותג בגודל מיוחד.

המארז במהדורה מוגבלת. להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן,BE ואפריל ובפרפומריות מובחרות.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
יופי של מתנה ביוטי בוקס של לנקום. יח"צ חו"ל,
יופי של מתנה ביוטי בוקס של לנקום/יח"צ חו"ל

מסיבת תה בסבון

רשת הטיפוח הבינלאומית SABON משיקה את קולקציית Tea Ceremony כך שאל מסיבת התה הכוללת את ניחוחות ה- white tea rose tea &, מצטרף הניחוח החדש Mimosa Tea.

הניחוח מבוסס על תערובת ארומטית של מימוזה אביבית, עלי תה, תווי ברגמוט, הל טרי, תווי וניל ומוסק. בקולקציה: סבון רחצה על בסיס שמנים, פילינג גוף, חלב גוף, קרם ידיים, מי גוף, ניחוח לחלל החדר, כדור מינרלים לאמבט, אבן קרמיקה. להשיג ברשת חנויות סבון.

מסיבת תה בסבון. רונן מנגן,
מסיבת תה בסבון/רונן מנגן

אביב במילאנו

מותג האיפור האיטלקי Kiko Milano משיק את קולקציית BLOSSOMING BEUTY בהשראת האביב, הפריחה והגוונים אביביים, בגימורים ופורמולות קלילות ורעננות בניחוח פרחים ואריזות חלומיות.

בין מוצרי הקולקציה: מייקאפ פודרה עשיר בלחות לטשטוש פגמים; סומק בגימור מט פנינתי ב-3 גוונים; ברונזר במרקם משי ובגימור מט לאפקט שזוף טבעי ב-2 גוונים; פלטת פנים ועיניים ב-4 גוונים בגימורים שונים; סטיק 3 ב-1 לשפתיים ולעיניים; הילייטר במרקם אבקה ב-2 גוונים; מסקרה עמידה עד 12 שעות 3 ב-1 עם אפליקטור כפול; עיפרון צבעוני ומסקרה במוצר אחד ב-4 גוונים.

צללית קרמית ועיפרון עיניים עמיד; צללית נוזלית מטאלית, עמידה עד 10 שעות ב-4 גוונים; פלטת 6 צלליות פיגמנטיות בגימורים שונים; שפתון בגימור זוהר ועשיר בלחות ב-4 גוונים; שפתון מט עמיד ל-8 שעות ב-6 גוונים; ליפגלוס בגימור זוהר ב-4 גוונים; שמן שפתיים להזנה; טונר פנים מרענן ומועשר בלחות; קרם לחות SPF 20 ; סרום לחות מרענן לפנים ולעיניים; מברשת רב-תכליתית, 4 ב-1 לפנים ולעיניים.

להשיג ברשת חנויות Kiko Milano ברחבי הארץ ובאתר.

אביב במילטנו קולקציה אביבית לקיקו מילאנו. יח"צ חו"ל,
אביב במילאנו קולקציה אביבית לקיקו מילאנו/יח"צ חו"ל

שעת כושר

אם אתם מאלה שמבטיחים לעצמכם שמחר תתחילו לעשות כושר אבל המחר לא מגיע כי בחורף קר לכם ובקיץ חם לכם, כדאי שתדעו שלרשת גודלייף המציעה מגוון פתרונות לחיים בריאים יש מענה.

אמנם הרשת מספקת פתרונות נגישים לבני הגיל השלישי, אבל אין סיבה שכולנו לא נהנה ממגוון אביזרים אבזרי ספורט ואביזרים המעניקים פתרונות בריאותיים.

בין המוצרים המובילים: מיני סטפר עם תצוגת LED וגומיות אימון, אידיאלי לפעילות גופנית בבית, כולל רצועות התנגדות לאחיזה רכה לזרועות, המיני סטפר מעניק אימון לפלג גוף עליון ותחתון ויש לו מסך עם תצוגת זמן האימון, כמות קלוריות ומונה לספירת צעדים על גבי מסך LCD.

מוצר נוסף הוא אופני תרגול עם צג דיגיטלי AIDAPT הבלעדי לרשת Goodlife וכולל זוג פדלים קומפקטיים לאימון אישי בבית, האימון מסייע בשיפור זרימת הדם ושמירה על כושר. לאופניים יש צג דיגיטלי המודד את שריפת הקלוריות, משך זמן האימון וצעדים לדקה.

רשת גודלייף, היא החברה הראשונה בישראל ובאירופה, המובילה לשינוי חשיבה בקרב בני הגיל השלישי ומעודדת אותם ואת בני משפחותיהם לא לוותר על איכות החיים ולהיעזר בפיתוחים טכנולוגיים ובשירותים הניתנים על מנת ליהנות מהחיים ולשמר את עצמאותם תוך שמירה בלתי מתפשרת על ביטחונם.

להשיג באתר ובסניפי הרשת: ראשון לציון, בני-ברק ,נתניה וירושלים ובמוקד הטלפוני ובאתר.

עושים כושר בבית עם goodlife. יח"צ,
עושים כושר בבית עם goodlife/יח"צ

הבית לובש חג

בורדינון-בוטיק הטקסטיל מבית אקסטרה ריטייל, משיקים קולקציה חדשה בהשראת טרנדים בינלאומיים עם טאץ' ישראלי ובדים איכותיים כמו: כותנה פרקל בצפיפות 200TC, בדי סאטן בצפיפות 300TC, כותנה מצרית בצפיפות 400TC, בדי ג'רסי מפנקים ועוד.

מעצבות הבית Tutto Arte עיצבו פריטי הום סטיילינג המדברים בשפה עיצובית אחידה ומאפשרים לעצב את חללי הבית בקו אחיד, עם דגש על מוצרים משלימים למשחקי mix&match. בקולקציה: מגוון מצעים, שמיכות קיץ, מגבות, שטיחונים, ציפיות נוי וחלוקי בית בצבעוניות, סגנון וטקסטורות המתחברים יחד למעטפת הום סטיילינג הוליסטית.

השקה נוספת היא -Pure Balance כ-40 מוצרי בישום אווירתי ומוצרי טיפוח במיכלים מעוצבים ביניהם: נרות ריחניים, דיפיוזרים, מבשמי אריגים ובדים וספריי לשינה עמוקה בניחוח לבנדר ורוזמרין לשיפור איכות השינה.

להשיג ברשת חנויות ורדינון.

הבית לובש חג. תמי בר שי,
הבית לובש חג/תמי בר שי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully